Hakutulokset

  1. J

    Luomusti ja suht "vaivatta" raskaaksi 40+...?

    Onpas ihana ketju, nostetaas ja kannetaan oma korsi kekoon! Itse tulin äidiksi 41-vuotiaana, täysin luomusti. Onnistunutta raskautta edelsi 3 km:oa vuoden sisään, mutta tuo maaliin asti saatu raskaus sujui hyvin helposti, samoin synnytys. :)
  2. J

    Kaksi peräkkäistä keskenmenoa

    Hei! Minulla on kokemusta 3 peräkkäisestä keskenmenosta, 1 tuulimunasta ja 2 keskeytynyneestä keskenmenosta, kaikki oireettomia ja todettiin varhaisultrassa. Viimeisen km:n jälkeen aloin syödä päivittäin monivitamiiniä (foolihappo) ja kalaöljykapseleita (erikoislääkärin mukaan pienentää...
  3. J

    35+ Lapsettomat

    Tervehdys kaikille, piipahdin kurkkaamaan kuulumisianne - ihania plussauutisia ja varsinkin aivan mahtavaa, kun ylläripylläreitä on osunut pitkänmatkalaisillekin! Kirjoittelin tänne toissatalvena, kun takana oli pari vuotta yritystä ja 3 peräkkäistä keskenmenoa. Km:t ottivat tosi koville enkä...
  4. J

    KYMPIN HOIDOISTA PLUSSANNEET!

    No niin, täällä taas - kyllä on jännät paikat täällä, tiltaltti, annabell ja irene, uutisia odotellaan kuumeisesti :) RP: Sun oireet kuulostavat kyllä jo niin lupaavilta, että minä hetkenä hyvänsä voi alkaa tapahtua tosissaan :). Kotikonstilistakin vaikuttaa varsin kattavalta, itse kuurasin...
  5. J

    KYMPIN HOIDOISTA PLUSSANNEET!

    Mullulle sylillinen onnea pojanpallerosta! :flower: Näinhän me la:n ylittäneetkin viimein päästiin maaliin nimittäin meidän ihana pikkumiehemme syntyi 28.10 klo 19.42, strategiset mitat 3630 g, 52 cm. Kaikki meni ok, joskin avautumisvaihe kesti julmetun pitkään, laitoksella oltiin jo...
  6. J

    KYMPIN HOIDOISTA PLUSSANNEET!

    Duffy: Harmi juttu tuo kohtutulehdus, toivottavasti helpottaa jo. Itsellä iski sama vaiva km:n seurauksena, mutta onneksi talttui aika nopsasti. Meille muuten suositeltiin neuvolasta Cuplaton-tippoja vauvelin masuvaivoihin, en sitten tiedä, voisiko auttaa myös antibioottien aiheuttamiin...
  7. J

    KYMPIN HOIDOISTA PLUSSANNEET!

    Myös täältä nonniille oikein lämpimät onnittelut tylleröisistä! :heart:
  8. J

    KYMPIN HOIDOISTA PLUSSANNEET!

    Hei vaan kaikki! Huonoa omatuntoa potien olen seuraillut sivusta kuulumisianne, mutta nyt kyllä lupaan tehdä parannuksen. Onnistuin pariin otteeseen hävittämään viestini, joten kommentoin nyt todella pikaisesti keskittyen on:an ja perehdyn paremmalla ajalla tähän "uuteen" systeemiin. Ihan...
  9. J

    35+ Lapsettomat

    Voi hyvänen aika, olin niin täpinöissäni Liisan uutisista etten älynnyt tsekata aiempia viestejä :ashamed:. Ninnattarelle myös oikein paljon onnea luomuylläristä!
  10. J

    35+ Lapsettomat

    Voi miten ihanaa Liisa, lämpimät onnittelut plussasta! :flower: Täällä pidetään kovasti peukkuja pikkuiselle! Olen säännöllisesti seurannut kuulumisianne ja jännittänyt vaiheitanne - kovasti tsemppiä kaikille, jospa se plussa-aalto nyt käynnistyisi. Itse olen menossa nyt vähän yli...
  11. J

    KYMPIN HOIDOISTA PLUSSANNEET!

    Hei vaan kaikki, pitkästä aikaa! Olen kyllä säännöllisesti seurannut kuulumisianne, niin ihana on ollut lukea iloisia uutisia, mutta kotikone on ollut lakossa useamman viikon, joten en ole päässyt kirjoittelemaan. Työkoneelta nyt pikaisesti päivittelen kuulumisia, täytyy yrittää, josko saisi...
  12. J

    Kymppilumitalven hoidoista plussanneet!

    Lisäsinpä vielä la:n listaan. Tosiaan, kiitos RP:lle aloituksesta! Sanniksen kanssa ollaan niin lähekkäin, että tiedä vaikka törmättäisiin Naikkarilla tuossa syssymmällä... :) katjuzka, onnittelut sykkeestä! Kyllä se lääkäri varmaan tiesi, mitä näki eli kaikki on varmaan niin kuin pitääkin...
  13. J

    Kymppilumitalven hoidoista plussanneet!

    nimi.............ikä.....hoito/paikka.............syn.sairaala.....tyttö/poika RouvaPapunen...27........1.icsi/ovumia..................VKS AaVee...............27.......1.ivf................................K_PKS (la 30.11.) Meriharakka.......36........2.icsi/ovumia..................Satks...
  14. J

    Kymppilumitalven hoidoista plussanneet!

    tytti82, olen niin pahoillani :hug: Oikein paljon voimia ja jaksamista.
  15. J

    Kymppilumitalven hoidoista plussanneet!

    nimi..................ikä.....hoito/paikka...................syn.saira ala........tyttö/poika RouvaPapunen...27........1.icsi/ovumia..................VKS AaVee...............27.......1.ivf................................K_PKS...
  16. J

    Kymppilumitalven hoidoista plussanneet!

    Tervehdys kaikille, Mariccellako oli viesti häipynyt bittiavaruuteen, itse yritin tuossa muutama päivä sitten kirjoitella palstalle ja juuri kun nälkävuoden mittainen tekstini oli viittä vaille valmis, se otti ja hävisi - kyllä harmitti! Pitäisi kai kirjoittaa viesti ensin wordillä ja siirtää...
  17. J

    Kymppilumitalven hoidoista plussanneet!

    Voi hugsy :'( . Niin toivon, että turvotus osoittautuisi vääräksi hälytykseksi. Oikein paljon voimia teille biopsian ja tulosten odottamiseen :hug: . meriharakka, tylsää, että jaksaa tuhruilla. Armoton väsymys ja vatsan turpoilu iltaa kohti on tosi tuttua, päikkäreitä joudun ottamaan...
  18. J

    Kymppilumitalven hoidoista plussanneet!

    Nyt on uuden ä-pakkauksen kuvat kelan sivuilla! nipsu74, ymmärrän huolen, todennäköisimmin kaikki on kuitenkin hyvin. Yritä kumminkin saada ultra-aika, niin saisit tilanteeseen selvyyden. jipsis
  19. J

    Kymppilumitalven hoidoista plussanneet!

    Annabell, onnitteluhalit seulan tuloksista, varmasti helpotti kuulla hyvät uutiset! Täällä tuntuu, että mieli on jossain määrin yleisestikin keventynyt tuon np-ultran ja veriseulan tulosten jälkeen, vaikka ei tässä tosiaankaan vielä takki auki edetä.. ;) jipsis
  20. J

    Kymppilumitalven hoidoista plussanneet!

    Zax, voi miten surullisia uutisia, olen niin kovin pahoillani puolestasi :hug: . kirma, olipa sinullakin viikonloppujännitystä kerrakseen! Tosi hieno juttu, että pikkuisella oli kaikki hyvin, mene vaan ihmeessä yksityiselle arvioituttamaan tilanne. Ei kyllä oikein kuulosta siltä, että nyt...

Yhteistyössä