Hakutulokset

  1. R

    *** Tammikuussa tiukentuvat ***

    :whistle: Vähän olen jättäytynyt tästä projektista. Stressaa niin, ettei ehdi ajatellakaan mitään säännöllisyyttä tähän elämiseen. Pari kertaa viikossa tulee liikuttua itsensä hengästyksiin ja koitan arkiliikkua. Syömisiä en jaksa katsoa ollenkaan. Se onkin ollut sitä rataa, että joko en syö...
  2. R

    Onko pankkilakolla vaikutusta elämääsi,jos lapsilisät ym tuet jää tulematta?

    Jahas, ja tuota linkittäessäni näemmä uutisen sisältö ehti vaihtua. No hyvä näin. :)
  3. R

    Onko pankkilakolla vaikutusta elämääsi,jos lapsilisät ym tuet jää tulematta?

    Pankkialan lakonuhka peruuntui - Työehtoneuvottelut - Politiikka - HS.fi Ton hesarin uutisen perusteella vois olettaa, että lakko voi vaikuttaa lapsilisiin sun muihin.
  4. R

    ///> marraskuussa massaa pois! <\\\

    Kröhöm. Enpäs päivitellyt edelliseenkään ketjuun ja tämäkin kuu on kohta lopussa. Näinhän siinä jokavuotiseen tapaan on käynyt, että tukka putkella viiletetään töiden ja muiden takia, eikä juuri ole jumpat ja laihdutukset mielessä. Sunnuntaina sitten kävin vaa'alla ensimmäistä kertaa...
  5. R

    >>> Lokakuun laihduttajat, uudet tervetuloa mukaan! <<<

    Ja ne tavoitteet tälle kuulle. Hmm. No jos painaisin 66 kiloa kuun lopussa. Ja sanotaanko vaikka että sentti pois joka mittapisteestä. Tarkoittaisi siis, että reisi olisi 51,5; lantio 101,5; vyötärö 87 ja vartalo 81,5 senttiä kuukauden päästä. Liikuntaa on vakituiseen pilatesta, uimista ja...
  6. R

    >>> Lokakuun laihduttajat, uudet tervetuloa mukaan! <<<

    Hei taas! Eipä tullut päivitettyä edelliseen ketjuun paljonkaan kuulumisia. En käynyt kovin usein vaa'allakaan tai mittaillut mittanauhalla. Kuun lopussa vaaka sanoo 68,5. Eli kolme kiloa piti lähteä, lähti 1,5. No, suunta on oikea. Lantio on edelleen se 102,5. Eli ei vielä alle metriperse...
  7. R

    >>> Syyskuun solakoitujat <<<

    Mä unohdin edellisestä viestistäni kokonaan, että joku painotavoite olis tälle kuulle hyvä. Sanotaan vaikka -3 kg, eli 67 kiloa kuun lopussa. Mua ne sentit kiinnostaa kuitenkin enemmän. Sellainen ykköstavoite on päästä persauksesta alle 100 senttiä mahdollisimman pian.
  8. R

    >>> Syyskuun solakoitujat <<<

    Hei taas. Tulin tänne nyt merkkaamaan ketjun. En ole jaksanut mittailla itseäni pariin viikkoon, puntarin lukema keikkuu yhtä siinä 70 kilossa. Elokuun aikana siis lähti 2 kiloa. Mutta senttejä on housujen vyötärön kiristämättömyydestä päätellen karissut. Ja mieskin kehui, että oon kyllä...
  9. R

    Ärrärrrr. Mikä "pieni" juttu sua ärsyttää? Mulla alko kiehua kun yritin pukea Moxielle paitaa...

    :kieh::kieh: Tyttö sai sellaisen (mun mielestä) typerän mukabarbien. Joku Moxie girl tai vastaavaa. Sillä on jostain syystä peukalo tosi harallaan kämmenestä, että yritä sitä sitten pukea sen päälle jotain ihoa nuolevia kuteita. :kieh: Alko oikeesti veetuttamaan kun sen kanssa ähelsi...
  10. R

    Oisko se nyt pikkuhiljaa lähellä? Kosinta nimittäin!

    Mä jotenkin luulin, että tuo kysymys "mentäiskö kihloihin?" olis sama kun kosinta. Vai pitääkö silloin sanoa jotkut tietyt sanat ja suorittaa joku polvistumisrituaali, että kyseessä on oikea kosinta?
  11. R

    >> elokuussa entisestään kutistuvat <<

    Huoh... Vetkuttelin tänne tuloa, kun ei oo mitään hyviä uutisia. Ei ole mikään edistynyt, eikä lenkillekään ole ehtinyt samaan malliin. 2 viikon päästä alkaa yliopistolla jumpat, niin tulee taas rutiinia. Eli siinä 70 kilon tuntumassa pysytellään edelleen. Lisäksi viikonloput tuntuu olevan...
  12. R

    >> elokuussa entisestään kutistuvat <<

    Väliaikatietoja: mulla on siis maanantai mittailu- ja punnituspäivä. Paino ei ole laskenut yhtään, päin vastoin jotain 200 grammaa lisää. (mässäilin häissä ja ravintolassa viikonloppuna...) Toisaalta en oo edes punninnu itseäni aina täsmälleen samaan aikaan, joten no panic. Mittanauha taas on...
  13. R

    >> elokuussa entisestään kutistuvat <<

    Mä tulin vaan merkkaan tän ketjun tällein kirjautuneena niin löytyy helpommin. Tänään 6 kilsaa juoksua hyvällä fiiliksellä. Hyvä alku ollu tässä kuussa.
  14. R

    Voiko päivähoitomaksujen kanssa menetellä näin?

    Meillä kanssa tulot vaihtelee, mies on freelancer ja mä opiskelen ja teen satunnaisesti töitä. Meillä on toimitettu päiväkotiin samoin kun kelaan asumistukea varten muistaakseni puolen vuoden palkkakuitit ja sillä perusteella lasketaan keskiarvo tuloista.
  15. R

    Onko elokuun laihdutustsemppiketju jo perustettu?

    Yritin haulla etsiä, mutta en löytänyt. Onko joku siis sellaisen jo pistänyt pystyyn?
  16. R

    Sokea omille läskeille.

    Mulla kanssa kun tuli eka muutama kilo, en nähny. Housut vaan kinnas. Nyt kun niitä kiloja on tullu parissa vuodessa 15, niin kyllä näkyykin. Mulla ei oo ikänä ollu näin paljo läskiä mahassa. Painan enemmän kun raskaana. :(
  17. R

    gradun kirjoittaneita paikalla??

    Mä kirjoitan sitä parhaillaan, mutta vastaan silti. Musta on tärkeetä johtopäätöksissä varmistaa, että tulee vastattua kaikkiin tutkimuskysymyksiin. Samalla lukee kriittisellä silmällä oman tekstinsä ja katsoa pohdintajaksoa varten, kuinka onnistuneita olivat metodivalinnat, toteutus ym...
  18. R

    Kuuluuko lapsen tietää että mikä on juoppo??

    Mun lapselle oon selittäny mikä juoppo on joskus, kun näitä henkilöitä on sattunut törmäilemään vastaan ja lapsi on ihmetellyt, miksi ne käyttäytyy kummallisesti. En näe syytä peitellä totuutta, eli totta kai selitän, että ne on juonu liikaa viinaa eli alkoholia ja tullu humalaan. Ja meillä...
  19. R

    Minkälaisia koteja on palstalaisilla?

    Pihasauna kuulostaa luksukselta! Meidän perhe asuu ylikalliissa vuokrarivarissa. Maksetaan yli 900 kuussa tästä kolmiosta. Neliöitä on reilu 80 ja rakennettu tää on muistaakseni 2007. Miehelle oli tärkeetä saada oma sauna. Mulle oli tärkeetä päästä rauhalliselle alueelle. Tää kämppä on...
  20. R

    harrastaako täällä kenenkään tyttö balettia??

    Mun tyttö harrastabut 1,5 vuotta, eli 4-vuotiaana aloitti. Lukukausimaksu 170 euroa puoli vuotta. Sen lisäksi saa vielä maksaa siitäkin, että pääsee esityksiä katsomaan. Mutta tyttö tykkää.

Yhteistyössä