Kokkola ja lähialueet huhuuu....

Iltoja kaikille! =)

Päivä mennyt poikien kanssa kotona mukavasti. Oltiin 2h jäällä, aivan mahtava ilma ja auringonpaiste. Kyllä oli jokaisella punaiset posket kun kotiin tultiin :snotty:

Mutta nyt vain ottaa niin vietävästi päästä kun mies soitti oulusta äsken (on siellä töiden päälle kursseilla) että on lähdössä olusille tai luulenpa että aika useille sellaisille :/

Voi että mua sitten kyrpii, vaikka sitä omaa aikaa ja olusilla käyntiä ei sais totaalisesti toiselta kieltää, mutta kun olen mukamas niin tasa-arvo ihminen että jos toinen menee niin sitten on kyllä mun vuoronikin.
ei sillä etteiö se onnistuisi mutta kuitenkin jos se oma "vuoro" tulee niin mies näyttää marttyyrilta. Ja kun mun ei tee mieli baareihin. Vinkkupullo kotona silloin tällöin tekee hyvää... :p

No sori kun teille nyt "avauduin", mutta jotenkin tuntuu niin pahalta. Ja kun sitä aina ajattelee että mitä jos toinen pettää vaikka luotankin mieheeni niin silti ne "pikkupirut" kuiskii takaraivolla.

Kiva jos jaksoitte lukea, nyt lähden poikien kans saunaa ja sitten pojat unille.
Sit otan itse jalkakylvyn ja katson selviytyjiä :saint:

Huomenna pulkkamäkeen joka iikka! Roskarukalle!
 
Kotimatkalla ollaan parasta aikaa, ei mennyt meidän viikonloppu ihan suunnitelmien mukaan. Neiti sairastu flunssaan ja myös pientä lämpöö ollut. Kaks yötä on menty vähillä yöunilla. Nyt nukkuu kun autossa ollaan mutta saa nähdä valvotaanks ens yönä. Huomenna olis synttäribileet, ajattelin odottaa aamuun ja katsoa että mikä on neitin vointi, pitääks soittaa vieraille ja siirtää bileitä.

Että silleen , ihanaa kolmen päivän vapaa itellä ja sitten tulee tämmöistä. Seuraavaa pitempää vapaata saa odottaa ainakin kaks viikkoo, todennäköisesti sinne asti että on loma viikolla 13. Saa nähdä miten jaksaa itse. No jos ens yö kotona menis helpommin.

Elämä on :heart: :) :wave:
 
Sade: tänne saa purkaa ihan rauhassa tuntojaan. :hug: Kuulosti niin tutulta tuo sun teksti, lähinnä se osuus että ku oma vuoro tulis mennä niin ei huvita baareihin mennä. Oispa kiva nähä sua tai laittaa yyveetä jos oisit kirjautunu. Tunnetaankohan toisiamme? ;)

Saparo: No voihan elämän kevät, aina sama juttu ku on jotain kivaa niin lapset sairastaa. Näinhän se menee, elämä on... :/ :hug: toivottavasti neiti paranee ja saatte pitää juhlat! :heart:
Ja koita nyt vielä kattoo sitä kalenteria jos sieltä yks rako löytys kutsuille ku oon ihan pulassa, auta mua :ashamed: eihän sun tarvi niitten kutsujen eteen mitään hössätä, kutsut vieraat ja ostat tarjottavat kaupasta. Eikö oo yksinkertasta? Ja saat vielä hyvät emännänedut. yritä vielä eikö??

Haluaisko joku muu pitää maaliskuussa Party lite kutsut????

Mää tässä leivoin ja nyt laittelen pyykkejä. ihana ilma ulkona mutta täytyy yrittää mennä kuhan saa töitä tehtyä.
:wave:
 
Moi taas kaikille! :hug:

Mulla joku kirjoituskausi päällä...

Hennuli2: Ois kiva tosiaan nähdä ja mistäs sen tietää vaikka ollaan tuttujakin... =) Missä päin kokkolaa asustat?
Me halkokarilla niinkuin jo olen kertonutkin.
No mies soitti eilen pienissä pöhnissä ja oli laittanut mulle kivoja kuvia itsestään sähköpostiini.
Illalla haetaan iskä kotiin, junalla puksuttaa tulemaan.

Noista synttäreistä sen verran että meillä juhlittiin viime vkon loppuna 2w synttäreitä ja lähes kaiken ostin kaupasta, kun en vaan jaksanut itse tehdä.
Meidän "meny" oli tällanen:
-vaaleasta leivästä tein kolmion mallisia ja laitoin lohisalaattia väliin.
- coctailpiirakoita & tuorejuustoa
- täytekakku jonka tilasin emiliasta. Ihan kotitekoisen makuinen.
- tuulihattuja kaupan pakastealtaasta
- Pullia (halpa hallin pakaste altaassa n.20kpl ja maksoi vajaa 2e. Ihana pullantuoksu valtasi kodin) Olin niin laiska etten itse jaksanut leipoa
- paria sorttia keksejä

Sen takia laitoin nämä meidän synttäritarjoomukset, kun itellä ainakin on aina jonkin sortin stressi että mitä tarjoaa ja nyt huomasin että tosiaankin valmiina saa lähes kaikki. Oishan se itse kiva tehdä kun tykkää leipomisesta ym. mutta aika niin kortilla nuo kaksi pikku isäntää haluaa olla niin apuna, että en aina jaksa "vaivautua". toki yhdessäkin tulee tehtyä. :p

Oltiin aamupvällä taas jäällä, oli vain aika kylmä ja ei viihdytty sen takia kauan. Pihalla sit leikittiin. tuo nuorempi vesseli vain karkailee tielle koko ajan.
Nyt kuopus nukkuu ja toinen poika katsoo pokemonia.
Kohta aletaan jännittämään suomi vs ruotsi peliä! huh huh, miten sen ylipäänsä voi katsoa, liian jännää!! :headwall:

Laitanpas taas kuulumisia tänne. Vaikka ette jaksaisi lukeakaan, on kiva purkaa tuntojaan, tämähän käy ihan päiväkirjasta :kieh:

Aurinkoista sunnuntain jatkoa kaikille!
 
HEIPS TAAS! =)

sade: kuten tuossa jo aikasemminkin kerrottiin niin täällä saa aivan vapaasti sanoo just sitä miltä tuntuu!
saparo: toivottavast teillä nyt neiti paranee pian ja bailut olis kivat..

Mä yritän täällä totuttautua taas tähän kotiäitin rooliin. Mä oon niin ylpee ittestäni kun sain pestyä kaks koneellista pyykkiä, pari koneellista tiskiä ja siivottuaki vähän... Mä en oikeesti varmaan ikinä sopeudu tähän rooliin... No kattellaan taas jos vaikka onnistuiski... ;)
Jaaha että sitten pitäis taas mennä... Mä kirjottelen taas...

 
Huomenta! Oma koti kullan kallis. Neiti on nukkunut koko yön heräämättä ja itse asiassa nukkuu vieläkin. Nyt tuntuu itsekkin taas siltä että jaksaa. Kotia kun eilen päästiin neiti rupes leikkimään eikä sairaudesta tietoakaan mitä nyt välillä kävi nenäänsä niistämässä leikkien lomassa. Että eiköhän me saada hyvät bailut aikaseksi. Pitäis lähtee kohta kauppaan tekeen viimeiset ostokset ja kymmenen jälkeen tulee jo sitten ekat vieraat.
 
moi täältäkin..

oma konee on vähän temppuillut että en oo saanut lisätty tähän yhtään viestiä mutta kokeillaan taas uudestaan....

Jännä jääkiekko matsi eilen katsoiko kukaan?? huh .. eikä edes voittanut vähän harmitti mutta arvashan sitä vähäsen että ruotsi sen voiton vie... :kieh: :kieh:

Meillä oli perjantaina ja lauantaina lapset kummeilla yökylässä tai vuorokauden hoidossa ja miehen kanss sitte yritettiin vähän parisuhdetta hoitaa ja ihana oli ollaa vaan kahdestaan eikä tarvinnut edes hirveesti ajatella lapsia.. ens oli tarkoitus että oltais menty Vaasaan hotelliin ja mied olis halunut lähteä katso yks bäöndi mikä siellä oli mutta päädyttiin kuitenkin vaan kokkolaan ja hotelliin mentiin kun oli joku älytön halpa paketti... no päästiin Kummeli Show katsomaan mutta oli pettymys... ja saatiin mennä aamupalaa syömään valmiiseen pöytään ja kyllä oli kiva ku sai kerrankin syödä niin ettei oo ruoka kylmä ennen kun ite kerkiä syödä.... no sitte lauantaina oli kyllä ihana mennä hakemaaan lapsia kotiin kun oli jo vähän ikävä niitä.... ja päätettiin Riston kanss että tehdään se uudestaankin joskus ....

Eilen siivottiin ja katottiin jääkiekkoa ....nyt ei enää edes näytä siltä että täällä olis siivottu kun lapset ovat raahanneet tavaroita ympärilleen.....

No pitä kerätä kaikki tavarat pois niin eikö se sitte taas näyttä siltä että olis siivottu........

Nyt pitäisi mennä antamaan lapsille aamupala... joten palataan myöhemmin

 
moi :wave:

aamupala syöty ja kahvia tässä nautiskelen :p klo.11.00 on aika neuvolaan =)

Veeti sai eilen vaarilta halpa-hallin pienoisrekan ja ette usko kuinka kovasti sillä on ajeltu :D huono vaan ku siitä irtoo toi peräkärry ja saa koko ajan olla laittamassa sitä paikoilleen.

Hennuli:mitäs sunnuntaina tapahtuu :whistle: ;)

Mää taas ootan lauantaita ku mennään sillon uudelle asunnolle käymään :D pitää käydä keittiön lattia mittaamassa,ku siihen tulee uus lattia =)
 
Hello!

Nyt on bileet pidetty ja hyvin meni. Tarjoilut riitti ja jäikin vielä. Neiti oli ihan myyty kun lahjoja tuli paljon, saatiin leluja vähän, vaatetta, Nalle Puh -pussilakana, Muumi-pyyhe ym. ym.

Pitää lähteä itsekkin koisimaan kohta että jaksaa taas huomenna töihin :wave:
 
Henriikalta tuli aamulla viesti että tyttö oli eilen syntynyt =) pistinki jo viestiä sinne päin,mutta vielä kerran ONNEA henriikan perheelle :flower: :flower:

Tännekkään ei mitään kummosta,hirvee närästys ollu päällä koko päivän.Yleensä on auttanu ku on juonu lasin maitoa,mut nyt ei oikeen hellitä millään :\|

Täytyypi mennä ku poika kaipailee :wave:
 
Iltaa!

Täällä on vietetty tänään ihana päivä töitten jälkeen. Kun oli töissä vähän paska päivä niin houkuttelin isännän mun kans herkkuostoksille. Sitten lämmitettiin sauna ja kylvettiin koko perheen voimin. Neiti meni ajoissa nukkumaan ja sitten hoidettiin parisuhdetta. Nyt istuskellaan sohvalla ja kohta taidan lähtee koisiin kun neiti meni tosi ajoissa nukkuun joten aikainen herätys aamulla tiedossa.

:flower: Onnittelut Henriikalle (olihan oikein) :flower: Ihanaa saada lisää vauvoja rinkiin =)

 
Perjantaita kaikille! :hug:

Niin ne viikot vierii ja ollaan taas maaliskuussa.
Eilen haettiin matkalaukut vintiltä ja tänään ajattelin jossain välissä vähän pakkailla. Enää 4 aamua ja sitten lento kruunupyystä teneriffalle voi alkaa!! :kieh:

Viikko on mennyt nopeasti lomatunnelmissa. Mies oli alkuviikon kuumeessa ja nuhassa ja nyt näyttäis tulevan myös minuun ja poikiin :( tosi kurjaa...

Nyt täytyy alkaa toimia ja lähteä juniorin 2v neuvolaan. Aikas kylmä ilma ulkona, mutta aurinko näyttää pilkistävän.

Kivaa viikonloppua joka iikalle! :)
 
Iltaa vaan kaikille tännekkin...

:) Vähän harmittaa, tänään olis Skandinavian Hunks esiintymäs Kokkolas, mulla olis oikeen lupa ja rahaaki lähtee kattomaan ,mutten vaan saa ketään kaveriks... :(
Jotenki ei yhtään yllätä, kerranki ku ite pääsis ni ei oo kaveria...ei oo eka kerta...
No mutta nyt on perjantai eikä saa synkistellä... :hug:
Hyvät viikonloput kaikille.... =)
 
Emppuliina
Oikein paljon onnea Henriikan perheellle!täytyy tulla sitten nuuskuttelemaan vauvan tuoksua myöhemmin ;) :heart: :flower:
huomenna lähdetään jyväskylään,jipii!! vähän shoppaileen yms.=) =)

jaahas mutta täytyy mennä nukkumaan kun aikaisin täytyy ylös..
 

Yhteistyössä