Hakutulokset

  1. M

    mites

    mieltä olet tästä vesa keskis jutusta onko hän raiskannut vai ei
  2. M

    oletko

    tyytyväinen nimeesi vai olisitko halunnut olla jonkun muun niminen
  3. M

    mikä juttu

    tämä lapsi nikroon en ole kuulutkaan vastatkaa tietämättömälle
  4. M

    mitäs pitäis tehdä

    kun on vauvakuume ja koulu on kesken haluaisom lpulum käydä rauhassa loppuun mutta vauvakuume kauhea
  5. M

    mitä mieltä

    kun 1,3v lapsi juo maitoa ruoan sijasta äitin mielestä se on ihan ok minun mielestä ei kyllä sen ikäinen jo tarvitsisi ihan oikeeta ruokaa
  6. M

    SIG:n medaljonki -laulu

    ..siis tiedätkö minkä ninimen on se laulu, jossa on kaulassa medaljonki ja tyttö jää auton alle??
  7. M

    kellään teistä ollut

    aikuisena korvatulehdusta mulla juuri on korva ja poskiontelotulehdus kyllähän sitä lääkäriä huvitti ettei ole tavannut montakaan aikuista jolla korvatulehdusta
  8. M

    voi kisu raukkaa

    miro kissa ollut liki viikon puussa niin korkealla ettei palomiehet ole sitä sieltä pois saaneet kaikkensa ovat tehneet. koira oli ajanut kisun puuhun voi kun se saataisiin sieltä pois kotiin emäntänsä luo nälkähän sillä pienella raukalla on
  9. M

    painoa pois 26kg

    ymmärrän teitä jotka yritätte laihdutaa itse laihdutin vuodessa 26kg iham helposti ne loppujen lopuksi lähti liikuntaa lisää ja katsoi mitä suuhunsa laitttoi no totttakai pitää koko loppu elämämsä muistaa liikkua ja syödä normaalisti herkkujakin saa syödä mutta ei joka päivä turha teidän väittää...
  10. M

    Murkut ja "uudet sisarukset "

    Mitäs teidän vanhemmat lapset suhtautuvat teidän yhteisille lapsille Mulla on ed avioliitosta tytöt 17 15 ja 12v miehellä ei ole lapsia(siis ennen näitä. Meillä on yhteiset pojat 2v 4 kk ja 8 kk.likat suhtautuvat jatkuvasti kielteisesti pieniin sisaruksiinn saadan jatkuvasti kuulla ettei nämä...
  11. M

    voinko rakastaa?

    kertokaa hyvät vaimot,jatkuuko elämä pettämisen jälkeen? mieheni tunnusti pettäneensä . yritän tässä todistella että rakastan miestäni ja elämä jatkuu,mutta kumminaan en voi luottaa enää mieheeni ja mieleni tekisi jopa kostaa ja pettää myös,onko ketään kohtalotoveria joka vois kertoo että...
  12. M

    Löysää kakkaa

    Hei! Vajaa 3v poikani ulostaa löysää kakkaa n.2-3 kertaa päivässä. Tätä on jatkunut pian viikon. Muita oireita ei ole ja syö hyvin jne. Mistähän tämä mahtais johtua? En ole keksinyt mitään selitystä.
  13. M

    Miten näin pääsi käymään?

    En ymmärrä enää tilannettamme ollenkaan. Mieheni ja minä riitelemme aivan jatkuvasti, voisi sanoa päivittäin. Vain silloin, kun ei keskustella asioista ja pidetään tunteet sisällämme ei tule riitoja. Mutta eihän sellainen ole parisuhde, jos ei tunteita ja ajatuksia voi jakaa. Toissapäivänä...
  14. M

    Koiran eroahdistus

    Oletteko selvittäneet mitenkään ongelman eroahdistus tilanteessa? Meillä 2 koiraa, ja ulvovat päivät, itse asun rivitalossa, ja naapurissa ei ole ketään kotona, ja jos ovat, niin ovat sanoneet ettei heitä se häiritse, heilläkin kun on koira, niin ymmärtävät, mutta kun koirat ovat ex-miehelläni...
  15. M

    ahdistus

    En tiedä mitä ajatella, kun mieheni viettää aikaa koneella aika paljon... Sanonut olen asiasta.. mutta en vaan halua aiheuttaa riitaa. Hän juttelee ja laittelee viestejä naisten kanssa.. viestit ovat välillä liian hempeitä ja... vaikea selittää, tässä yksi esimerkki. Jos joku kyselee mitä teit...
  16. M

    Mistä tietää milloin erota?

    Tunteeni vaihtelevat kokoajan miestäni kohtaa. Välitän miehestäni mutta välillä tuntuu että haluaisin erota ja etsiä parempaa. En haluaisi vaan tyytyä siihen mitä jo on, jos voisin löytää parempaakin. Olen ajatellut että uskallan erota vasta sitten kun en enää yksinkertaisesti voi olla hänen...
  17. M

    Plussauutisia!!!

    Hei!!! En meinaa vieläkään järkeistää tätä plussaa jonka sain tänä aamuna... Vuosi ollaan yritetty ja lapsettomuushoitojakin keretty aloitella ja nyt kun sitä vähiten odottaa, niin +++!!! Olin jo luopunut toivosta... Mulla on rinnat ollu älyttömän kipeät ainakin kaks viikkoa ja enteilin sen...
  18. M

    Mistä saa spiderman-farkkuja

    Mistä kummasta voi ostaa spiderman-farkkuja leikki-ikäiselle pojalle?
  19. M

    Sonosalpingografia

    Heipähei! Kokemuksia/kertomuksia sonosalpingosta? Siis munajohtimien aukiolon tutkimuksesta varjoaineella. Itse kävin tänään ja epäonnistui ultralla... Seuraavaksi kuulemma röntgeniin samaan tai käsittääkseni samankaltaiseen hommaan. Onko kellään siitä kokemuksia? Minulla ei saanut selvää menikö...
  20. M

    Munakaskääryle-ohjeita kaipailen

    Kääryleohjeita haluaisin eril. täyttein . :flower:

Yhteistyössä