Hakutulokset

  1. K

    KOLMATTA ODOTTAVAT kevät 2012

    Paljon onnea Enisa :flower: Ja Liljan Kukka, tervetuloa tälle puolelle :) Ja anteeksi etten ole hetkeen päivitellyt listaa, jotenkin vaan jäänyt.. Kävin tänään neuvolassa, ajattelin laittaa kuulumisia sieltä.. Tänään rv 34+3. Paino +373g/viikko (yhteensä raskauden alusta 9,2kg)...
  2. K

    Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

    Ja taas kuvia meikäläiseltä.. Tänään otettu kuva, eli 33+0. Ja kolmatta odottelen :) Onko tämä nyt sitten tyttö- vai poikamaha? Aijaa.com - 10270717
  3. K

    KOLMATTA ODOTTAVAT kevät 2012

    mymosa Paljon onnea pikku prinssistä :)
  4. K

    Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

    Toka kuva tähän pinoon, otettu tänä aamuna 28+2. Aijaa.com - 10078525
  5. K

    KOLMATTA ODOTTAVAT kevät 2012

    Tänään oli sitten neuvola, tai siis se keskiraskauden neuvolalääkäri. Paino oli sitten tullut, huimat 700g/viikko. No eipä tähän mennessä ollut tullutkaan kuin 2,5kg, eli kai se oli aikakin. Verenpaine oli 117/69, pissa puhdas, sf-mitta 21,5cm (eli alakäyrää pitkin menee edelleen). Junnun syke...
  6. K

    KOLMATTA ODOTTAVAT kevät 2012

    Hei Ja anteeksi etten ole hetkeen päivitellyt listaa, nyt sen pitäisi olla ajantasalla. Onnittelut vauvan saaneille :flower: Äitiyspakkausta me tuskin otetaan. Viimeeksi otettiin molemmille (meillä siis kaksoset ennestään), ja niistä vielä niin paljon jäljellä, joten rahana varmaan...
  7. K

    KOLMATTA ODOTTAVAT kevät 2012

    Miunkin piti kirjoitella tänne jo pari päivää sitten, mutta se jotenkin jäi. Kävin perjantaina sokerirasituksessa. Aiemmassa raskaudessa en siihen joutunu, nyt siis ekaa kertaa. Kerkesin lukemaan kaikki kauhutarinat netistä, siihen nähden ihan ok kokemus. En silti uudelleen menisi, ellei...
  8. K

    KOLMATTA ODOTTAVAT kevät 2012

    Heips! En käynyt täällä pariin päivään, mutta nyt pitäisi olla taas poikalupaukset yms päivitettynä :) Täällä ei ihmeitä. Maha tuntuu kasvavan jo kovaa vauhtia, vaikka sf-mitta olikin alakäyrällä ja painoakaan ei ole juurikaan tullut. "Junnu" tuntuu varsin akn tiiviselta tyypiltä, ainakin...
  9. K

    Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

    Ensimmäinen kuva miulta tähän pinoon, aiemmin oon laittanut tuohon alle rv 20 -pinoon. Kuva otettu tänään aamulla, viikkoja 23+0. Ja kolmatta lasta odotan. Aijaa.com - 9812324 Kati ja Junnu 23+0
  10. K

    Äippäseuraa Helsingistä

    Hei Ollaan kyllä Espoon puolelta, mutta seura kelpaisi :) Itse olen 29v, lapseni 2v (tyttö ja poika) ja kolmatta odottelen (LA 07/2012). Mahtuisinkohan mukaan?
  11. K

    KOLMATTA ODOTTAVAT kevät 2012

    Kasvimaa Tervetuloa mukaan :) Täällä ollut viime aikoina aika hiljaista, mutta eiköhän tämä taas tästä.. Kävin itse tänään neuvolassa ja sain raskaustodistuksen. Pikkanen voi hyvin, tällä kertaa sykekin löytyi heti ensi yrittämällä. Syke oli 155. Hemoglobiinikin mitattiin pitkästä aikaa, oli...
  12. K

    Kolmatta odottavat 2012

    Hei Tein uuden listan meille, löytyy nimellä KOLMATTA ODOTTAVAT kevät 2012 Että sellasta, jatketaan juttelua siellä..?
  13. K

    KOLMATTA ODOTTAVAT kevät 2012

    KOLMATTA ODOTTAVAT Nimi...........LA........Sairaala...........olot/lupaukset......työnimi Äitee81 ** 8.5 ** poikaolo Emsi ** 13.5 Marinas ** 31.5 Aanna**11.6.**tyttölupaus Barbamama35 ** 23.6 ** TYKS **tyttölupaus Jenhy ** 1.7 Keskeneräinen ** 2.7 ** poikalupaus...
  14. K

    Kolmatta odottavat 2012

    Liljan Kukka Pahoittelut vielä tätäkin kautta :hug: En ole aikoihin kirjoitellut, mutta voisin yrittää nyt vähän laittaa kuulumisia :) 28.2. oli meillä rakenneultra. "Junnulla" oli kaikki hyvin, sätki yms. Kooltaan vastasi silloin 20+0, vaikka neuvolan laskujen mukaan oli 20+1. Mutta...
  15. K

    Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti

    Taas täällä, tällä kertaa iltakuva (aiemmat olleet siis aamukuvia). Ja tänään rv 18+6. Aijaa.com - 9603107.jpg Kati ja Junnu
  16. K

    Kolmatta odottavat 2012

    Kiitos Liljan Kukka uudesta listasta :) Tänne ei oikeastaan kuulu mitään erikoista. Maha kasvaa ja "Junnu" potkii :) Rakenneultra on 28.2., sitä odotellessa.. Kati82 ja Junnu 17+3
  17. K

    Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti

    Neljäs kuva tänne, meikä tais innostua ;) Tänään siis rv 16+4. Aijaa.com - 9493905.jpg Kati ja Junnu
  18. K

    <3 KOLMATTA odottavat 2011 <3

    Barbamama Kiitos kommenteista :) En ole mitenkään yliterveellisesti nytkään syönyt, herkutellutkin olen aina välillä. Ihmetyttää vaan kun maha kasvaa ja paino pikemminkin tippuu kuin nousee ;) Liikkeitä onneksi tuntuu satunnaisesti, eli eiköhän "Junnu" ihan hyvin voi.. Ja eiköhän sitä painoa...
  19. K

    <3 KOLMATTA odottavat 2011 <3

    Tervetuloa uusille mukaan :) Katsoin, että tuo ensimmäisen sivun lista taitaa vähän laahata jäljessä (esim Liljan Kukka puuttuu ja Maijamehillä taitaa olla väärä LA) :) Omaa napaa. Täällä oireet muuten helpottaneet, mutta välillä päänsärky ilona. Potkuja tuntuu tosi satunnaisesti, välillä...
  20. K

    Heinäkuun Hellemasut 2012 - TAMMIKUU

    Laitoin äsken mahakuvan tuohon "Masukuvia alkupuoliskolta" -ketjuun, mut lisätäänpä tännekin. Aijaa.com - 9380411.jpg Vähän laiskasti oon tänne kirjotellut, lukemassa oon kyllä käynyt. Jos tässä tiivistettynä juttuja :) Eka ultra täällä ohi, tai siis kävin jo vähän ennen vuodenvaihdetta...

Yhteistyössä