Hakutulokset

  1. A

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 touko- ja kesäkuussa! ~*~

    Voi kun on taas ikäviä uutisia paljon.. :'( Tänne ei ihmeitä.. pahoinvointi on helpottanut, väsymystä edelleen kovasti. Dopplerilla kuuntelen aina välillä niin tietää että masussa kaikki hyvin. kotona olen esikoisen kanssa tällä hetkellä. Syksyllä piti mennä töihin, mutta onneksi nyt ei...
  2. A

    Joulukuun tonttuset 2013 *KEVÄT*

    ralliruutu tuulimunassahan näkyy vain tyhjä raskauspussi, ei alkiota, joten jos sinulla on alkio näkynyt ei kyseessä ole tuulimunaraskaus
  3. A

    Joulukuun tonttuset 2013 *KEVÄT*

    kettula pahoittelut keskenmenosta ralliruutu uskon ja omasta kokemuksestani tiedän että koet syyllisyyttä ja pettymystä. Itselläni on yksi tuulimuna takana ja se oli todella järkytys minulle. Et kuitenkaan olisi voinut tehdä yhtään mitään toisin.. Tuulimuna on todella yleinen ja surullinen...
  4. A

    Joulukuun tonttuset 2013 *KEVÄT*

    Voih ja sain sykkeet kuuluviin Dopplerilla äsken :heart:. taisi kuulua viime raskaudessa aika samoihin aikoihin! Mä taisin tuntea ekat liikkeet esikoisesta rv 16-17.. nekin oli ihan pieniä yksittäisiä.. selkeitä liikkeitä tunsin vasta lähempänä rv 20. Mut ilmeisesti seuraavan lapsen kohdalla...
  5. A

    Joulukuun tonttuset 2013 *KEVÄT*

    päivittelen pikaisesti.. niin paha olo ettei pysty koneella olemaan.. Eka neuvola 17.5. ja NT-ultra 10.6 jolloin viikkoja 12+3 Hyviä vointeja ja oikein ihanaa äitienpäivää :heart: 8+2
  6. A

    Joulukuun tonttuset 2013 *KEVÄT*

    Pikaisesti tulin päivittämään.. Varhaisultrassa käyty, siellä se pieni ihana uiskenteli.:heart: Vahva tasainen syke jumpsutti ja viikot vastasivat 7+5 eli paria päivää enemmän kuin omat laskut. PIdän tuon lasketun ajan nyt tuossa 20.12 ja muuttakoot sitä sitten NP:n jälkeen jos tahtovat...
  7. A

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Välli joo viimekierrosta tuli plussa tosiaan.. tänään on varhaisultrakin ja jännitys sen mukainen! Tsemppiä, eiköhän tuo sinun nyt plussa ole! :heart: Itse tein vielä digin silloin 4+0 ja näytti 1-2 viikkoa raskaana. himotestaaja kun olen niin: 4+3 näytti 2-3 viikkoa ja 5+0 näytti 3+ viikkoa
  8. A

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    oli pakko käydä kurkkaamassa onko tuttuja kuumeilijoita ja välli sullahan on siellä oikein selvä haamu jos ei jopa jo ihan plussa!
  9. A

    Joulukuun tonttuset 2013 *KEVÄT*

    tiitille pahoittelut :hug: Onpa tosiaan paljon tullut tässä ryhmässä surullisia uutisia :'( liityn myös fb ryhmään, mutta toivottavasti jaksatte odottaa sen että Np -ultra takana, ennen sitä en haluaisi liittyä. Vaikka onkin salainen ryhmä niin en oikein luota noihin tietosuoja-asetuksiin...
  10. A

    Joulukuun tonttuset 2013 *KEVÄT*

    pahoittelut annamaylle keskenmenosta :hug: kierron pituudesta itse en voi hedelmöittymistä kuukautisten mukaan laskea vaan lasken ovulaatioajankohdasta. Sen tunnen sen verran vahvasti ja tikutinkin joten ovulaatioajankohta on satavarma. Kierron mukaan olisin paljon pidemmällä jo.. tässä...
  11. A

    Joulukuun tonttuset 2013 *KEVÄT*

    Voih.. onpa tullut ikäviä uutisia :'( voimia ja halauksia Ellia ja Ben&Jerry Helena2013 mulla oli täysin iltapainoitteinen pahoinvointi viime raskaudessa. Alkoi noin klo 16 ja oli yön aikana loppunut. Illat koomasin sohvalla enkä pystynyt tekemään mitään enkä syömään. Töissä pystyin sit...
  12. A

    Joulukuun tonttuset 2013 *KEVÄT*

    Tattikselle pahoittelut :hug: annamay voi hyvinkin olla harmitonta vuotoa kuten muutkin ovat sanoneet. Yhden keskenmenon kokeneena voin kertoa että kyllä se kipu minulla ainakin alkoi samantien kun vertakin alkoi tulemaan. Tsemppiä sinne epätietoisuuteen! Kiinalainen kalenteri lupailee...
  13. A

    Joulukuun tonttuset 2013 *KEVÄT*

    dopplerista mulla on JPD-1008, siinä on näyttö sykkeelle ja on kyllä hyvä laite. Taisi olla jotain 60€ luokkaa, mutta on ollut muillakin lainassa joten kestänyt hyvin käyttöä. Siitä kuuntelusta vielä sen verran että mä ainakin alkuun kuulin (noin rv9) sellaista nopeaa viuh viuh.. ja luulen että...
  14. A

    Joulukuun tonttuset 2013 *KEVÄT*

    Taas on tullut hienoja ultrakuulumisia =) paha olo on rantautunut tännekkin..eka kaipaa oireita ja sit kun niitä tulee niin valittaa vaan.. Huono olo tulee puuskissa ja Estrellan salt&vinegar sipsit on ainoat jotka maistuu sillon kun on oikein huono olo mut tietää et pitäis syödä et olo...
  15. A

    Joulukuun tonttuset 2013 *KEVÄT*

    raskausarvista mä käytin kans esikoista odottaessani sitä Body shopin kaakaovoi puikkoa.. ei tullut arpia, tosin ei ole siskoni eikä äitinikään arpia koskaan saaneet, joten on varmaan tosi paljon ihotyypistä loppuen lopuksi kiinni. Mutta tuskin siitä rasvaamisesta haittaakaan on :) Mulla se...
  16. A

    Joulukuun tonttuset 2013 *KEVÄT*

    voi hurja kuinka paljon tullut juttua.. en kyllä taida perässä pysyä mutta yritän :) pahoittelut 3kerta menetyksestä :hug: Onnea Kengulle ja tietysti muillekkin hyvistä ultrakuulumisista! esimiehelle kertomisesta: olen nyt hoitovapaalla ja olisi tarkoitus mennä töihin elokuussa. Nyt...
  17. A

    Joulukuun tonttuset 2013 *KEVÄT*

    raskaustestin tein mäkin tänään :laugh:.. tein siis digitestin 4+0 ja se näytti 1-2 viikkoa.. nyt tänään 4+3 ja nyt onneksi näytti jo 2-3 viikkoa. FB ryhmään liityn vasta kun raskaus on pidemmällä Kengulle tsemppiä!
  18. A

    Joulukuun tonttuset 2013 *KEVÄT*

    Pahoittelut ja paljon voimia kaikille menetyksen kohdanneille. Keskenmeno on kova paikka :'( Täällä sellaista tasaista menkkajuilintaa mahassa. niin oli viime raskaudessakin mutta silti aina kauhulla menee vessaan ja pelkää et nyt se vuoto on alkanut.. Ajateltiin mennä varhaisultraan koska...
  19. A

    Joulukuun tonttuset 2013 *KEVÄT*

    Heippa kaikille! Täällä yksi ilmoittautuu ryhmään. Eli tänään tehty positiivinen testi, tänään siis 4+0 onpa masentavan pieni luku... :) Toinen lapsi tulossa poika täyttää ensi viikolla vuoden. Myös pari keskenmenoa olen kokenut :( Pikkukakkonen tahdottiin ja toivottiin pienellä ikäerolla...
  20. A

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Yasmina MiNalo ja snforever kaikilla näkyy! Voi Välli :hug:

Yhteistyössä