kokkolalaiset uusi tapaaminen

saparo: näin sua tänään kaupungilla!! ;) kävelit siitä topsportin kohalta yli ja mää olin autolla siinä sua yli päästämäs! ;)
Kävin tänään serkun kaa shoppailemas ja hauskaa oli, nimittäin mies serkku ja makso kaikki mun ostokset :attn: :attn: synttärilahjaks nääs osti ku meni kaljoissaan lupaan että saan ostaa mitä tahon. :LOL: tulihan tuota tuhlattuu.. :whistle: no ite halus ostaa.. ;)

Evab: paa ukkos ruotuun ja käsket sen nousta aamusin lasten kaa!! :kieh: ;)
Voi ja mää niin ootan että isännällä alkais loma :ashamed: mutta ei töitä piisaa \|O

nyt mä lähen kerranki nukkuun ajoissa ja huomena taas kaupungille, nyt äitin kaa... :whistle:
 
Käytiin äitini ja pikkusiskoni kanssa kiertelemässä kaikki kaupat. Löysin häävaatteet itselleni, semmoiset valkoiset leveälahkeiset housut ja musta toppi/pusero. Ihan ok mun mielestä. Mekkoo hain mutta ei mun kropalle löydy sopivaa mekkoa. Ja noille vaatteille on käyttöö kyllä jatkossakin. Kengät vielä uupuu. Snowfairy: jokos sulla on juhla vaatteet tiedossa?

Muurarikin kävi tänään ja nyt pitäis tehdä lopullinen päätös että mikä takka ja sitten tekee tarjouksen. Saa nähdä kuinka kalliiks tulee?

Kyllä mä olen neidin kans tulossa tapaamiseen kunhan vain muistutatte vielä lähempämä.

Täytyy lopettaa kun isännän pitää päästä taas koneelle, sain luvan tulla vaan piipahtaan. Mä lähden koisiin.
 
hennis
Oltiin eilen kattomassa Dingoa Merisärkällä oli muuten hyvä vaikka ei ollu kun kaks alkuperästä jäsentä neumanni ja eve. Saatiin kaverin kans eveltä nimmaritki =) =) B) Että semmosta täällä olin kuskina ymmärrettävästä syystä. =) ;)
 
Just tulin kotia, kävin äitini kanssa tällä kertaa shoppailemassa kärkkäisellä jotain pientä tarttui mukaankin :whistle: Ja sitten syötiin pedrinaksessa :p

Neiti ja isäntä on vielä mökillä =) pieni hetki olis vielä aikaa rentoutua ihan yksin. Taidan sijoittua tuonne sohvalle karkkipussin ja uuden kaksplussan kanssa =)
 
Kerrankin saa olla yksin kotona =) Katselen koko ajan kelloa ja mietin että joko ne tulis kotia kohta. Meinasin jo soittaa tai viestin laittaa mutta en laitakkaan, isäntä pian ei jätä ikinä mua yksin kotia kun en osaa olla yksin, liian hiljaista. No kohta alkaa selviytyjä...
 
moi!!

jes vihdoin ja viimein saatiin siirrettyä tietokone pois olohuoneesta :D nyt meillä on tällänen yhdistetty tietokone/tv-huone.ehdottelin villelle joku aika sitten tätä järjestystä,mut tyrmäs ajatuksen ja nyt sit ehotti ite tätä :eek: no mutta eipäs se mitään ainakin järjestys on vaihdettu

:)
käytiin villen siskon tupareissa tänään.kyllä niillä onkin nätti koti.just hyvä kahdelle.voitte kuvitella minkälainen härdelli alkaa ku me mennään sinne kolmen lapsenkaa :whistle:

no mutta eipäs sen kummempia :wave:
 
Määki kävin tänään äitin kaa kaupungis, nyt riittää shoppailuu hetkeks. ;) :whistle:
On jotenki niin kumma ilma, meinaakohan tulla ukkonen vai mikä on? mää kyl oon touhannu täs illalla ku leivoin yhen piirakan ja sämpylöitä että siks varmaan on ahistavan kuuma sisällä. Lapset yrittää sängyissään nukkua mutta kauheeta härdelliä on \|O ei meinaa uni tulla ei sit millään... :kieh:
mut nyt on kuiteski hetki omaa aikaa.. =)
 
Kolmas aamu menossa, aamulla kun päästään olohuoneeseen niin ensimmäiseksi syöksyy laatikolle ja hokee että TiTi. Ja taas meillä pyörii TiTi-nalle :( Vähän aikaa katsoo itsekseen mutta sitten vähän ajan päästä äiti pitää kans saada telkkarin ääreen. Menenpäs taas katsomaan...
 
Hellöy hellöy!!!

Ja täällä taas!!! :D Nyt olis sitten taas leirit leireilty aj kivaa oli. Niin kivaa että menin sitten lupautumaan viel yhelle leirille tälle kesälle!!! :p oho... Neiti oli ihan onnessansa ja kaikki tykkäs meijän neitistä. Oli kyllä tosi kivaa. Mutta taidan kyllä pysytellä jatkossa vaan näissä lasten ja nuorten leireissä. Muksujen kanssa tulee kyllä toimeen mutta ne vanhemmat!!! :headwall: :headwall: :headwall:

Juu ja kaikki pääsykoe tulokset on tullu!!! Mun pistees riitti JOKA IKISEEN PAIKKAAN MIHIN OON HAKENU!!! :D :D :D :D :D :D
Vähänkö on hyvä fiilis! Jopa yliopistolle pääsisin ja mulla meni 30min. sen 17 sivusen pääsykokeen kanssa... Nyt tarttis vissiin vaan päättää että mikä musta tulee isona... :p

Nii että näin meillä! B) kesä fiilis!!! :D

Me ei tosiaan päästä sinne tapaamiseen :( kun ollaan just sillo siel Oulun Edenis :D

Mutta kirjotellaan taas. Pitää mennä ruokkimaan nuo kaks tuolta.. :p
 
IHANAAA!!

:D :D :D :) =) :whistle: Viihdoinkin lähti mies töihin..... ei sais sanoa noin mutta alkoi hermot palaa sen kanss viime viikolla....

Sillä on ollut kauhee autokuume päällä koko kesän nyt viihdoin se löysi auton mitä se sitte halus ja taas vaihdetaan auto :kieh: :kieh: \|O \|O rahaa kyllä ei olisi mutta saapa sitte tehdää töitä enemmän kuin se jaksaa koska muuten se ei voi sitä ostaa..... :saint: :p No toisaalta olihan se ihan hyvä se auton vaihto ku tuo meidän autorämä alkaa olla niin huonossa kunnossa ettei kohta siitä saa enää mitään... ja kaikki maailman viat sillä on..... no se siitä

Siis kuinka monta ihmista täällä listalla on mukana...???

Olisi vaan hyvä tietä kuinka paljon ihmisiä on mahdollisesti tulossa tapamisiiin????

niin ja jos nyt kaikille on mahdollista niin voisi vähän niinkuin nyyttäri meininkiä.... :ashamed: :\| ku tuo rahatilannekin on vähän tiukka.... se autoostoksen takia ... haluan todfella pitää ne tapaminen........ joten käykö kaikille se nyyttäri meininki.... ja kaikki voisi vähän laittaa tähän että mitä tuo ettei kaikki tuo sama...??!!!??!

Jaahaas mitähän sitte tälle päivälle keksis??!!... no pitää varmaan lähteä ulos koko päiväks nyt ku on mahdollista... käydä vaikka kaupasta hakemaan eväät ja olla samalla piknikilla.....
 
Voi mitäihanaa ku saa pojan perään juosta koko ajan ... se nbyt konttaa joka paikkaan ja menee parvekkeelle jos vaan ovi on auki.... ja meillä se pitää olla auki ku muuten tänne kuolee ku on niin kuuma..... oon yrittänyt keksiä esteitä ettei se menis sinne mutta huomasin eilen illalla että se kiipeilee sen yli... joten sekin on huono idea......

Ja kaikki mitä näkee lattialla niin menee suuhun .... eli muös kaikki pikkuroskat....... :( :/ \|O noo ei auta muuta kun perään juosta.........no kuntohan siitä tulee... :LOL: :LOL: :LOL:

 
Iicca: onnea :flower: :hug: kerro sitte ku oot päättäny et mihin meet opiskeleen! =)
Evab: niin montakohan meit on tulossa muutama?? käy nyyttäri meininki. mutta meillä on semmonen homma että isäntä ottaa töistä sitte heti lomaa ku saa työnsä tehtyy siihen malliin että voi lomille jäädä niin sillon me tempastaan heti reissuun eli mä en välttämättä sit ookkaan täälä. ku isäntä eilen sano että yrittää tän viikon painaa hommia ku hullu että sais valmiiks niin sitte me lähettäs. =) mut ilmotan kyl tällä viikolla miltä näyttää... :wave:

Olinpa sit tän viikonnlopun reipas, oon tehny kaikkii kotihommii mitkä on tän kesän aikana jääny ku oli vähä huonompi sää. Eilen laitoin 10kg mansikoita, keitin raparperimehuu 3litraa ja kävin vielä päälle reilu 10km pyöräilemäs, että lyödään kokkolalaiset taas tos pyöräilykisas! :kieh: :LOL: Saatiin anopilta arkkupakastin niin nyt on hyvä laittaa marjat ja voi ruveta reilusti leipoon :LOL: ihan ku tähän asti oisin jotenki vähä leiponu ;) :ashamed: :whistle:

Mutta nyt aamupalalle ja päivän töihin... :wave:
 
mää en oo ihan varma pääsenkö sittenkään tulemaan tapaamiseen. mun siskon perhe on ehkä loppu viikosta tulossa kokkolaan ja en yhtään tiiä kauanko täällä viipyvät,et jos ovat sillon 26pvä täällä niin sit en varmaan pääse tuleen.mut jos eivät ole sitten tulemme =)

ihana ilma ulkona!pitäski tästä raahautua ulos.aamupala syöty ja keittiökin jo siivottu B)

iicca:eek:nnea :flower:

mutta nyt ulkoilemaan :wave:
 
päätin sitten että musta tulee isona sosionomi. kirjotinkohan ton ihan oikeen??? :p no joka tapauksessa.
Ihan oikeesti meinas itku tulla silmään kun tänään sit tosiaan kävin laittaan sen neitin hoitopaikkahakemuksen sisään... :'( Mut pakko se on kun isäntäkin on saanut nyt sitten päähänsä että haki jollekki kurssille. Kemian tekniikkaa tai jotain. AIvan sama kuhan tekee jotain!!!! \|O \|O \|O
M' en oikeesti enää jaksa kattoo sitä täällä kotona kaiket päivät. 7kk riittää vallan mainioisti! Eikä siinä mitään jos se vaikka tekis jotain mutta kun ei ni ei! Nytki oltiin viikon reissussa eikä isäntä voinu sinä aikana ees koneellista astioita pestä! Haisi kämppä kivalle kun tultiin kotiin... \|O \|O \|O
Nyt ki se känkänny koko päivän ku valvo aamu puoli kymmeneen asti koneelle (kun ei kuulemma saanu unta) ja kun mä menin herättää hänet yhentoista aikaan kun etin neitin kenkiä! V****!!! Sanon minä!

ja just äsken meinas että hän vetää mun verhot alas kun ne parvekkeen oven edessä. Kun siihen ei kuulemma tarvita. Tokasin vaan että siitä vaan mutta sitten lähtee kans tietokoneen johot!!!

Että ottaa päähän!!!!!!!!!! :headwall: :headwall: \|O :headwall: \|O \|O \|O :headwall: :headwall: \|O \|O :headwall: :headwall: \|O \|O

sori tää vuodatus...
 
no ne sitte miehet välillää... :headwall: :headwall: :headwall: :kieh:

Mä olin niin onnellinen ku se lähti tänä aamuna töihin..... makoili kaks viikko sohvalla ja sitte nukkui puoleen päivään ja valvoi yöt ja pelas ja ääntä ei voinut laittaa pois ku ei kuulema voi pelata jos ei, oo ääniä......,. \|O \|O \|O

no koita iicca kesttääää ne miehet ovat aina välillä semmoisia ja ainakin jos vaan kotona on eikä oo tekemista..
 
voi ja mää ootan että mies pitää lomaa ja on kotona :ashamed: mutta se onki sit varmaan liian hyvä mies eli turhaan valitan aina, tekee kotitöitä,käy töissä,hoitaa paljo lapsia ja osaa tehä jotain ilman sanomattaki... :whistle: :heart: :hug: Ei varmaan sais sitte valittaa mistään... :whistle: :ashamed:
Koittakaa jaksaa :hug:
 
moi moi!!

mää oonki tosi onnellinen ku ville on saanu olla viime syyskuusta asti töissä.sillon kyl huomas ku ei ollu töissä,et tuli riitaa ihan pikku jutuista,koko ajan näki toisen pärstää niin menihän siinä hermot.mut nyt ois ihanaa ku ois ees pikkasen lomaa.no 2pvää on kertynyt loma päiviä et eikohän ne jossain välissä pidetä :D

tuli sitten pikkasen vettä päivällä..ja jyrisiki siihen malliin et meinas ruveta pelottaan :ashamed: :whistle: tytöt oli just sillon mun vanhemmilla leikkimässä ja jemina oli kovasti kyselly et millon isi ja äiti tulee hakeen kotia.oli kulkenu äitin perässä koko ajan ku pelkäs ukkosta.

mutta eipäs kummempia :wave:
 
Huhhhuhh...Kiva tietää että mun mies ei oo ainut joka ei tee mitään käskemättä :\| Ollaan oltu nyt molemmat kotona kesäkuun alusta alkaen kun sillä ei työsopimusta jatkettukkaan vaikka ensiks luvattiin. Ja mulle alkaa riittää, mies on kyllä sitä mieltä että on kiva olla kotona koko perheen voimin mutta mä en jaksa. Tekee kyllä hommia kun pyydetään (monta kertaa) ja neitiä kyllä hoitaa kun olen itse menossa. Mutta jos mä olen kotona niin mä olen neidin kans ja kaikki kotityöt teen minä. Ja herra istuu tietokoneella. Ehkä pitäis keksiä jokin yhteinen harrastus. Ehdottanut olen kyllä mutta ei oikein isäntää ole mikään tyydyttänyt. No nyt sanoin sitten että syyskuun alusta jompi kumpi lähtee töihin. Mä olisin toisaalta valmis meneen ja sais isäntä hoitaa neidin ja kotityöt =)

Tuli sitten tuota vettäkin tänään vähän. Käytiin tuossa pelikin illalla pelaamassa ja päästiin sitten halliin pelaan kun santahaan nurmet oli veden vallassa. No ainakin isoja lätäköitä oli monta.

Palataan taas asiaan. Isäntä haluu koneelle takas ja mä lähden kiltisti tiskikonetta täyttään. Sitten taidan kömpiä neidin viereen nukkumaan.

 
Ei siis ootteko te ihan tosissanne nyt? vai onks toi vaan hyvä vitsi?? :eek: eli näin KÄRJISTETTYNÄ miehet siis vaan lonii enimmäkseen kotona eikä tee juuri mitään??? :eek:
kylläpäs mä nyt oon sit valittanu ukostani ihan turhaa :ashamed: Nimittäin hoitaa kodin ja lapset melkeenpä paremmin ku minä ku on kotona ja eikä kyl loni eikä makoile sohvalla koskaan. Ainut mikä "huono" puoli hänes on niin on sit syksyllä paljo mehtällä ku lintuja metästää mut sitte ku tulee niiltä reissuilta kotiin niin on entistä parempi mies ja isä. Tää nyt ei oo mitään kehumista vaan ihan oikeesti analysoin tässä että turhaan oo siis miestäni moittinu millon mistäki "pikku" jutuista näköjään. :ashamed: nyt loppu semmonen heti!! :attn: ;) :D :heart:
 
Huomenta! Ei se mies aina noin saamaton ole. Kesäkuussa sain innostuun sen hyvin remontista mutta nyt on taas tössännyt täysin. Ja mua potuttaa kun remontti ei etene! Ihteppäs olen miehen valinnut =) Asiaa helpottaa kun jompi kumpi menee töihin niin ei tarvi töllätä toista 24h vuorokaudessa =) Anteeks vuodatus, on ne päivät menossa.... \|O \|O sekin vielä :D

Meillä neiti ja isäntä nukkuu vielä joten taidan lähtee syömään aamupalaa ihan rauhassa.
 
hennuli2 : sulla on kyllä mies jolla on harvinaiset ominaisuudet.. ku olisi Ristollaki ,mutta ku ei... niin ei

muuten hennuli2 ootko huomenna tulossa sinne perhepuistoo?? elei sataa.... aattelin mennä ... pitää vaan keksiä jotain eväspuoli mukuloille..

niin mun mies kyllä hoitaa lapset tosi hyvin silloin kun mä oon menossa mutta silloin ku oon kotona niin ei se tee muuta ku oon koneella tai jossain ite menossa ... nyt se on viikon aikana niin yrittänyt saada yksi peli toimi.... ei ilmeisesti toimii niinkuin hän haluaa ja vähän väliä hän sajattaa ku ei siitä tuu mitään .... ja jos sille yritän sanoa jotain että tuu auttaa jossain asiassa niin saan sille ainakin viisi kerta sanoa tai huuta ennen kuin edes vastausta tulle ja sitte että "KOHTA" ja sitte ku sen mielesta kohta on mennyt yleensä puoli tunnin päästä niin oon jo itse tehnyt asian valmiks....
Eikä se nyt aina oo noin saamaton .. se imuroi aina kerran viikossa ihan sanomatta... onhan sekin jotain .. ja kerrtan kuussa täyttä tiskikonetta... :eek: =) :D :whistle:
 
niin nyt näyttää siltä että Saparo on tulossa hennuli ja hemuliina ehkä Iicca ei påääse..... eikös täällä oo enää muita mukana ku ei ookeneltä muilta saanut vastausta.....'


Siis kuka oon tulossa tapamisiin 26 pvä klo 12 ???? onko täällä muita joka ei vielä ooo ilmoittautunut????
 
no minä jo aattelin että millasia miehiä teillä oikein on! ;) :whistle: :kieh:
Ku tarkemmin ajattelee niin kyllä mulla onki tosi hyvä ja kiltti mies :ashamed: aina ihan turhaan sitä moitin :ashamed: täytyypä tänään sitte muistaakki tämä ;) :heart:
Niin jos ilma on tämmönen niin en tuu perhepuistoon ja ens viikon tapaamisesta en oo vieläkään varma. :ashamed:
 
joo eli se on oikeastaan aika helppo....

Eli ajaat kälviälle påin kajaanin tietä pitkin niin pitkälle että tulee NESTE oikealla puolella.. hetisen jälkeen kääntyy samaan suuntaan tie kälviän keskustalle..... sitte tule ympyrä... ja ajat melkein ympäri.. eli kahta risteysten ohi ja se kolmas sitte keskustaan päin.. siinä taita lukea ULLAVA tai en oo varmaa.. heti ympyrän jälkeen kääntyy tie vasrmmalle ja sitä pitkin muutama kymmenen metriä niin tule oikealla puolella kerrostalo, pääty tielle päin niin siinä me asutaan .. parkkipaikat ovat meidän pihalla vähissä joten kannata laittaa auto vanhainkodin pihalle eli heti meidän pihan jälkeen samalla puolella.. jos siellä on tila yleensä on...

menikö vaikeaksi???

Mitä kukin tuo mukana??? voisin tehdä pikkupizzat... ja tarjoan myös juotavat...
 

Yhteistyössä