Hakutulokset

  1. V

    Joulukuun tontut -15

    Tervetuloa uudet minunkin puolestani :wave: Meibijees voi itku sentään, otan isosti osaa :hug: Toivottavasti teillä pian onnistaa uusiksi! Kovasti voimia asian läpikäymiseen! Geesa onnittelut digituloksesta :heart: Aavee Älä vielä panikoi :heart: tai siis se on tietysti helpommin...
  2. V

    Joulukuun tontut -15

    Kukkuu kaikille! :wave: Täällä olisi myös yksi uusi odottaja :heart: Multa poistettiin kierukka helmikuun alussa ja sen jälkeen on ollut välivuotoa enkä ole ovistakaan oikein tuntenut joten tämä plussa pääsi iloisesti yllättämään! :) Haamu tuli perjantaina ja tänään viiva oli ihanasti...
  3. V

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Tervetuloa uudet munkin puolesta, vaikka itsekkin olen uusi :) (siis tässä ketjussa, muuten täällä on tullut vietettyä aikaa kun olen kuumeillut ja odottanut aikaisempia lapsia :) ) Pupelaattori Sinullehan on iskenyt aikaisin kuume, mutta eihän sille mitään mahda. Tämä kuume ei aikaa tai...
  4. V

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Heipä hei kaikille! :wave: Taidan uskaltautua tänne teidän joukkoonne kun helpotuksekseni huomasin, että moni täällä soutaa ja huopaa tämän kolmannen kohdalla ihan kuten mekin. :D Meidän esikoinen, tyttö, syntyi syyskuussa 2011 melkein kahden vuoden yrittämisen jälkeen, syynä vaikeaan...
  5. V

    Raskaustesteistä, mitä tässä nyt pitäisi ajatella???!!!

    Teitkö uuden testin? :)
  6. V

    Raskaustesteistä, mitä tässä nyt pitäisi ajatella???!!!

    Onko sulla kamerassa makro-toimintoa? Eli semmoista nappulaa, jossa on kukkasen kuva? Sillä saat tarkennettua tohon testiin, jolloin mahdolliset viivat näkyy huomattavasti paremmin =)
  7. V

    Raskaustesteistä, mitä tässä nyt pitäisi ajatella???!!!

    Apteekin oma, mun mielestä ainakin. Sillä en ole koskaan saanut vääriä plussia ja olen niitä tusinoittain tehnyt. Clearbluella taas olen saanut kaksi väärää plussaa ja olen ymmärtänyt, että monet muutkin ovat saaneet.
  8. V

    Raskaustesteistä, mitä tässä nyt pitäisi ajatella???!!!

    Ihme testejä jos kerran tekee tommoisia epämääräisiä viivoja aina :kieh: Kokeile jotain muuta testiä!
  9. V

    Raskaustesteistä, mitä tässä nyt pitäisi ajatella???!!!

    Kuva on vähän huono, mutta mitä nyt tuosta näkee niin kyllä siinä ihan tarpeeksi selvä punainen viiva on =) Kun tosiaan nyt testailet ennen kuin menkkojen edes pitäisi alkaa, niin ei kannata ton selvempää edes odottaa! Mä ite varmaan menisin apteekkiin hakemaan Apteekin oman testin ja tekisin...
  10. V

    kun lähtö koitti...

    Rv 39+3 mulla epäiltiin alkavaa raskausmyrkytystä, jonka vuoksi olin sairaalassa tutkimuksissa. Lääkäri pyöritteli kalvoja ja toivoi, että synnytys lähtisi luonnostaan käynnistymään tai muuten olisi loppuviikosta pitänyt harkita käynnistystä. Illalla olin tavallista väsyneempi ja päätä särki...
  11. V

    Ekan lapsen syntymän kesto?

    13h kokonaiskesto, josta 2.5h ponnistamista..Toivon todella, että tän uuden kohdalla ponnistuvaihe on huomattavasti lyhempi!
  12. V

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Tammikuussa *

    Mulle saa muuten päivittää tyttöolon :) Katotaan miten kuinka pahasti metsään menee tällä kertaa omat olot :D Viimeksi olin aivan 110% varma, että poika tuolla majailee, mutta tyttölupaus saatiin rakenneultrassa ja tyttöhän sieltä tuli, joten mielenkiinnolla katon miten omat olot nyt pitävät...
  13. V

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Tammikuussa *

    Jee, facebook- ryhmä! :) Laitoin yksäriä nannamammalle, mutta miten löydän sen ryhmän facebookista? Kun en löydä kuin sen joka ei ole salainen? Eli toisinsanoen, miten saan haettua mukaan ryhmään? Täällä odotellaan jännittyneenä keskiviikko ja np-ultraa :heart: Oi,äitiysjooga olisi...
  14. V

    Sakkoja niille , ketkä eivät noudata pk:n hoitoaikoja

    Niin ja sakot myös niille, jotka tulevat kauppaan ruokaostoksille juuri ennen sulkemisaikaa ja niille, jotka vielä jonottelevat takkejaan baarin narikasta sulkemisajan jälkeen, koska eivät ole tajunneet valomerkin aikaan sitä tehdä? Eiköhän sitä jokaisessa asiakaspalvelutyössä jouduta vähän...
  15. V

    Cytotec suun kautta/synnytys -> millaiset lähitunnit tiedossa?

    Tsemppiä!! :heart::heart:
  16. V

    Millä rv:llä on ensimmäinen neuvolakäynti uudelleenodottajalla?

    8+1 oli mullakin tästä toisesta :)
  17. V

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Tammikuussa *

    eläväinen Meille tulee postissa kutsu ultraan, jossa on valmiiksi aika. Asun Jyväskylän seudulla :) Muistelisin, että toi nt-ultra tehdään täällä vatsan päältä, mutta varma en kyllä ole! Mitään ohjeita ei sitä koskien ainkaan kutsun mukana tullut.. Jännä miten toi veriputkiloiden määräkin...
  18. V

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Tammikuussa *

    Na-nu Mä kävin just tänään verikokeissa, mulle ei ainakaan sanottu mitään, että pitäisi olla syömättä, joten söin kyllä yhden jugurtin ennen sinne menoa! Pissakokeen vein jo ennen joulua, joten jossain vaiheessa se pitää viedä mutta ilmeisesti vaihtelee vähän paikkakunnittain missä vaiheessa se...
  19. V

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Tammikuussa *

    Mukavaa keskiviikkoa kaikille :wave: Mulla on vielä tää päivä vapaata ja huomenna pitäisi palata koulun penkille tai asiakaspalveluun, parturi-kampaajaopiskelija siis olen :) Ihanaa kun on tullut paljon hyviä ultrakuulumisia monelle :heart: Meille tuli odotettu kutsu maanantaina postissa ja...
  20. V

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Joulukuussa *

    Mahtavaa uuttavuotta kaikille! Me ollaan oltu joulunvietossa mummolassa, mummulassa ja vaikka missä, joten en ole juurikaan ehtinyt tänne kirjoittelemaan :( Ensimmäiseksi täytyy sanoa Hajelle, että olen tosi, tosi pahoillani!! :hug: Niin kurjaa kun vielä tässä vaiheessa käy noin! :(...

Yhteistyössä