Hakutulokset

  1. M

    Minä nimisiä päiväkotiryhmiä teidän lapsilla on?

    Nuorempi Oravanpesässä ja isompi Ketunkolossa
  2. M

    V*tun Sonera!!Jonotusaika asiakaspalveluumme on yli 30 minuuttia.JES

    Ja ne robotit on ihan asiallisia vekottimia, kunhan ne jaksaa kuunnella loppuun asti.Vikailmoituksenkin voi jättää niin ettei edes puhu asiakaspalvelijan kanssa.
  3. M

    V*tun Sonera!!Jonotusaika asiakaspalveluumme on yli 30 minuuttia.JES

    Ja puhelimessa mainittu jonotusaika ei välttämättä pidä paikkaansa.
  4. M

    V*tun Sonera!!Jonotusaika asiakaspalveluumme on yli 30 minuuttia.JES

    Voin kertoa että paras aika soittaa aspaan on lauantai. Jonottaa ei tarvitse (voin melkein käsi sydämellä luvata). Pahin aika soittaa on aamut, varsinkin maanantai aamut.
  5. M

    miksi nykyään perheet eivät käy marjastamassa?

    Kyllä me käydään, mut anoppi raahaa meille niin paljon marjoja ettei itse tarvitsisi vaivautua, ellei välttämättä halua :D
  6. M

    Mikä auto teillä on

    Musta Toyota Yaris Verso. Tykkään :heart: Ennen oli Opel Astra farmari, joka oli pelkkä vika koko auto. Sitä edellinen Opel oli myös aivan susi. Ei enää ikinä Opelia tähän talouteen.
  7. M

    G: Mitä siskosi tekee työkseen?

    päiväkodin täti
  8. M

    1.v ja 3.v samaan huoneeseen

    Minkä ikäisenä ootte siirtäny samaan huoneeseen? Kuinka nukkumaanmenot on sujunu?
  9. M

    Niin harvoin kuin suutununkin niin nyt meni hermot....

    Minä ottaisn joka ikinen kerta kissan kiinni ja kiikuttaisin löytöeläintaloon. Omistaja joutuisi sen sieltä hakemaan ja maksamaan kulut. Luulen että ei monta kertaa viitsisi tuota tehdä.
  10. M

    Tekeekö muiden 3-vuotiaat tällaista herjaa:

    Ei kyseisiä ongelmia meillä, mut kakalle mennessään riisuu itsensä täysin alasti.
  11. M

    G:millaset sohvat teillä on?

    http://www.asko.fi/tuotekuvat/isot/sohvat/cheri_int_beige_07.jpg[img] Tällainen punaisena.
  12. M

    Passikuvat - paljonko maksaa?

    Jyväskylässä oli viime viikolla 16?.
  13. M

    Jyväskylässä asuvat/hiljattain asuneet

    Jyväskylä on mukava kaupunki. Itse pienestä kaupungista tänne muuttanut ja viihtynyt kyllä hyvin. Alueista Pupuhuhta, Sulku, Keltinmäki on sellaisia joihin en ainakaan lasten kanssa muuttaisi. Itse olen asunut Voionmaalla, keskustassa, Lutakossa janyt Halssilanrinteellä. Lutakossa oli kiva asua...
  14. M

    tsekatkaa

    Ihana :heart:
  15. M

    Ompelija tuhosi hääpukuni

    En voi kyllä uskoa näkemääni. On kyllä kamalin väkerrys minkä olen eläissäni nähnyt. Ompelua työkseni tekevänä en voi uskoa, että tuohon yläosaankaan mitään muutoksia olisi tehty. Järkyttävää. Pahoittelut sinulle ap että olet joutunut tuollaisen ompelijan käsiin. Äläkä menetä uskoasi...

Yhteistyössä