Hakutulokset

  1. M

    Syyskuun Sydäntenmurskaajat *HuHtIkUuSsA*

    Äläpä hättäile,arvaas mullakaan ei oo mitattu eikä mulla iteasiassa oo ollu koko aikana vielä ku 2 neuvola käyntiäkään :D Nuo ultrat on tullut just silleen sopivasti niin ne ei ihan heti anna sitten aikaa.Mutta ei se mitään toukokuun alussa mulla on sitten neuvola ja saa nähä mittaileeko jo.
  2. M

    Syyskuun Sydäntenmurskaajat *HuHtIkUuSsA*

    On täällä kyllä kaiken näköstä synnytys kokemusta :D Mulla oli tuolta nuorimmaiselta hankala saaha istukka ulos reilu 30min ne värkkäs ja paineli niin että piti jo sanoa että äläkää ennään ku kuset tullee housuun :D Mullakin oli vaihtoehtona se nukutus homma ja istukan pois otto mutta onneksi...
  3. M

    Syyskuun Sydäntenmurskaajat *HuHtIkUuSsA*

    Just joo,ihania lääkäreitä :headwall: :headwall: Mutta hengissä selvisit ja onneksi sulla ei oo mitään hirveitä traumoja jäänyt kuitenkaan niin voi suht.rauhallisin mielin odottaa =) Minkä kokoinen vauva sulla oli silloin ja oliko jokin erityinen syy tuohon vaikeaan synnytykseen?Asento huono...
  4. M

    Syyskuun Sydäntenmurskaajat *HuHtIkUuSsA*

    Kauheaa.. :/ Mutta toivotaan että seuraava menis hienosti ja hyvin eikä tulis mitään repeytymiä =) :hug: Yleensähän se eka on hankalin.
  5. M

    Syyskuun Sydäntenmurskaajat *HuHtIkUuSsA*

    Sievä masu sinulla kyllä on! :D Mulla on muuten varmaan jotain samaa koko luokkaa =) Ja painoakin on tullut jo jotain 7kg nyt tunnen itteni normaali painoiseksi ku painan nyt n.55kg :laugh: :laugh: :D Äitiyshousuja ois mukava saaha vielä parit,kesäksikin jotain mukavaa.Oon aatellut käyä...
  6. M

    Syyskuun Sydäntenmurskaajat *HuHtIkUuSsA*

    Meillä on sitten varmaan aika samankokoiset vauvat tällä hetkellä mahassa :D
  7. M

    Syyskuun Sydäntenmurskaajat *HuHtIkUuSsA*

    Minäkinpä käyn nyt ekaa kertaa kirjottamassa tänne jotain :D Huomasin että olin tuolla listassa,oon vain käyny kurkkiin täällä välillä :D Elikkäs meillä oli rakenneultra tiistaina ja siellä oli kaikki hyvin,mitä nyt oli kuulemma vähän pieni kokoinen ja pitää käyä kasvukontrollissa 4 viikon...
  8. M

    Mittanne?

    Öy nöy!Ihanan pikkunen :D
  9. M

    Miten tappaisit ihmisen? Jos siis olisi ihan pakko..

    Woaah,täällähän on kunnon agentteja :laugh: :laugh: :D
  10. M

    Onko muiden mielestä "karppaajat" idiootteja?

    Jos saa kysyä? :D
  11. M

    meillä tapahtuu outoja

    Meillä kävi kans kerran noin ku tyttö oli vajaan parin vuoden,se oli käynyt laittaan jonkun ajastimen stereoihin ja aamuyöllä jotain 4-5 aikaan yhtäkkiä rupes fröbelin palikat rallatteleen "taputan,käsilläni taputan" :laugh: :laugh: :laugh: :D Aluksi säikähin että mikä ihme mutta sitten vain...
  12. M

    Onko muiden mielestä uskovaiset ????

    Mutta nyt en jaksa enää väitellä täällä,lähen muihin hommiin :D Jeesus on tie,totuus ja elämä. Jumalalle kiitos että olen saanut kokea totuuden ja tulla uskoon! siunausta kaikille loppu päivään ja toivottavasti mahdollisimman moni saisi uutta näkemystä asioihin! :D
  13. M

    Onko muiden mielestä uskovaiset ????

    Ei ne siemenet räjähdyksestä ainakaan tule.Ja kuten varmaan huomaat,mietitty ollaan asiaa ja olen päätynyt luomiseen ;) Kyseenalaistatko mitään tossa evoluutio teoriassa,uskotko sokeasti kaiken mitä sinulle kerrotaan?Uskotko myös ettei sinua ole jo peruskoulussa aivopesty ajattelemaan että...
  14. M

    Onko muiden mielestä uskovaiset ????

    Idea oli tuossa se että miten jotkut asiat muka vain muuttuu,apina->ihminen,ja mistä kaikki on saanut alkunsa?En tosiaan usko evoluutioon yhtään.Ei apinasta tuu ihmistä vaikka oottasit sen miljardi vuotta.Ja eihän eri eläimet pysty ees aina lisääntymään keskenään.Voiko sika ja koira lisääntyä...
  15. M

    Onko muiden mielestä uskovaiset ????

    Siis oikeasti.Miten ihmeessä apina voi muuttua 1000 tai vaikka miljoonan vuoden kuluttua yhtäkkiä ihmiseksi??Miksi osa on jäänyt apinoiksi ja osasta vain on tullut ihmisiä? Miksi me ihmiset muututaan vaikka 1000-5000 vuoden päästä? Miten kala tulee yhtäkkiä maalle asumaan?Kala ei voi hengittää...
  16. M

    Onko muiden mielestä uskovaiset ????

    Tuo oli hienosti sanottu :flower: Pääasia on oma usko Jeesukseen ja juuri nuo rukousvastaukset lujittavat uskoa! =)
  17. M

    Onko muiden mielestä uskovaiset ????

    Ideahan tuossa olikin tarkastella noita luomis-evoluutio väitteitä raamatun sanalla,mitä raamatussa ilmotetaan ja kuinka hyvin ne pitää paikkansa.Eli juuri sitä vertailua.
  18. M

    Onko muiden mielestä uskovaiset ????

    Nooh,meillä uskovilla on se hyvä puoli että heidän pilkkansa oikeasti kohdistuvat Jeesukseen eikä meihin.Vaikka meille sen sanookin =)
  19. M

    Onko muiden mielestä uskovaiset ????

    Ei ketään kielletä menemästä uudelleen avioon raamatussa.Ja jos eroaa niin raamatussa sanotaan syy milloin saa erota.
  20. M

    Onko muiden mielestä uskovaiset ????

    Maapallon väkiluku on yksi tapa laskea maapallon ikää. Jeesuksen aikaan maapallon väkimäärä oli vain n. 1/4 osa miljardia . Vuonna 1800 ihmisiä oli 1 miljardi. 1930 2 miljardia, 1962 3 miljardia, 1977 4 miljardia ja 1985 5 miljardia. Ihmiskunnan lukumäärä kasvaa kiihtyvällä vauhdilla. On...

Yhteistyössä