Hakutulokset

  1. T

    Lapset ja uusi mies?

    Iso kiitos vastauksestasi! Ei, en anna mennä tilanteen liian pitkälle..Kait. Näin itsellenikin hoen että joko tai ei! Helpommin taas sanottu kun tehty! Me lopettettiin tämä tapailu ja annettiin olla, se sai mennä ja unohdetaan..Itse kumminkin otti taas parissa viikossa yhteyttä ja tahtoi...
  2. T

    Tokan lapsen synnytyksen kesto

    Eka 14h ja rapiat Toka 4h ja pienet päälle!
  3. T

    Lapset ja uusi mies?

    Apua kaivataan.. Olen tapaillut miehen kanssa puolisen vuotta, tuntteet alkavat olla syviä kummankin osalta. ainut mikä mättää on että hän ei ole tavannut lapsiani vieläkään.. On ollut alusta asti tietoinen kahdesta pojastani, mutta ei kaikesta keskuteluista ja odottamisesta ole edellenkään...
  4. T

    "Vapaat" viikonloput

    Meillä samanlainen soppari kuin fosforilla. Kaikki on mennnyt hyvin tähän asti ja omalla ajalla nautin vain itsestäni ja en oikeestaan tee mitään. Välillä kaipaa jonkun kainaloa ja lämpöä vierelle, mutta onneksi on ihania ystäviä.
  5. T

    Huoltajuus..

    ---
  6. T

    Vauva,haaveissani sä oot mun.

    Hei vaan kaikki! :hug: Jospas minäkin uskaltaisn sen ääneen nyt myöntää kuume on ja kova, mutta valitettavasti yksipuolinen! Meillä esikoinen -05 ja kakkonen -07, pienellä erolla ja kauheella kiirellä. Aina olen halunnut ison perheen, mutta mies panee vastaan kyllä niin kovalla jarrulla että ei...
  7. T

    MAALISMASUKIT 2007

    Hui kauheeta, millon viimeksi käynyt täällä :ashamed: Nää sivut muutunut ihan ihmeellisiksi! Kauheesti riittää touhua kahden lapsen kanssa. Meillä Vilijami tulee kohta jo 4kk! Mihkä se aika menee! :o Hampaita tehdään ilmeiseti kun kuola valuu ja nyrkki vihtyy sussa. Muutenkin...
  8. T

    MAALISMASUKIT 2007

    Kiirettä pitää niin kerkiä täälläkään käydä :/ Poika on vihdoin ruvennut ottamaan pidempiä syöttövälejä kun tuon 2h, tavallinen on nyt n. 4h ja aivan ihanaa kun saa yölläkin edes vähän nukuttua! :whistle: Tänään käytiin neuvolassa ja lääkärillä.Poika ottanut huiman kasvun, 4760g ja 56cm...
  9. T

    MAALISMASUKIT 2007

    Ihana kuulla että Kasperi voipi jo paremmin! :heart: Onnellinen laittokin tuon sivun mistä kantoliinailusta kannattaa katsoa. Meillä poika rauhottuu heti kun pääsee liinaa, jos on levoton ja nukahtaakin yleensä heti :) Täällä ei mitään erikoista. Lopetin nuo rela tipat ja vatsa rupesi...
  10. T

    MAALISMASUKIT 2007

    Luppanalle paljon jaksamista ja pienelle hirmusesti enkeleitä sängyn luokse! :hug: :'( :heart: Katjuskalle onnea avioitumisesta ja pojalle hienosta nimestä! :hug: MEillä oli perjantaina neuvola Kävyllä painoa 3785g ja pitutta 52,5, pipo on 35,5 Nyt tuo Käpy tuolta taas herä syömään...
  11. T

    MAALISMASUKIT 2007

    Katjuska ja unissakävelijä; Hurjasti teillä menee tota maitoa verrattuna meidän pojuun. Poju syö kerralla n. 20-80ml, mutta siiten heräilläänkin 2h välein. Viime yö meni tunnin välein :( Himihiirelle paljon :hug: , todella ikävää että on mennyt asiat tohon jamaan :'( :hug: Ehkäsyistä oli...
  12. T

    MAALISMASUKIT 2007

    \|O Täälklä todella huonosti nukuttu yö takana, vauva heräsi 23 ja sain vihdoin rauhoitettua 03.30 sänkyynsä, isoveikka heräsi sitten 01.30 ja pomppi viellä 04.30 meidän viereen ja omaan sänkyyn sitten onneksi suostu ja nukahti. Tänään aamulla sitten reippaasti 8.00 ylös että kerettiin...
  13. T

    MAALISMASUKIT 2007

    Jospas mäkin saisin jotain aikaseksi kirjoteltua. Pojalla ikää nytten 11pvä! :) Rauhallinen pikku mies ainakin viellä toistaseksi ollut, nukkuu ja syö hyvin. Imetys meillä ei oikeen toiminut ja nyt melkeen kokonaan siirrytty korvikkeeseen :/ Ensimmäisen neuvolan sain keskiviikolle, painoa...
  14. T

    pinniksestä tavan sängyyn???

    Meillä nyt viikon nukkunut isojensängyssä ja illat on ihan kamalia :headwall: Ennen nukahti 20.30-21.00 paikkeilla nyt venyttänyt 21.30-22.00 kun karkailee ja keksii vaikka mitä että sängyssä ei tarttisi olla. Saa kauheat raivari joka kerta kun laitetaan takaisin sänkyyn, ei auta olla...
  15. T

    tutista luopuminen, onko muilla yhtä sydäntä särkevää...

    \ Ei meillä ainakaan olla vielä luopumassa tutista ja poika saa sen ainoastaa unille menessä, tuttia näin käytetty 8kk lähtien ja toimii hyvin ku ei tiedä missä ne edes on piilossa, Eikä vingu niiden perään. Saa sitten itse antaa sen pois kun siltä tuntuu.
  16. T

    1v ja aamiainen

    Meillä ei myöskään puuro uppoa ja anan jougurttia, leipää tai riisimuroja tuoreilla marjoilla
  17. T

    Taapero yökylässä

    \ Ne on niitä ihmisiä, jotka katkeria muille jolla mahdollisuus viettää laatu aikaa oman kullan kanssa!! :laugh: Meillä poika ollu pienestä asti mummiloissa hoidossa, ihan mummot pyytäneet itse saisiko ottaa hoitoon jotta voisitte parisuhdettakin ylläpitää!!! :heart:
  18. T

    hampaiden pesu

    Meillä kanssa hirveellä huudolla täytyy väkisten pestä :ashamed: Ei auta vaikka pojalla oma ja mulla toinen harja, laittaa suunsa kiini eikä anna millään harjata edes vähän :(
  19. T

    uutta ketjua toukoille -05

    Täällä kanssa touko-05! Matias on nyt 1v1kk. Oppi kävelemään kaksviikkoa vaille 11kk ja sanoja tulee isi, äiti, hattu, ei, auto. Yks vee neuvolassa oli 77cm ja 9,932kg, Rokotus haettiin pariviikkoo sit ku oli sillon nuhassa. Pieni itku pääs, mut tosi reipas oli, mitään oireita ei tullut. =)...
  20. T

    osaako taaperonne leikkiä yksin?

    Meillä poika vuos ja kaks viikkoa ja nyt ruvennut viihtymään omassa huoneessa leikkimässä yksin. Tein niin että en edes tuo leluja olohuoneeseen vaan joutuu hakea itse ja on auttanut ;)

Yhteistyössä