Hakutulokset

  1. E

    *Tammikuun tähdet-11* MEIDÄN KUU <3

    Onnea kaikkille vauvansa saaneille! :flower: Meille syntyi pieni tyttö 4.1. klo 13:17. Kokoa neidillä 3620g ja 50cm. Supistukset alkoivat yöllä säännöllisesti n. 4 aikaan. Sairaalassa oltiin puoli 9 ja 2minuutin ponnistuvaiheen jälkeen tyttö syntyi. Helppo synnytys ja vain 1 tikki...
  2. E

    *Tammikuun tähdet-11* MEIDÄN KUU <3

    Hyvää uutta vuotta kaikille!! :wave: Ja oikein paljon onnea kaikille vauvansa syliin saaneille! :heart: Täällä jo jatkoajan puolella ja merkkejä tulevasta lähdöstä ei ole ilmaantunut. Tai no, kivuttomia supistuksia tulee, mutta KIVUTTOMIA! :headwall: Lisäksi alkaa hermo mennä jo...
  3. E

    *Tammikuun tähdet-11* joulukuu-10

    Oikein paljon onnea Minky tytöstä!!! :flower:
  4. E

    *Tammikuun tähdet-11* joulukuu-10

    Heippa pitkästä aikaa!! Tosiaan viikko sitten kävin päivystyslähetteellä äippäpolilla tarkistuttamassa lapsiveden määrän. Onneksi kaikki oli hyvin ja lapsivettä oli normaalimäärä. Helpotus! Eli ollaan vielä yhtenä kappaleena, eikä kontrolleja äitipolille tarvita.. Eli odotellaan! :) Painoarvion...
  5. E

    *Tammikuun tähdet-11* joulukuu-10

    Äkkiseltään ihan omaa napaa kirjoittelen. Tulin juuri nauvolalääkäristä, missä kaikki muuten hyvin, mutta lapsivettä näyttäisi edelleen olevan liian vähän!! Eli huomenna heti päivystyslähetteellä äippäpolille tarkastukseen... Jos vedenmäärä on riittävä ja sydänkärät ok, niin jatkossa...
  6. E

    *Tammikuun tähdet-11* joulukuu-10

    Erika76: hirmuisesti onnea!!! :flower: Jouluvalmistelut on ihan vaiheessa. Yleensä olen ensimmäisenä laittamassa joulua kotiin, mutta jostakin syystä tänä vuonna joulufiilis on kateissa. Aloitin joulusiivousta ja sain eteisen siivottua. :) Yhtään lahjaa en ole vielä hankkinut. Mutta ehkäpä...
  7. E

    *Tammikuun tähdet-11* joulukuu-10

    Poks poks :heart: 36+0 :heart: ja merkkailen samalla... paremmalla ajalla uudelleen! :)
  8. E

    *Tammikuun tähdet-11* marraskuu-10

    Mussu: mä niin komppaan sua närästyksen suhteen. Voi jessus... renniet kulkee kokoajan matkassa ja iskee pieni paniikki jos jostain syystä unohtuvat kotiin. Flip: olipas paljon kurjia uutisia. :( Pippuri: Toivottavasti pikkuinen kääntyisi oikeinpäin, niin ei tarvitsisi sitä jännätä. Joku...
  9. E

    *Tammikuun tähdet-11* marraskuu-10

    Neuvolassa käyty. paino: +544g/vk (alkaa näkyä lisääntynyt iltasyöminen) rr: 128/79 (eli ei hätää, ihan normaalit) pissat: - sf: 32cm tarjonta: rt sykkeet: 140 Vauva on kuulemma laskeutunut todella alas ja pitääkin ottaa ihan rennosti, ettei ihan vielä syntyisi. Vielä pitäisi...
  10. E

    *Tammikuun tähdet-11* marraskuu-10

    Olen kanssa katsellut juuri tuota eisbärschen kaukalopussia. eli taidan todella unohtaa sen toppahaalarin hankinnan ja hankkia pussin. Loistavaa, kiitos kommenteista! :)
  11. E

    *Tammikuun tähdet-11* marraskuu-10

    Onpas tyttötrio:lla todella alhaiset paineet. :O Itse joudun huomenna käymään neuvolassa "ylimääräisessä" tarkastuksessa, kun viime viikolla oli taas paineet vähän kohonneet tais olla jotain 130/89. Ei nyt mitenkään huolestuttavat siis vielä, mutta terkka halusi tarkastaa, että mihin suuntaan...
  12. E

    *Tammikuun tähdet-11* marraskuu-10

    Heippa kaikille!! kirjoittelin täällä joskus alkuaikoina plussauksen jälkeen, mutta sitten kirjoittaminen jäi... päivittäin olen kuitenkin käynyt taustalla lukemassa. Nyt oli kuitenkin pakko kirjoittaa, kun luin ensimmäisistä tammivauvoista: eli oikein paljon onnea Savara!! :heart...
  13. E

    *Tammikuun Tähdet-11* kesäkuu-10

    Heippa kaikille piiiitkästä aikaa! En ole jaksanut yksinkertaisesti käydä kirjoittelemassa, lukemassa kyllä, mutta en taaskaan muista kaikkea mitä on kirjoiteltu. :ashamed: Mutta siis viikko sitten käytiin jo np-ultrassa. Kaikki oli todella hyvin ja iloinen liikkuva vauva löytyi...
  14. E

    *Tammikuun Tähdet-11* kesäkuu-10

    Neuvolalääkärissä käyty. Olipas ruuhkaa... oli kutsuntatarkastukseen menijät, lastenneuvolaan menijät, ehkäisylääkärille menijöitä, ja tietty äitiysneuvolan asiakkaat. Mun aika oli 9:40 ja lääkäriin pääsin 10:15. :headwall: No tuli ainakin nähtyä pari tuttua, että kai voi lopettaa sitten...
  15. E

    *Tammikuun Tähdet-11* kesäkuu-10

    Ainiin, piti vielä kysyä... että liikkuuko teillä mahat? :laugh: :laugh: Eli oon huomannu, että kun makaan selälläni sohvalla ja pidättää hengitystä, niin masu/läskit "hytkyy"... Olipas selvästi kuvailtu. :laugh: :laugh: Eli jos se pieni papu siellä masussa touhuaa. ainakin haluun...
  16. E

    *Tammikuun Tähdet-11* kesäkuu-10

    Pitkästä aikaa täällä!! Ensiksikin osanotot kaikille surun kohdanneille! :hug: Ja onnittelut kaikille hyvistä uutisista. Ja hurjasti onnea triploista ja kaksosista! :) :heart: :heart: :heart: Omaan napaan ei kummempia. Töissä oon ollu niin kovasti, ettei oo jaksanu kirjotella...
  17. E

    *Tammikuun Tähdet-11* kesäkuu-10

    pakko tulla kommentoimaan tota hajua-asiaa. Tunnustaudun nimittäin myös siihen ryhmään, mikä hoitaa jääkaapilla asioinnit hengittämättä. Kaupassa en ole voinut käydä koko alkuviikkona, joten mies on hoitanut ruokaostokset. On Hk:n sinistä yms nakkimakkaraa... ja tällähetkellä en pysty pistämään...
  18. E

    *Tammikuun Tähdet-11* toukokuu-10 (Päivitykset yksityisviestillä)

    Tulin poksumaan ennen töihin lähtöä. uusille tervetuloa!!! Neuvola-ajoista: eka oli siis rv 8+2, seuraava aika on sitten rv11+0, mikä on neuvolalääkäri, mutta samalla otetaan kaikki arvot taas. Ja nt ultra on sitten rv11+1. Tosi pitkältä ajalta kyl tuntuu tuo, et on vasta syyskuussa...
  19. E

    *Tammikuun Tähdet-11* toukokuu-10 (Päivitykset yksityisviestillä)

    Mä en kestä, herkistelen kokoajan. Siis itkettää kaikki... ja nyt kiusaan itseäni katsomalla Kadonneen jäljillä! Kertomisesta: Kerrotaan varmaan ultran jälkeen, mikä on 15.6. rv on sillon n.11. Esikoisesta eka neuvola kerta oli joskus vk 6-7, nyt olin vk 8. Eli aika samoissa. Ja se...
  20. E

    *Tammikuun Tähdet-11* toukokuu-10 (Päivitykset yksityisviestillä)

    Olen onnelinen!!! Tänään käyty neuvolassa ja aataminaikaisella-ultralla vatsanpäältä näkyi, että jotain ihan oikeassa paikassa on ja syke!!! :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: Huomenna siis varailemaan ultraa, joka täällä 10-12vk. Neuvolanlaskurin mukaan LA ois 1.1.11, mutta...

Yhteistyössä