Hakutulokset

  1. B

    Hoitajat hohoi! Näkyykö virtsakokeesesa (u-perus ja u-baktvi) jos lapsella olisi diabetes?

    näkyis jos siinä olisi sokeria mutta ei siitä voi johtopäätöstä tehdä että on automaattisesti dieabetes.
  2. B

    Kuinka tarkka olet lasten vaatteista, että pojalle poikamasta ja tytölle tyttömäistä

    Olen aika tarkaa lasteni vaatteista. Mutta ei se ole niin sanottua että tytöille punaista ja pojalle sinistä. Pojalle voi myös oikein yhdistettynä kaydä "tyttöjen" värit.
  3. B

    mitä sinä tekisit, jos miehesi painostaisi aborttiin?

    Pitäisin lapsen silti.
  4. B

    raskausajan herkkupaheesi?

    Mulla on joku järjetön himo syödä maustamatonta jugurttia hillosilmällä. Monta kupillista saattaa mennä päivässä.
  5. B

    Pissikset bussissa

    teinit on vähän pelottavia nuitten vitujen ja saatanoiden kanssa. :|
  6. B

    Aamupahoinvointi

    Tuskin. Mutta ehkäisyhän voi aina pettää.
  7. B

    Pakko sanoa näiden pph keskusteluiden innoittamana että..

    pph:ksi pitää oikeasti haluta, haluksi ei riitä pelkästään se että haluaa hoitaa myös omansa kotona.
  8. B

    Millasia kännyköitä teillä on?

    samaa mieltä :heart:
  9. B

    Juoruja tulevista bb-kilpailijoista?

    of the topic, BB on kyllä typerintä viihdettä ikinä....
  10. B

    Onko ensihoitajakouluun vaikea päästä?

    luulen että paljon on hakijoita ja mitä enemmän hakijoita, sitä vaikeampi päästä.
  11. B

    Millasia kännyköitä teillä on?

    iphone 4g
  12. B

    Marraskuun muruset 2010 **heinäkuussa**

    Onnea kaikille hyvistä ultrakuulumisista ja Crocukselle voimia, toivotaan että kaikki on kuitenkin hyvin! :hug: Me ei kahden ekan kohdalla saatu tietää sukupuolta vaikka oltais haluttu joten nyt kun kätilö sen meille kertoi, kysyi siis halutaanko tietää, niin tottahan toki! :D Tänään...
  13. B

    Marraskuun muruset 2010 **heinäkuussa**

    Ultrassa käyty, kaikki oli hyvin ja kohdallaan ja meille tulee POIKA! Eli saa päivittää siis poikalupauksen. Aivan uskomatonta, olin nimittäin sata varma että tyttö tulee. Miten me osataan kahden tytön jälkeen hoitaan poikaa? :D Siellä se kaveri esitteli niin antaumuksellisesti sukukalleuksiaan...
  14. B

    Marraskuun muruset 2010 **heinäkuussa**

    Jee ultraan 45min!! Sitä tulin kysymään että kun haen äitiysrahaa, niin lähetänkö mä normaalisti hakemuksen palkkakuitteineen kelaan kun mulla työsopimus loppuu jo elokuun loppuun vaikka äloma alkaakin vasta sitten lokakuussa, kun enhän ole enää työsuhteessa niin ne ei palkkatoimistosta...
  15. B

    Digitaalisen rask.testin tehneet...

    Mulla kesti kyllä jonkun aikaa, min-kaks..mulla oli myös viikonäytöllinen ja siihen tuli myös raskaana viikot 1-2. Norm. testit eivät näyttäneet silminnähden erotettavaa plussaa ollenkaan.
  16. B

    HuOmenta !!! Pilvessä on...

    Huomenta vaan, vapaapäivä itsellä ja mies lähti töihin, samoin heräsi lapsetkin. Tietenkin ne nyt herää aikaisin kun saisi nukkua.
  17. B

    Ikäsi ja lapsen/lapsien ikä?

    26 täytän, lapset 5 ja 3.
  18. B

    Tämän päivän rv-pino

    Rv 20+3. Vointi ok, välillä supistelee ja työpäivän jälkeen selkään sattuu. Helteet uuvuttaa mutta nautitaan nyt näistä. =) Olisi mielenkiintoista tietää omakin hemppa, viimeksi neuvolassa oli 105.
  19. B

    Marraskuun muruset 2010 **heinäkuussa**

    Huomenta pitkästä aikaa! Huomenna on SE päivä, siis rakenneultra, ootan sitä niin kovasti että ihan pelottaa että kaikki ei olekkaan kunnossa. Vauva ainakin potkii ja liikkeet tuntuu ihan hyvin mutta silti...Onneksi ultra on heti aamusta niin ei tarvii kokopäivää jännäillä. =) Muistan kun kävin...

Yhteistyössä