Hakutulokset

  1. B

    Särkinäinen ihminen?

    Nyt, muutama vuosi eron jälkeen olin ihastumassa erääseen kilttiin ja ihanaan kaveriin. Ensimmäisen kerran tunsin edes kiinnostusta vastakkaista sukupuolta kohtaan. Mielestäni tämä kohde antaa selkeätä viestiä, että kiinnostus olisi molemminpuolinen ja mitäs minä teen?!? Juu, ei mua...
  2. B

    Kertokaa mulle nettitreffeistä

    Siis kertokaa mulle, mistä olette netistä seuraa hakeneet ja onko millaisia tuloksia? Ainakaan City.fi tai suomi24 en löytänyt mitään omilla vaatimattomilla ehdoillani.. Nyt kun pikkuhiljaa alkaisi ehkä jopa vastakkainen kiinnostaa, niin en enää osaa edes mistään etsiä.. Toki muistakin...
  3. B

    Sami Saari duetto?

    Sami Saari esitti kauan sitten aivan mahtavan dueton jonkun naisen kanssa jossain gaalassa. Vieläkin vaivaa mieltä.. Muistaako/tietääkö kukaan mikä biisi, kuka nainen? ...mikä gaala? :ashamed:
  4. B

    Mitä swastika merkitsee sinulle?

    Mieltäni on pitkään hämmentänyt ystäväni, joka on kaikin puolin mukava ja hyvä ihminen. Hänen miehensä viljelee kyseistä symbolia tosimielellä ja kannattaa mielestään aatetta. Kysyttäessä, mies ei tunnu tietävän natsismista juurikaan mitään, vaimonsa sanoo: se on noita poikien juttuja...
  5. B

    Juha Tapio

    :) Minä kyllä rentoudun tuosta pehmeästä miehen äänestä ja musiikkikin on niin rennonletkeää rallattelua ettäh.... :D
  6. B

    Vanheneminen mies><nainen

    Antakee armoa!!! Olen eronnut n. 2vuotta sitten. Tänään hyrähti ensimmäisen kerran, kun näin kaupassa miehen. Takaapäin näin ja huomasin hänen olevan hyvän mallinen ja liikkuvan tietyllä tavalla (minun makuuni). Hmm.. Veri nais, sanoo vois. Ikäväkseni hän kääntyi niin, että näin myös...
  7. B

    Päivän paskin äiti ilmoittautuu

    :| Löysin mukulalta aamulla punkin niskahiuksista. Oli ehtinyt imeä itsensä varmaankin täyteen. Lapsi kävi edellisenä iltana saunassa Papan kanssa ja minä kuivasin paksut hiukset huolellisesti (mielestäni), kuten aina. Hiuksia on todella vähintään yhtäpaljon kuin minulla, vaikka pää on...
  8. B

    Iho ja Aurinko(Purkaus)

    Ihoni on aina ollut kuiva ja ihottumainen, etenkin lapsena. Aurinko on ollut ainoa, mikä siihen on auttanut ja jos sitä on saanut tarpeeksi, niin seuraava talvi on ollut kohtalainen. Eilen otin aurinkoa ihan pienen hetken ja iho kutisi heti sen jälkeen. Aamulla oli ilmaantunut ihottumaakin...
  9. B

    Piilarit netistä?

    Kuka on tilannut? Ja mistä? Huomasin samoissa linsseissä n.30? ero/pkt firmasta riippuen :o
  10. B

    Keski-ikä iski

    - Huomaan, että alkaa olla paljon asioita, joita en ole tehnyt kymmeneen vuoteen. - Huomaan, että alkaa olla yllättävän paljon asioita, joita en ole tehnyt kahteenkymmeneenvuoteen. - Apteekkiin menee enemmän rahaa kuin alkoon. - Vietän vapaan lauantai-illan mieluummin kotona...
  11. B

    Muutto Ouluun

    Hei, Olemme suunnittelemassa muuttoa Ouluun ja asuntohakemuksia tässä väsäilen. Osaako/jaksaako kukaan kertoa eri kaupunginosista? Millainen paikka on esimerkiksi Tuira? Vaikka yleensä kaikilla paikoilla on puolensa, niin mitä suosittelisitte pienten lasten perheille? Onko joku paikka...

Yhteistyössä