Hakutulokset

  1. M

    Kympin hoidot

    Siirto peruuntui, kun kumpikaan alkoista ei selvinnyt hengissä :'(. Pakkanen tyhjä, pitää aloittaa alusta koko *****. Salvia Onnea, perässä tullaan sitten joskus myöhemmin... Mimosah LuomuPAS: tarkoitus oli tehdä kolme päivää oviksen jälkeen, eli tänään.
  2. M

    Kympin hoidot

    Tarrasukkia kyytiläisille Hopping! Mikä lääke toi zumenon on? Mulla on vain luget PASin jälkeen. Toivorikas Mulle voisi päivittää siirron maanantaina 12.4, kyseessä on siis 1-2 pakastetun alkion siirto (toinen PAS ekaan IVF:n). Sitten onkin pakkanen tyhjänä, mutta siitähän ei kannata huolta...
  3. M

    Kympin hoidot

    Terve pitkästä aikaa! Hauskaa, että monet ovat saaneet sen paljon kaivatun plussan :heart:. Mulla oli tässä maaliskuussa eka PAS, mutta eipä tullut toivottua tulosta :headwall:. Onneksi pääsee heti seuraavaan kiertoon yrittämään uudelleen, pakkasessa on vielä kaksi alkiota jäljellä. Vkolla...
  4. M

    Kympin hoidot

    Täällähän on sattunut ja tapahtunut! Onnea plussanneille :flower: ja pahoittelut neganneille :hug:. ) . ( Kävin suunnittelukäynnillä ja luvassa on seuraavaan parin viikon päästä alkavaan kiertoon lääkkeetön PAS. Siis ihanaa, ettei tällä kertaa tarvitse pistellä mitään! Yksi ultra...
  5. M

    Kympin hoidot

    Paiju Tää on niin tätä :hug: Tsemppiä myös muuttoon. Olen ollut hirmu tyytyväinen Väestöliiton Helsingin klinikkaan, henkilökunta on ollut joustavaa, lämmintä ja asiantuntevaa. Toimenpiteitä tehdään lauantaisinkin, ilmeisesti näin ei ole kaikissa paikoissa? Ensimmäisen IVF:n hinta oli alle 1500...
  6. M

    Kympin hoidot

    Kiitos kaikille symppaajille, se lohduttaa oikeasti :heart: Onni ja Toivo & Cateye harmi että tää meidän aalto oli nyt näin epäonninen. En testannut, koska vuoto on nii-in kuukautisvuoto, kuin vain voi olla ja tavanomaiset kivut päälle, joten ei epäilystäkään. Epäonnistumisen ja...
  7. M

    Kympin hoidot

    Mulla on nyt sitten piinailu ohi, eipä tarvinnut odottaa huomisaamuun, kun tämä aamuna aikaisempi tuhru runsastui ihan selväksi kuukautisvuodoksi, eli se siitä sitten taas :'( Onneksi on kolme huurunenää pakkasessa, muuten en ehkä jaksaisi ollenkaan. Eli mut voi laittaa sitten sinne...
  8. M

    Kympin hoidot

    Catey Mullakin tuhruvuotoa, toivon silti :headwall: Alkoi sitten ärhäkkä virtsatietulehdus, ihan niinkuin tässä ei olisi ollut vaivoja ja huolia riittävästi muutenkin :kieh: Pitkitin lääkkeen ottoa kun ajattelin, että JOS olen raskaana, niin en halua sen lääkkeen mahdollisesti haittaavaan...
  9. M

    Kympin hoidot

    Tänään siirrettiin yksi alkio kohtuun ja kolme pakkaseen. Nyt ei sitten voi muuta kuin toivoa ja siirtyä piinailemaan. :attn: 4 meidän hedelmöittyneistä 8:sta alkioista oli 3-tumaisia, eli kromosomihäiriöisiä, joka on lääkärin mukaan epätavallista, mutta ei osannut sanoa, mistä se voisi...
  10. M

    Vuoden ikäinen vauva 2 kuukautta erossa äidistään?

    On ihan varmaa, että 2 kk ero äidistä jättää pysyvän jäljen vuoden ikäisen lapsen perusluottamukseen ellei sitten isovanhemmat ole osallistuneet hoitoon päivittäin siten, että ovat lapselle äidinveroisia hoitajia. Muuta suunnitelmia, muuten kadut loppuelämäsi. Onnettomuudet jne. ovat asia...
  11. M

    Vauvan sukupuoleen pettyminen...

    Toiveesi vaikuttaa hyvin vahvalta, suorastaan pakonomaiselta. Kannattaisi varmaan miettiä (ehkä laittaa ihan paperillekin), miksi toive lapsen tietystä sukupuolesta on niin vahva? Mitä hyvää/huonoa siitä seuraisi, jos lapsi olisi oikeaa/väärää sukupuolta? Joskus asiat tuntuvat yhtenä möhkäleenä...
  12. M

    Elämäntavat alkion siirron/inseminaation jälkeen

    Minulle on tänään tuoresiirretty alkio elämäni ensimmäistä (ja viimeistä :laugh: ) kertaa. Lääkäri sanoi, että lugen vuoksi ammekylvyt ja uiminen ovat kiellettyjen listalla, ei muita rajoitteita. Kuullostaa vähän liian hyvältä ollakseen totta, joten siksipä kyselen teiltä kanssasisareni...
  13. M

    Kympin hoidot

    Omaa napaa: Olin tänään punktiossa (ensimmäinen ja toivottavasti viimeinen kerta), eikä se ollut olleenkaan niin paha, kuin pelkäsin. Kanyylin laitto sattui, mutta sen jälkeen lääkitys oli sen verran kohdallaan, että oli vaan pehmeä ja poissaoleva olo. Kyselin sitten mieheltä, että mitä siellä...
  14. M

    Kympin hoidot

    Mansikkainen Lääkäri sanoi, että yleensä määräävät 5000 yksikköä, mutta joskus tuplana. En tajunnut kysyä miksi. Ehkä siksi, että mulla reagoi tuntuu kroppa reagoivan hitaanlaisesti hormonilääkitykseen. Joppu Kiitos tsempistä, sitä tarvitaan :)
  15. M

    ODOTUKSEN ODOTTAJAT 2010

    Mandalay Kyllä tää psyykkeelle käy, en tiedä onko hormoonien vaikutusta vai pelon, toivon ja pettymyksen vuorovedon aiheuttamaa stressiä. Itku on herkässä ja välillä just mies saa kärsiä kaikenlaisista purkauksista... Laitoin tonne kymppihoitoihin jo päivityksen, eli meikäläisellä on edessä...
  16. M

    Kympin hoidot

    Kiitos kysymästä toivorikas-72: Punktio ylihuomenna keskiviikkona :o Siis hyvä että on (edellinen yritystä kariutui liian vähäiseen rakkulamäärään), mutta nyt alkoi jännittää ja ahistaa ihan toden teolla. Tänään ultrassa näkyi joukko rakkuloita, joista muutama ihan hyvän kokoisiakin, joten...
  17. M

    Kevätsekundat 2010

    Ilmoittaudun mukaan :) Meillä on tyttö 4/04 luomuna (tosin 1,5 vuotta yritystä alla). Ihana reipas viisivuotias, jonka olemassaoloa arvostan hyvin hyvin paljon :heart: Toista lasta ollaan yritetty luomuna 9/05-10/08 ja hoidoissa siis vähän yli vuoden verran. Vikaa ei löydy kummastakaan ja...
  18. M

    Kympin hoidot

    toivorikas Kiitos päivityksestä :) Mulla on lyhyt kaava. Isis Komppaan sua täysillä positiivisessa ajattelussa!! Vaikka rentoudesta ei olisi mitään todellista hyötyä lopputuloksen kannalta, onpahan ainakin matkalla mukavampaa B) .
  19. M

    ODOTUKSEN ODOTTAJAT 2010

    kaz :hug:
  20. M

    ODOTUKSEN ODOTTAJAT 2010

    Kirma Tsemppiä kuukautisten odotteluun (on tää yhtä odotuksen odotuksen odotusta)! Mulla on ollut aikaisemminkin Menopuria, mutta ei näin isoa annosta, ehkäpä se on sitten se. No, eipä tässä muu auta kuin napata buranaa. Rakkuloita oli nyt ultrassa muutama enemmän, mutta pieniä vielä ovat...

Yhteistyössä