Hakutulokset

  1. K

    No niin. Olen raskaana :(

    Vaikka ei pitäisi. Olen jonossa sterilisaatioon, ja e-pillereistä huolimatta testi näyttää positiivista. Ei tän näin pitänyt mennä, ei ollenkaan. :( Minä, joka olen aina kritisoinut muiden raskauden keskeytyksiä, seison nyt tällaisen päätöksen edessä.
  2. K

    Tää on aivan hanurista!

    Mä otan hatkat koko sivustolta. Ihan liian monimutkainen keskustelupalstaksi, ei kiitos. Eli hellurei vaan kaikille! :wave:
  3. K

    Ah, mässypäivä!

    Alkajaisiks suklaapiirakkaa, kohta jäätelöö ja illemmalla vielä sipsejä+dippiä, karkkejakin ehkä. :p
  4. K

    Jos kaveris soittaa etkä vastaa, niin soitatko takas?

    Tai joku muu tuttu/sukulainen tms. Mä soitan aina takaisin.
  5. K

    Tiedän olevan kauhee possu, mut...

    meinaan syödä pakastimesta loput jäätelöt. Possu oon siks, kun en jätä sitä muille (ketkä jo nukkuu). No ja vähän muutenkin. :snotty:
  6. K

    G: Paljonko silmälasisi maksoivat?

    Mulla karvan alle 400?.
  7. K

    Auttakaa mua näiden farkkujen väreissä.

    http://www.halens.fi/Product/047263?sortBy=Default&sortDirection=Ascending&filter=aW52ZW50b3J5PUZhbHNl&mid=114&oc=036 Mustan tiedän, mutta miten noi muut menee? Mikä on indigosininen, tai kivipesty? :snotty:
  8. K

    Pyytääkö teidän lapset suosiolla anteeks?

    Tuo meidän keskimmäinen meinaa olla ihan vähän omapäinen tän asian suhteen. :/ Ei oo minuutti tai kymmenen mitä ootellaan, ei suostuis sitten millään pyytämään. Asiasta kun puhutaan, niin hälle tulee paha mieli ja huuli menee nurin. Mutta se sana on ihan ylivoimainen sanoa, ja samalla halata...
  9. K

    G: Miten oisit halunnut elää lapsena?

    Jos sulla ois ollu mahdollisuus elää lapsuutesi onnellisena hyvässä ja turvallisessa kodissa, niin olisitko tehnyt sen mieluummin a) niin että molemmat vanhemmat (isä ja äiti) asuu saman katon alla vai b ) jomman kumman vanhemman luona. Painotan tähänkin vielä, että esimerkeissä isä...
  10. K

    Voiko kananmunia syödä liikaa?

    Mikä on kohtuullinen määrä esim. päivässä tai viikossa, onko siihen jotain suosituksia?
  11. K

    Onko puolisosi myös paras ystäväsi?

    Mun on. :heart:
  12. K

    Keitän hilloja, help?

    Mansikkahillo tulossa, ja aikaa menny muutama vuos kun viimeks oon tehnyt. Eikös sen kuulu jäädä aika löysäks ennen purkittamista?
  13. K

    Kuume mitattuna kainalosta/pepusta?

    Jos 37 -> on lämpöä kainalosta mitattuna, niin mikä on lämpöä pepusta mitattuna?
  14. K

    Syötkö vapaan kanan munia?

    Mä syön.
  15. K

    Muistaako joku ohjetta siihen pellille tehtävään munakkaaseen?

    Hölmölän Iita (?) muistaakseni aloitti joskus ketjun, johon tuon ohjeen laittoi. En löydä mistään. :/
  16. K

    Alaikäiseltä seksiä hinkuneet pääsivät pälkähästä.

    http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010072212075677_uu.shtml :headwall: :headwall: "Poliisi ei kuitenkaan voi toimia, ellei rikosta ole tapahtunut". Eli jäädään oottamaan että jotain tapahtuu.. Voi hevonperse.
  17. K

    Mitä täytekakun väliin mustikan lisäks?

    Onko mustikkaa tyhmä laittaa väliin, kun on kuitenki aika "sotkeva" marja?
  18. K

    Surkeimmat syyt mennä naimisiin!

    http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2010071812057412_lz.shtml
  19. K

    Eka-tokaluokkalaisten vanhemmat?

    Onko teidän lapsilla koko ajan rahaa? Siis jos/kun kulkevat kavereiden luo eestaas, niin voiko käydä välillä kiskalla hakemassa vähän karkkia etc.? Sallitteko sen? Tuli taas vähän tiukkisäiti-olo, kun en antanut esikoisen lähteä kiskalle ostaan tikkaria.
  20. K

    Tekee mieli shoppailla, hyvät nettikaupat kehiin! :)

    Alennusmyynnit varsinkin. Vaatteet kiinnostaa eniten.

Yhteistyössä