Hakutulokset

  1. Ö

    hih hii... oon ollu tällä palstalla varmaan vuos sitten viimeiks :D

    :D ompas tää outoa...
  2. Ö

    moi kaikille...tulin kurkkaamaan..ainakin vuoden takaa

    =) pakko oli tulla kattelemaan millanen meno täällä on.en oo täällä käyny niin pitkään aikaan että etes muistasin =) vieläkö täällä on tuttuja?mitä kaikille kuuluu? mulla on tää elämä tässä muuttunu aikalailla. elelen siis nykysin kaukana hevosista...(okei,15km) elikkä ero tuli aikoja...
  3. Ö

    vähä hirveetä. hevonen kadonnut täälläpäin

    siis ei onneksi omani vaan jonkun toisen. hevonen siis on kadonnut kaksi yötä sitten ja sitä on etsitty helikopterin,metsästäjien,hirvikoirien ja ihmis joukkojen kanssa. nyt sit jälkiä löytynyt täältä päin.. :/ kumpa se löytyis. jätin tallin oven yöksi auki ja yhden karsinan oven ja sinne...
  4. Ö

    mitä kaikkea hauskaa,outoa,ihmeellistä tai semmoista mitä ette ikinä olisi voinut kuvitella

    olette joutunut elämänne aikana tekemään? siis ei tarvitse olla mikään ihme homma vaan semmonen mitä ette itsellenne ole koskaan ajatellut. tuli tuosta paska ketjusta mieleen.. itse siis pidän "outona" esim näitä: jouduin hinkkaamaan vastasyntynyttä vasikkaa 1,5h heinällä että "herää...
  5. Ö

    mulla on pesukoneen päällä 40l sankko puolillaan PASKAA (ihan tosi)

    :laugh: kaikkee sitä joutuukin tekemään. siellä se lilluu, paska ja lämmin vesi ja kauhalla sitä välillä hämmentelen. saattaa aamulla talo haista hyvälle :laugh: kaikkee sitä joutuukin elukoitten takia tekemään... :laugh:
  6. Ö

    voisko joku auttaa (lastenlauluista)

    mistäköhän netistä löytäsin sanat lastenlauluun joka menee näin: aamutossu hupsu niin hupsu,jolla nenällä suuri on tupsu.kerranpa osakseen yskän sai vaivan,siitäpä hermostui aivan.yskien ja puhisten näin kaapinalla aivasti voimalla niin valtavalla... kai joku tietää kappaleen? yritin...
  7. Ö

    miten suuri suojakerroin on suurin aurinkorasvassa?

    kuulostaapas oudolta tuo kysymys :laugh: no mutta siis siinäpä se kysymys olikin, T: niin pahasti palanut että ei taida nukkumisesta tulla mitään tänä yönä. ja turha sanoa että tyhmä kun et käyttänyt aurinkorasvaa KÄYTIN ja suojakerroin 30. vaan eipä toiminu ei :/ huomenna sit ostamaan...
  8. Ö

    masennus

    onko kenelläkään ollut masennusta?tai on varmaan aika monella :whistle: voisiko joku kertoa minulle oman tarinansa ja kuinka selvisi masennuksesta? olisi kiva kuulla muiden juttuja kun tuntuu ettei kukaan ota minua tosissaan.päivä päivältä tuntuu pahemmalta,käytössä on kahdet lääkkeet ja nekään...
  9. Ö

    joulukuiset vauvat 2004!!

    heip hei.. olis mukava kuulla miten teidän pikku riiviöt jaksaa :D meillä poika 28.12.04 syntynyt :heart: poika on jo iso poika, puhuu paljon ja oikeastaan kaikki sanat tulee,kaksi sanasia lauseitakin on tullut jo jonkun verran =) niin joo ja pottailua harjotellaan,pottaan ei tule mitään...
  10. Ö

    voiko 1v3kk lapsella olla jo uhmaikä

    siis poika, ihana mahtava,rauhallinen,kiltti,tottelevainen.... oli..siis OLI \|O nyt on kaikki,ihan kaikki "ei ei ei ei ei" tekee kokoajan pahojaan, ihan kokoajan. tietää et jotain ei saa tehdä niin eikun vaan. aina jos yritän antaa jotain tai tehdä jotain pojalle, siis vaikka syöttää niin...
  11. Ö

    oletteko 1 vuotiaiden kanssa

    päivittäin ulkona leikkimässä?ja kuin kauan? enkä sit tarkoita mitään vaunu lenkkejä vaan ihan sitä että lapsi on maassa ja leikkii? mä tunnen nimittäin vähän huonoa omatuntoa kun me ei joka päivä olla, sit kun mennään taas ulos niin poika juoksentelee hangessa innoissaan..olis varmaan aika...
  12. Ö

    tammikuussa 06 syntyneitä

    =) meillä tyttö 18 päivä 2860g 48cm py 33cm niin joo ja joensuussa syntyi. tulkaa kaikki pinoon päivän,koon ja syntymä paikan kanssa :wave:
  13. Ö

    1 vuotiaan mitat

    mittoja tässä kyselen... oikeastaan päänympärystä haen =) eli meillä 1v neuvolassa poika 11,2kg 77cm ja pää oli 46,1 =) olis kiva tietää minkäkokisia päitä ja lapsia teillä on? =)
  14. Ö

    1vuotiaiden äidit

    :D tässäpä teille hassu kysymys.. mitä lapsenne syö? siis eli mitä syö aamupalaksi,lounaaksi yms... niin joo,ruokahan vaihtelee mutta mitä esim tänään söi? tajusko kukaan :whistle:
  15. Ö

    1 vuotiaan puhe?

    sanooko teiidän 1veet jo selvästi jotain? =) meillä sanoo sillon tällön kakka ja koira on HA HA HA (kait yrittää sanoa hau) maitoa tarkoittaa sanomalla mam mam mam... eli selviä sanoja ei ole kun kakka.. ja sekin tulee vaan ehkä jokatoisen kakan yhteydessä =) mites muilla?
  16. Ö

    kuinka monet päikkärit teidän 1v nukkuu?

    onko yhdet liian vähän?meillä näköjään nimittäin nukutaan vain yhdet.. aamulla herää siinä 9.00 päikkäreille menee 12.00 ja herää siinä 13-15 aikoihin..illalla menee nukkumaan 20.00-23.00 onkohan se liian vähän?
  17. Ö

    kenenkäs lapsukainen täyttää joulukuussa 1v

    ja onnea paljon pikkuisille :flower: :flower: meillä poika täyttää 28.12 :flower: :heart:
  18. Ö

    mitä 1vuotiaat osaa?

    :D poika kohta 1v ja mielenkiinnolla lueskelen juttuja =)
  19. Ö

    kukaan ollut pelkopolilla?

    onko sinne ylipäätänsä järkeä mennä?mitä siellä tehdään? saitko semmosta apua kun halusit? :wave: T: se joka pelkää synnytystä yli kaiken
  20. Ö

    hei oikeesti..

    en mä usko et nuorena lapsen saaneella olis rankempaa tai vaikeempaa kun vanhemmalla iällä lapsen saaneella :whistle: toi on ihan ufo juttu mitä kaikki "vanhat" sanoo :whistle: ei mulla muuta :D :laugh:

Yhteistyössä