Hakutulokset

  1. E

    Inssin ajoituksen hienosäädöstä...

    Mulle on tehty kaksi inssiä ja molemmat ovis-plussan jälkeisenä päivänä. Ei plussattu. Olen miettinyt ajoitusasiaa myö, sillä molemmissa ovis oli jo kerinnyt tapahtua, ekassa se oli kyllä just tapahtunut ,sillä samana aamuna vielä ultrattiin ja tarkistettiin ettei folleja ole liikaa, ja tuolloin...
  2. E

    No niin, pakkasin laukun ja uhkasin lähteä

    Ensinnäkin kiitos teille kaikille, jotka kirjoititte tähän ketjuun! Ihanaa, etten ole ainoa, joka reagoi tähän lapsettomuus-suruun voimakkaasti. Nyt on menossa kp2 ja viime viikko oli yhtä hel...ttiä. Uhkasin silloin myös kirkosta eroamisella ja revin kirkko+kaupunkilehden raivotessani...
  3. E

    8-vuotias sidottuna ja vangittuna kellarissa

    Tshekkiäiti lukitsi kahdeksanvuotiaan poikansa sidottuna pieneen huoneeseen. Tshekkiäiti lukitsi kahdeksanvuotiaan poikansa, kädet ja jalat sidottuna, pieneen huoneeseen puolen vuoden ajaksi. Äiti piti poikaansa myös nälässä. Pienessä Kurimin kylässä asuvan kuulovammaisen pojan ankea kohtalo...
  4. E

    Liharuokaohjeita vauvalle

    Kertokaa please ihan konkreettisia reseptejä vauvan liharuokiin? Pakastaisin annoksia kuten juuressoseitakin.
  5. E

    Recaron turvaistuin Saksasta??

    Me kanssa tilattiin Recaron Young Sport ja ollaan erittäin tyytyväisiä. Helppo asentaa ja pysyy tukevasti paikoillaan. Varmasti ostetaan sama istuin nuorimmaiselle, kun vaan käännetään kasvot menosuuntaan. Tilattiin Saksasta myös. Takuuasiat on Saksasta tilatuissa vaunuissa toimineet hyvin...
  6. E

    Huhtikuun inssiläiset

    Pötkylä, älä vielä menetä toivoa. Yleensä on niin, että joku folleista lähtee loppuvaiheessa kuitenkin kasvamaan muita enemmän ja muut follit jäävät sen verran pieniksi, että inssi voidaan tehdä. Mulle kävi niin, että yli 10mm folleja kasvoi 3, ja epäiltiin, että voidaanko inssiä tehdä. Parin...
  7. E

    ..

    Voi Mammu! Olen niin pahoillani puolestasi. Oletko kokeillut minidisperinejä kiinnittymisen tukena, joku tuossa toisessa ketjussa oli saanut plussan, kun oli kokeillut niitä. Itselläkin tuntuu taas vähän paremman vaiheen jälkeen tosi pahalta tämä lapsettomuus. Täällä istun ja kyhjötän, tuntuu...
  8. E

    Mini disperin/asperin

    R-vieras, ONNEA plussasta ja pidetään peukkuja että kyytiläinen on tarranut kiinni kunnolla! Oletteko nyt jossain hoidoissa myös? Oliko sinulla annostuksena 50mg disperin? Minä päivänä aloitit niiden napsimisen?
  9. E

    Mini disperin/asperin

    Kiitos! Taidan kanssa marssia apteekkiin, kaikki keinot on kokeiltava.
  10. E

    Mini disperin/asperin

    Nostelen tätä, jos kokemuksia löytyisi.
  11. E

    Ruokavaliolla raskaaksi!?

    Minua tämä ruokavalio kiinnostaa kovasti, oli sitten jonkun mielestä huuhaata tai ei. Meiltä kun ei mitään syytä lapsettomuuten ole löytynyt, niin jos on pienikin mahdollisuus että ruokavaliolla voi asiaan vaikuttaa, niin olen siihen valmis. Sinänsä en haluaisi kovin yksipuoliseen ruokavalioon...
  12. E

    Ruokavaliolla raskaaksi!?

    Ymmärsin kyllä, että jos ei ovuloi niin ei tule raskaaksi. Kysyin vain sen takia, että yleisesti puhutaan, että yli- ja alipaino ovat syynä lapsettomuuteen, ja viittaus ovulointi-ongelmaan jätetään mainitsematta. Eli itse laihuus ei vielä aiheuta välttämättä ongelmaa... No, se siitä. Varmaan...
  13. E

    Ruokavaliolla raskaaksi!?

    [ Yhtä lailla tunnettu totuus on, että alipaino, samoin kuin ylipaino, vaikeuttaa raskautumista.. Mitä tarkoitat, että vaikeuttaa raskautumista? ITse olen kuullut vain siitä, että paino-ongelmat sekä yli että ali vaikuttavat ovulointiin. Itse olen hoikka, mutta ovuloinnissa ei ole...
  14. E

    Mini disperin/asperin

    Millä annostuksella teille on määrätty disperinejä ja minkäpituinen kuuri? Ja millä perusteella on määrätty?
  15. E

    Inseminaation ajoitus

    Oli Pregnyl irrotuspiikki ja ohjeistus on, että piikki pistetään kun ovistesti näyttää plussaa. Ohjeessa lukee, että inseminaatio pitää tehdä 36 tunnin sisällä irrotuspiikistä (ei siis 24h). Varmistin tämän vielä kun soitin klinikalle ja sanoin, että meneekö ovis ohi, jos tehdään vasta seuraavan...
  16. E

    Inseminaation ajoitus

    Onko teille tyypillisesti tehty inssi samana päivänä kun ovistesti näyttää plussaa vai vasta seuraavana? Meidän klinikan ohjeistuksen mukaan siellä tehdään vasta ovistestiplussasta seuraavana päivänä. Mulla on käynyt nyt kahdesti niin, että ovis on jo ehtinyt tapahtua. Ekassa inssissä se oli...
  17. E

    Masennuslääkket?

    Nostelen tätä, jos jolla kulla olisi lisää kokemuksia aiheesta. Kiinnostaisi että miten se masennus oikeasti diagnosoidaan.
  18. E

    Masennuslääkket?

    Taika, en valitettavasti osaa vastata kysymyksiisi, mutta tämä aihe kyllä kiinnostaa. Miten sinulla diagnosoitiin masennus? JOhtuuko pelkästään lapsettomuuden aiheuttamasta surusta vai onko kyseessä muitakin asioita. En tarkoita udella yksityiskohtia, vaan yritän peilata omaan tilanteeseeni...
  19. E

    Helmikuun inssipiinailijat ??

    Mulla alkoi se vuoto sit kunnolla vasta eilen illalla. No, onneks sillloin edes. Olo on vaan ollut kauhea koko tämän viikon ja tuntuu että masennus ei vieläkään hellitä. On niin harmaata ulkonakin. Ei huvita tehdä mitään. Törmäillään varmaankin maaliskuun pinossa.
  20. E

    Helmikuun inssipiinailijat ??

    Pari päivää on tässä mennyt surkutellessa, varsinkin kun pääsen töistä kotiin en pysty tekemään tai ajattelemaan mitään muuta kuin tätä kovaa kohtaloa. Ti-aamuna alkoi siis ruskea vuoto ja jatkuu edelleen. Ei vielä runsasta kuukautisvuotoa, mutta aika reilusti tulee pyyhkiessä. Yök. Vihaan tätä...

Yhteistyössä