Hakutulokset

  1. E

    8-vuotias sidottuna ja vangittuna kellarissa

    Tshekkiäiti lukitsi kahdeksanvuotiaan poikansa sidottuna pieneen huoneeseen. Tshekkiäiti lukitsi kahdeksanvuotiaan poikansa, kädet ja jalat sidottuna, pieneen huoneeseen puolen vuoden ajaksi. Äiti piti poikaansa myös nälässä. Pienessä Kurimin kylässä asuvan kuulovammaisen pojan ankea kohtalo...
  2. E

    Liharuokaohjeita vauvalle

    Kertokaa please ihan konkreettisia reseptejä vauvan liharuokiin? Pakastaisin annoksia kuten juuressoseitakin.
  3. E

    Mini disperin/asperin

    Millä annostuksella teille on määrätty disperinejä ja minkäpituinen kuuri? Ja millä perusteella on määrätty?
  4. E

    Inseminaation ajoitus

    Onko teille tyypillisesti tehty inssi samana päivänä kun ovistesti näyttää plussaa vai vasta seuraavana? Meidän klinikan ohjeistuksen mukaan siellä tehdään vasta ovistestiplussasta seuraavana päivänä. Mulla on käynyt nyt kahdesti niin, että ovis on jo ehtinyt tapahtua. Ekassa inssissä se oli...
  5. E

    Auttakaa: Pregnylin pistämisestä!

    Meillä olis tarkoituksena tehdä inssi alkuviikosta. Kävin eilen eli la ultrassa ja rakkuloita oli vaikka kuinka monta. 2 isointa 13,5 ja 13mm ja 2 muuta 10mm. En saanut mitään ohjetta Pregnylin pistämisestä, sain vaan ajan maanantaille ja neuvoksi että teen ovulaatiotestin tänään ja huomenna...
  6. E

    Joulu kotiin

    Heippa! Hei sanokaas milloin "virallisesti" kuuluu joulukoristeet levitellä, valot sytytellä ja kyntteliköt ym. pistellä esille? Mulle jo huomautettiin,kun en ollut sitä tehnyt... jotenkin ei vaan oo yhtään joulutunnelmaa, niin jäin odottelmaan sitä lunta ja sen myötä sit oli tarkoitus laittaa...
  7. E

    1v6kk nukkumaan meno

    on yhtä huutoa, huutoa , huutoa ja huutoa. Joka ilta saan väkisin tytön kallistaa sänkyyn ja pidän kiinni niin kauan että väsähtää huutoonsa..eipä kovin kaunis nukkuttamis keino ole mutta muu ei auta. Vähän aikaa sitten tyttö otti kädestäni kiinni ja sanoi "KUKKUMAAN" nostin hänet sänkyyn...
  8. E

    Kertokaahan pikana, et..

    Sattuuko, kun viisaudenhammas poistetaan?!?!?!??!? :o Itellä on aivan järjetön hammaslekuripelko, ja muistin juuri ,et huomen aamul ois aika kun viisaudenhammas poistetaan! Kesällä multa otettiin poskihammas pois (ei reikää mutta juuri oli melki mätä!)...... Tiedän että ainaki kaksi...
  9. E

    Mitä juhannuksena

    Hyviä ehdotuksia hyvästä ruoasta
  10. E

    patti kainalossa jo vuosia

    hei mulla on pieni patti kainalossa ihon alla kokoa puolikas herne...se ei ole kipeä mutta on ollut mulla monia vuosia....ei kai voi olla jotain pahaa...Vastauksia jos jollain on samanlainen....
  11. E

    Gerbiileistä

    Onko kenelläkään gerbiilejä? ollaan ajateltu hankkia ja siksi olisi mukava kuulla muiden kokemuksia...
  12. E

    Lehtipihvit...

    Auttakaa avutonta :) Ostin kaupasta 2kpl lehtipihvejä ja nyt ne pitäisi tietenkin/luultavasti maustaa. Mitähän mausteita laittaisin... Ja maustetaanko ne pihvit paistamisen aikana vai miten? Ja tietenkin aattelin sitten laittaa ranskalaiset uuniin,nami =) Kiitoksia neuvoista!
  13. E

    Vauvan "ujous"

    Onko kenelläkään lapset kovia ujostelemaan? Meidän 5 kk vanha poika on todella kova ujostelemaan ja saattaa itkeä kauankin jonkun vieraan nähtyään. Onkohan kyseessä ikävaiheeseen liittyvä "kausi"? Tykkäisin liikkua lapseni kanssa enemmänkin, mutta välillä tuntuu pahalle kun hän ei tunnu...
  14. E

    Huomio!

    Olen 23-vuotias kahden pikkupojan äiti ja juttuseuraa/ystäviä vailla. Pojat ovat iältään 2v ja 3kk. Perheeseen kuulu myös iskä vm. -79, joka "luuhaa" päivät töissä ;) Täällä käy välillä aika pitkäksi, toisinaan taas pitää kiirusta näiden vesseleiden kanssa :) Olisi mukava jutella ja vaihtaa...

Yhteistyössä