Hakutulokset

  1. N

    ***loppukevään 2010 hoidoista syntyneet***

    Heipat! Täällä pysytty terveenä sen ekan lentsun jälkeen ja tyttökin tehnyt ekat hampunsa sekä oppinut konttaa kunnolla että nousemaan istumaan ja siitä pois turvallisesti. Jee! :) pojan kanssa reenataan vasta liikkeelle lähtöä...no, ehdinpä pyydystää Assin ennen kuin kerkii kirjahyllyn...
  2. N

    ***loppukevään 2010 hoidoista syntyneet***

    Mira Samalla lailla meni meidänkin hoidot...eli ekasta ei päästy edes siirtoon ja toisella kerralla siirrettiin sit kaksi ainoaa selvinnyttä. Tyttö ja poika tuli sit kerralla. Onnea duosta teille! :) Nää meidän ei oo viel ihan kamalia täystuhoja, mut varmaan kuukauden kuluttua on jo eri...
  3. N

    neuvoja ruokailuun.

    No hö, kurja neuvolatäti sulla... Mulle neuvolasta annettiin ohjeeksi rilu 3kk iässä et velliä ja soseita sit pikkuhiljaa. Viljoista gluteenittomat eli kaura, maissi ja riisivellit saa antaa, eipämniitä juuri muita maistuvia olekaan.. Vehnä ja ruis jne. Vasta myöhemmin. Lisää vaan iltaruoka ja...
  4. N

    Kuinka saisin lisättyä rintamaitoni määrää (hurrrjasti) ?

    Hyvä Ruutinen! Siitä se lähtee! :) ja kuten muutkin edellä on maininnut, ni pumppuun ei kannata sokeasti luottaa. Vauvan imu on ihan toinen ja yleensä vauva heruttaa maitoa runsaammin kuin suriseva/sihisevä pumppu. ;) Ja tuollain mekin tehtiin, mies juoksi ja hoiti asiat, mie keskityin...
  5. N

    Kuinka saisin lisättyä rintamaitoni määrää (hurrrjasti) ?

    Moikka! Älä ihmeessä lopeta imetystä, vaiks välillä tuntuu ettei siitä tuu mitään ja maitobaarina olo turhauttaa... Itse kaksosia imettäessä väliin tuntu, et nyt riittää, et korviketta vaan, mut jostain löyty sisua jatkaa ja onneksi en luovuttanut, vaiks joskus nännit huusi hoosiannaa...
  6. N

    neuvoja ruokailuun.

    Moikka! En ihan tarkkaan muista millai nousi ruokien määrä, mut noin 4kk iässä saivat kasvis- ja hedelmä/marjasoseita pikkupurkit päivässä kumpaakin. Päivällä kasvista ja sit alkuillasta hedelmää ja rintaa aina halutessa ja vellejä sekä puuroja oli ravinnoksi myös. Oisko ollut 5,5kk kun...
  7. N

    ***loppukevään 2010 hoidoista syntyneet***

    No ni... Nopean lukaisun perusteella aika samanlaisia vaiheita ollut myös täällä välillä. Oli myös huojentava huomata, et kasvu ja kehitys meilläkin melko samaa kuin monella täällä. En muista kirjoitinko millaiset mitat näillä syntyessään oli, et tässä ne nyt; duo syntyi 14.2.11 rv.38+0 ja...
  8. N

    ***loppukevään 2010 hoidoista syntyneet***

    Heippa ihanaiset ! Anteeksi pitkä hiljaisuus.... Oon kirjoitellut aktiivisemmin monikko-onnea palstalla ja aikaei oo vaan riittänyt moneen foorumiin, jos yhteenkään aina. Ootte aina silti mielessä ja toivottavasti arki sujunut hyvin nyyttien kanssa. :) Meillä ollaan noin 8,5kk. Assi...
  9. N

    10 kk-ikäsen imetyskerrat vähentyneet, korviketta lisäksi?

    En mäkään korviketta tai vieroitusvalmistetta enää ostaisi, ko jo 10kk ikäiselle saa alkaa tarjoamaan tavallisia maitotuotteita (maustamattomia jogurtteja, maitoa, piimää...). Mun kaksoset on n.8,5kk ja oon omin luvin antanut luomukevytmaitoa sekoitettuna mun maitoon ja hyvin ovat sietäneet...
  10. N

    **2010 loppu- ja 2011 alkuvuonna lapsettomuushoidoista plussanneet**

    Kaz Paljon onnea pikkuprinsessasta! Ja kaikille muille tutuille ja vieraille myös! :) Pinvi Lämmin osanottohalaus enkelipoikienne puolesta! Kyyneleet tuli täälläkin ja kovasti voimia teille toivon kestää suru. Unohdu ei koskaan esikot pikkuiset, sydämessä he asustaa. Ikävä suuri seuraa...
  11. N

    2011 kevään ja kesän lapsettomuushoidoista plussanneet

    Mollis! Toivis! Mahtavaaaaaaaaa! Ihanaa!! Tulin kurkkimaan piiitkästä aikaa, onko hoitorumbaystävät missä vaiheessa hoidoissa.. Onnenkyyneleitä valuu poskilta ja ei tiedä miten kirjoittaisi, et pystyis kertomaan kuinka onnellinen sekä helpottunut olen teidän ja muiden ihanien raskaudesta oon...
  12. N

    Touko-kesäkuun 2010 hoidoista plussanneet

    Kiitos, Miimii ! :hug: Pitää käydä kurkkimassa paremmalla ajalla siun kuulumiset. Ennen viimisiä viikkoja kävin välillä kurkkaamassa, mut nyt en yhtään tiedä mitä sinne kuuluu... =/ Toivottavasti hyvää ja teidänkin asiat etenisi toivotulla tavalla. Raggis Onnea pienestä prinssistä...
  13. N

    Touko-kesäkuun 2010 hoidoista plussanneet

    Paljon onnea Amelie!! :flower: :hug: Sulla oli aivan mahtava synnytyskokemus. =) Todellakin henkilökunta vaikuttaa synnytyksen sujumiseen. Kun äidillä on turvallinen olo, ni kokemus on mitä mahtavin kaikkine kipuineen. Oon samoilla linjoilla, et hoidoilla alkunsa saaneet vauvat on vanhemmilleen...
  14. N

    Touko-kesäkuun 2010 hoidoista plussanneet

    Shenda Kyyneleet silmissä toivottelen kovasti onnea plussastanne! :flower::heart: Kaikkea hyvää monen kuukauden taipaleelle! Suuret onnittelut vauvautuneille; Hanuu ja rallis ! Mahtavaa!! :flower: Nyt nopsaan omaa napaa..... Elikäs 14.2. menimme klo 8:00 ä-polille kassit mukana ja...
  15. N

    Touko-kesäkuun 2010 hoidoista plussanneet

    Raggis Toivottavasti ei iske rm tähän loppuun.. Onneksi kuitenkin alkaa viikkoja olla hyvin, et on turvallista synnyttääkin, jos sellainen tulee. Ensi viikko taitaa olla monelle ponnistusviikko - tavalla tai toisella. Me lähdetään ä-polille aamulla 8:00:ksi ja sit vissii aletaan...
  16. N

    Touko-kesäkuun 2010 hoidoista plussanneet

    Kukkuu! Täällä vielä kuten vissii kaikki muutkin ihanaiset. =) Voihan väkkyrä, tuota ralliksen Hyrrää! :D Aikamoinen vipeltäjä, lol ! Mukavia kuulumisia kaikilla ja aika samoja fiiliksiä. Todellakin alkaa olla jo kärsimätön tapaamaan masukit. :) (.) Nopsaan... Kotipuuhilla ja tuon...
  17. N

    Touko-kesäkuun 2010 hoidoista plussanneet

    Nonnii, kotona ollaan. Eivät halunneet vielä käynnistellä, ko suu oli vain raollaan edelleen. Lääkäri kuitenkin sanoi, et nyt ollaan sisätutkimuksessa ärsytetty kohdunsuuta, et jospa se yhdistettynä kotivauhditukseen ( seksiä, jumppaa, portaiden nousua, siivoamista, saunaa...yms.) käynnistäisi...
  18. N

    Touko-kesäkuun 2010 hoidoista plussanneet

    Huomenta! (.) Nyt jännittää ihan kauheasti.... Oon lähdössä -polille ja jos tilanne hyvä, niin saatetaan käynnistellä tänään! Eilen neuvolassa kaikki hyvin . Sf-mitta ei kasvanut yhtään ennemminkin hiukan laskenut, mut merkkas 42cm silti. Paineet hyvät ja pissa edelleen puhdas. Hemppaa ei...
  19. N

    Touko-kesäkuun 2010 hoidoista plussanneet

    rallis Tuon niin ärsyttävää..itellekin on käynyt tuollai pari kertaa, mur.. Hauska tuo tekonimi ja taitaa olla nimensä kaltainen tuo teidän rakkauspakkaus! ;) Aikamoiset paineet siulla, onneks lähti laskuun. Sie taidat olla eka synnyttäjä ellei Amelie oo jo ponnistamassa. Jännät paikat meillä...
  20. N

    Touko-kesäkuun 2010 hoidoista plussanneet

    Raggis Onnittelut äippälomasta! Nyt vaan hemmottelet ja rentoudut. =) Niin ja onnittelut poksumisesta myös. :flower: Tukisukat on varmasti hyvä apu. Onneksi ei ole kesä.... Itsellä minimaalinen turvotus. Tarkoittaa sitä, et sormukset otin noin kk sitten pois, ko välillä iltaisin turpoaa sormet...

Yhteistyössä