Hakutulokset

  1. M

    Paino noussut toisen raskauskolmanneksen loppuun 9 kiloa, miten käy viimeisellä raskauskolmanneksella?

    Heippa! Sinullahan hienosti on paino noussut, tarkoitan maltillisesti ;) itse nyt rv 37 ja paino noussut n. 15 kiloa. Kyllästyin tuossa kuukausi sitten olotilaani kun paino noussut tasaista 700 gr/vko tahtia vaikka herkkuja en koko ajan napostele ja olen sen verran onnekas että olen päässyt...
  2. M

    Suunniteltu raskaus 16 vuotiaana

    Ja vielä piti mainita että on jotenkin surullista huomata miten me naiset emme voi tukea toisiamme näissä asioissa. Jos tänne oikeasti joku ap:ta vanhempi ja omien sanojensa mukaan kokeneempi kirjoittaa niin eikö juuri sinulla pitäisi olla sitä elämänviisautta ja kokemusta ymmärtää ja tukea. Ap...
  3. M

    Suunniteltu raskaus 16 vuotiaana

    Kauhean mielenkiintoinen aihe jotenkin. Tuntui että piti itsekin ihan miettiä aihetta ja "kasvattaa" itseäni miettimään asioita tästäkin näkökulmasta.. Itse kyllä haluan toivottaa mitä ihaninta odotusaikaa ap:lle! Tässâ yhteiskunnassa moralisointi ja kritisointi on aina helppoa tehdä kun...
  4. M

    *Helmikuun Hehkeät 2011, LOKAKUU*

    Hei kaikille, erityisesti sinizii! Olen vakoillut teidän ketjua alusta alkaen, hassua vaikka en ole "suutani aukaissut" täällä, tunnutte kaikki melkein jo tutuilta ihmisiltä :) Itsellä LA 7.2 ja paljon vertaistukea olen saanut teiltä täältä taustalta. Hätkähdin kun luin siniziin uutisen ja...
  5. M

    Ei tunnu raskaana olevalta, muita?

    En usko että sulla on mitään huolta! :) Kyllä mullakin noin alussa oli vähän epätodellinen olo, ei oikein tuntunut raskaana olevalta, se paha olo/turvotus/tissikipu ymym. tuli vasta myöhemmin. Ja sitten sitä voitiinkin huonosti! Ja kaikki raskaudethan on niin erilaisia. Ei muuta kuin...
  6. M

    'kuvitellut' raskausoireet, tuliko + ?

    Luin uteliaana ketjun läpi ja olisin halunnu kommentoida omat oireeni (kirjoitan raskauspäiväkirjaa ja lueskelin sitä juuri osuvasti ennen kuin tähän ketjuun päädyin). Olen siis jo 25. rv mutta alku on tuoreessa muistissa :) Mulla kuului aina normikiertoon kaikki nuo oireet joita on lueteltu...
  7. M

    Pahoinvointi palasi rv 20..

    Olisiko jollain ihanalla kanssasisarella kokemusta moisesta.. Olen tällä hetkellä siis 22+1 viikoissa/päivissä menossa ja viimeisten kahden viikon aikana olen kärsinyt on/off pahoinvoinnista. Mistään ympärivuorokautisesta kuvotuksesta ei ole kyse kuten alkuraskaudessa mutta silloin tällöin...
  8. M

    Lapseton ystävätär

    Mietin itseasiassa että olisin laittanut viestiä, jotenkin kuitenkin vaisto sanoo että ehkä ei kannata. Välillä tuntuu että itse otan tästä isomman huolen kuin hän itse! Ja varmaan niin onkin. Ehkä hän haluaa vaan olla ja ottaa rennosti ja nauttia elämästä. Kyllä mä itsestäni annan kuulua jos...
  9. M

    Lapseton ystävätär

    Voi miten ajattelemisen arvoisia sanoja kaikilla.. En ajattele Smur-ffi noin kärkkäästi. Ymmärrän kantasi mutta en voisi koskaan ajatella ihan noin kärjistetysti. Koska niinkuin sanoin, en ole kokenut lapsettomuutta joten en voi todellakaan käsittää sitä. Mutta voin käsittää sen että se on...
  10. M

    Lapseton ystävätär

    Olen tavallaan samaa mieltä tuosta raskauden hehkuttamisesta. Tuntuu että siitä on tullut nykyään suoranainen muoti-ilmiö. Ja katsoin kuitenkin vierestä ystäväni kamppailua ja vaikka tiedän ettei se ole mitään verrattuna siihen kokemiseen, mutta kyllä se nostatti ajatuksia siitä että aina se...
  11. M

    Lapseton ystävätär

    Tätä vähän ajattelinkin.. Ehkä sitten annan hänen olla. En varmasti voi sitä ymmärtää, tätä lapsettomuus asiaa. Uskon että se täytyy kokea itse ennenkuin ymmärtää. Ehkä oma pääni ei tunnu ymmärtävän sitä että miten ystävää tuetaan vain kun hänellä on vaikeaa? Miksi tukea ei saa vaikka asia johon...
  12. M

    Lapseton ystävätär

    Hei kaikille, Toivottavasti en suhaise mehiläispesää kirjoittamalla juuri tänne. Ehkä tätä on jo käsitelty, ehkä ei. Kyseessä on siis sellainen asia että itse olen raskaana 10 raskausviikolla ja ystävättäreni on lapseton ihminen. Tiedän että he ovat yrittäneet lasta jo kaksi vuotta -...

Yhteistyössä