Hakutulokset

  1. unelma

    karsastus

    Onkos kellään tällaista vaivaa, kuin karsastus. Mitä oireita se teillä aheuttaa? Itselläni on keskiviikkona silmälääkärille aika, koska oikeassa silmässä on vedon/paineen tunnetta. silmäpaineet mulla on ok. valokuvissa huomaa, että silmä ei katso ihan suoraan. Tosi ärsyttävä vaiva, mutta...
  2. unelma

    *** MARRASKUUN ODOTTAJAT 2009 - HEINÄKUUSSA ***

    Voimia caribeen perheelle :hug: Tästä onkin todella pitkä aika, kun olen viimeksi kirjoitellut tänne ja nyt päätin käydä täällä lukaseen kirjoituksianne ja itsekkin kirjoittaa jotain=) Minulla on laskettuaika siirtyny 25.11.2009. Ja tyttö olisi tulossa=) Arvelin jo itsekkin, että tyttö tulee...
  3. unelma

    Marraskuun Odottajat 2009 maaliskuussa

    Tänään rv 6+0 Eilen välillä oli hieman etova olo. Siis mun masu näkyy jo hieman, turvotustahan se on, mutta kuitenkin=) olo on muuten olu ihan hyvä, kävin yhtenä aamuna merenjäällä tunnin mittaisen hiihtolenkin, laitoin nuorimmaisen pulkkaan istumaan ja siihenhän hän sitten nukahti päiväunille...
  4. unelma

    Marraskuun Odottajat 2009 maaliskuussa

    Murgu pahoitteluni. Alisa 84 pidän peukkuja teille, toivottavasti kaikki on huomenna hyvin. Nyt itselläni ois rv 5+2 eikä ollenkaan pahoinvointia, ihan ihme homma. Ku poitsua viimeksi ootin, pahoinvointia oli jo ennen testausta ja siitä se sitten jatkuikin kokopäiväiseksi pahaksi oloksi...
  5. unelma

    Marraskuun Odottajat 2009 maaliskuussa

    Siis todella paljon voimia sinne :'( Siis mulle tuli ihan kamala olo teidän puolesta, ihan tuli tippa linssiin. Jaksamisia.
  6. unelma

    Marraskuun Odottajat 2009 maaliskuussa

    Eli laskettuaika olisi 21.11.2009 nyt menossa rv 4+5. Ikää minulla on 28-vuotta ja neljättä odotan=)=)=) Pahoinvointia ei ole, hieman välillä väsynyt olo. Masu on kyllä turvonnut, mutta jos se tuosta tasaantuis. Yhdelle kamulle olen kertonut ja ois kyllä tarkoitus kertoa lähipäivinä mummuille ja...
  7. unelma

    Maaliskuun malttamattomat

    Hei. kp tänään 30/28 eikä kuukautisia näy. Minulla on kyllä ollut tarkka tuo kierto, että uskaltaisko minut laittaa jo plussanneisiin. Kolme haamu plussaa tullut apteekin raskaustesteillä. Kai se on uskottava, että pieni ihmisen alku on tuolla masussa :heart: :heart: :heart: vaikka eipä tuota...
  8. unelma

    Maaliskuun malttamattomat

    Minä itse tästä kierrista söin joka aamu greipin, kun joku mulle sitä suositteli. Siitä saa kai sitä foolihappoa, joka on hyväksi ja auttaa raskautumaan, en nyt sitten tiiä, mutta nyt sitten tuli se haamu testiin. Kiitos kaikille onnittelijolle ja paljon onnea kaikille jo plussainnelle ja...
  9. unelma

    Maaliskuun malttamattomat

    Pidetään vaan vielä mut haamuna=) Jos se siitä tummenis (pitää peukkuja) :wave:
  10. unelma

    Maaliskuun malttamattomat

    Siis päätinkin olla malttamaton ja tein just äsken testin kp 27/28 ja sieltähän tuli haamu=)=)=)=)=) (ei saa nuolaista ennenkuin tipahtaa)Mutta katellaanpa, teen testin tuossa parinpäivän päästä uudestaan. Apua....Kerron miehelle vasta huomaan, kun on hänen syntymäpäivänsä :heart:
  11. unelma

    Maaliskuun malttamattomat

    Nyt ois kp 27/28. Tovon niin, ettei kuukautiset ala. Tekis mieli testata, mutta enköhän odota vielä. Nimittäin viimekuussa olin todella malttamaton ja testailin 5 päivää ennen MONTA testiä :saint: Olipa pettymys kova, kun täti tulin kylään!!! No toivottavasti nyt kävis paremmin. Puhuin jo...
  12. unelma

    Maaliskuun malttamattomat

    Elikkä meillä on yrityskerta 2 nyt menossa kp 25/28. Viimekuussa tuli täti kylään, mutta toivottavasti nyt ei!!! Tahtoisin niinpienen vaavin. Mulla on mieletön pelko, etten tule raskaaksi, koska mieheni on sairastanut kivessyövän Häneltä on toinen kives poistettu) ja saanut solumyrkkyjäkin. No...
  13. unelma

    MIKSI ihmiset ei osaa pukea lapsiaan juhliin??

    \ Niin ja se materiaali on sellasta ei hengittävää kangasta. Moniko aikuinen tykkäisi pukeutua nättiin vaatteeseen joka kutiaa ja lapsi hikoilee. Ja lapsen vartalonmalli on niin erilainen että jos pituus on hyvä niin sitten joko löksöttää tai kiristää. Että oikein istuvia vaatteita on vaikea...
  14. unelma

    IVF/ICSI huhtikuussa

    Hei vaan kaikille!!! Töissä istun ja kulutan aikaa. Itse asiassa äsken jo kirjoittelin, mutta kirjoitukseni hävisi kuin pieru Saharaan. No ei mulla kummempia mietteitä ollut. Huomasin, että olimme tipahtaneet aika alas (niinkuin mun mietteet välillä) siis nyt hieman nostetta.... Leenuliinulle...
  15. unelma

    IVF/ICSI huhtikuussa

    Pahoittelut Tietämättömälle!! Kyllä tuntuu uskomattomalta, ettei kenelläkään tärppää. Täytyy todeta että kun lukee teidän kuulumisia niin pienoinen epätoivo hiipii mieliin. Itselläni tunteet ja ajatukset poukkoilevat miten sattuu. Puolitoista vuotta lasta yritetty ja lapsettomuus-tutkimukset...
  16. unelma

    Ovulaatiokipuja? Kuinka kauan voivat kestää?

    Mulla on nyt jo neljättä päivää kammottavat oviskivut, toissapäivä oli kyllä vähemmän kivulias. Onko muilla kokemuksia näin pitkään kestävistä kivuista? Olen jo alkanut ajatella, että syynä olisivat kystat tms. Ikä tuntuu lisäävään kipujen kovuutta ja kestoa, olen 36,5 v.
  17. unelma

    IVF/ICSI huhtikuussa

    Toivolla ollut mieletön "saalis". Toivotaan, että kaikki menee hyvin!!!! Ikävä kuulla Iidan kuulumisia. Voimia!! Mukava lukea, että kaiken koettelemuksen jälkeen Siisamilla on ollut onnistunut matka! Ja niille pidän peukut ja varpaat pystyssä jotka elelevät piinapäiviä. Meilläkin parisuhde...
  18. unelma

    IVF/ICSI huhtikuussa

    Toivolle tsemppiä punktioon ja Leenuliinulle onnea siirtoon! Mitenkähän Iida jakselee; onkohan testaus tuottanut plussaa? Nennuliini, te sitten päädyitte PASsiin? Mitenkäs Pippurin hoidot jatkuvat? Me vielä mietitään jatkoa tai oikeastaan mä mietin. Ei olla vielä miehen kanssa yhdessä...
  19. unelma

    IVF/ICSI huhtikuussa

    Hei taas pitkästä aikaan! Olen kyllä käynyt lukemassa teidän kuulumisia mutten ole viittinyt kommentoida mitenkään. Voimia teille joilla hoito ei olekkaan tuottanut hedelmää. Meillähän kävi niin ettei siirtoon asti päästy kun alkiot kuoli. Nyt tässä mietitään mitä meinaamme tehdä...
  20. unelma

    Ylipaino este IVF-hoitoihin... Kohtalotovereita?

    Meilläkin kaikki hoidot jäissä, kun en ole onnistunut pudottamaan painoa. Kävin taas kerran yleislääkärillä muissa asioissa ja kerroin myös tästä tilanteesta. Hänpä määräsi minulle laihdutuslääkkeet (Reductil). Ikää on jo sen verran (36,5 v), etten voi enää kauan odotella painonpudottamisessa...

Yhteistyössä