Hakutulokset

  1. H

    Talven 2011-2012 Lapsettomuushoidoista vauvautuneet!

    P.s Valtavan suloinen vauva sinulla! Kiitos kun jaoit kuvat kanssamme, tuli ihan lämmin sydämeen <3
  2. H

    APUA! Vauvalla refluksi?

    Ellu googleta refluksilapset ry ja liity facebookin suljettuun ryhmään. Saat sieltä arvokasta tietoa! Meillä on tyttö 5 kk, refluksilääkiryksenä Zantac ja Gaviscon. Gaviscon on hankala vauvalla, kun annetaan useita kertoja päivässä ja ruuasta pitäisi olla se 30 min. Uusi ruokailu lääkkeen päälle...
  3. H

    Talven 2011-2012 Lapsettomuushoidoista vauvautuneet!

    Susirouva! Saimme terveisesi. Halaus sinulle, olet ajatuksissa!
  4. H

    Talven 2011-2012 Lapsettomuushoidoista vauvautuneet!

    Hei Susirouva! Pitkästä aikaa ehdin tännekin kurkkaamaan, olen ikävöinyt seuraasi tuolla fb:n puolella :) Sinullapa on monenlaista projektia, ristiäiset jo varmaan ohi, mutta opiskelu kuulostaa rankalta! Minun päässäni ei tällä hetkellä pysy vanhatkaan asiat, saati sitten uudet... Lähinnä siellä...
  5. H

    Talven 2011-2012 Lapsettomuushoidoista vauvautuneet!

    Hienot yöt teillä Susirouva! Nauti niin kauan kun niitä kestää... Kovasti tuntuu tuo kaikki uuden oppiminen vaikuttavan noihin yöuniin. Laitanpa sulle yksityiviestin siltä varalta, että pääset fb:kiin. :)
  6. H

    Talven 2011-2012 Lapsettomuushoidoista vauvautuneet!

    Huomasin että Mirdav ei ole vielä ryhmässä, paninkohan pyynnön oikealle ihmiselle? Laitoin sulle vielä ohjeen yksärinä :) Muita halukkaita?
  7. H

    Talven 2011-2012 Lapsettomuushoidoista vauvautuneet!

    Susirouvaa minäkin kaipailen. Hyvää uutta vuotta, liity meidän seuraan pian!
  8. H

    Talven 2011-2012 Lapsettomuushoidoista vauvautuneet!

    Ladyblue laitoin sulle yksärin!
  9. H

    Talven 2011-2012 Lapsettomuushoidoista vauvautuneet!

    Nyt siis Neylatyyny, Mirdav, Dreamer ja Lotte, teille lähtenyt kaveripyynnöt fb:ssa. Ladtblue sinua en löytänyt, laita uutta vinkkiä :) Susirouva mitäs jos perustat fb tilin keksityllä nimellä? Olis niin kiva saada sinutkin mukaan. Enpä tiedä tehdäänkö täällä jo hampaita! Tyttö kuolaa...
  10. H

    Talven 2011-2012 Lapsettomuushoidoista vauvautuneet!

    Tässä olis nyt 2 vaihtoehtoa edetä. Eli jos ryhmä on täysin salainen, eikä kukaan näe ryhmää / sen jäseniä, teidän kaikkien pitää olla mun kavereita. Toinen vaihtoehto on suojattu ryhmä, jonka olemassaolon ja jäsenet ihmiset näkee, mutta ei näe kirjoituksia. 1. Vaihtoehdossa voitte toki laittaa...
  11. H

    Talven 2011-2012 Lapsettomuushoidoista vauvautuneet!

    Neulatyyny ja Dreamer Laitoin teille kaveripyynnön fb:ssa. Kuvassa virnistelemme vauva ja tummahiuksinen minä. Näin kuuluu fb:n ohje: "Voinko lisätä ryhmään käyttäjiä, joiden kaveri en ole Facebookissa? Tavalliset Facebook-ryhmät: Voit lisätä vain käyttäjiä, joiden kaveri olet. Muutkin...
  12. H

    Talven 2011-2012 Lapsettomuushoidoista vauvautuneet!

    Hei naiset! Perustin nyt facebookiin salaisen ryhmän meitä varten, jos haluaisitte siellä jutella. Mukaan pääsee kun laittaa mulle täällä yksiryisviestinä nimen ja tuntomerkit. Kukaan ulkopuolinen ei siis nää ryhmää, jäseniä tai sen juttuja. Jos ette ole facebookissa, voi samanlaisen ryhmän...
  13. H

    Talven 2011-2012 Lapsettomuushoidoista vauvautuneet!

    Onnea Rödluvan ja Peppi. Nyt te olette ÄITEJÄ :) Aivan mahtavaa!
  14. H

    Talven 2011-2012 Lapsettomuushoidoista vauvautuneet!

    Vuosi sitten pistelin muuten irroituspiikkiä ja jännitin armottomasti! Täällä on ollut monta päivää yli 20 astetta pakkasta, niin ei olla päästy ulos. Ajattelin, että -15 voi jo pienen lenkin tehdä, muttei viitsi kylläkään nukuttaa ulkona sen kauempaa.
  15. H

    Talven 2011-2012 Lapsettomuushoidoista vauvautuneet!

    Oi voi kun jännittää Rödluvanin puolesta !!! Sieltä tulee sellainen joululahja että! Ihana viettää ensimmäinen joulu lapsiperheenä <3 Meillä onkin tytölle varattuna tonttupuku. Kiva tosiaan jos olis sellainen salainen fb ryhmä niin saataisiin jakaa kuviakin näistä meidän kullanmuruista. :)...
  16. H

    Talven 2011-2012 aikana lapsettomuushoidoista plussanneet

    No voi iik ja kääk Rödluvan! Ihan pian saat sen pienen tuhisevan nyytin syliin. Pääsette sitten tutustumaan toisiinne ja itseesikin. Tämä äitiys on nimittäin niin suuri juttu, että muutama viikko siihen menee, että sen kunnolla sisäistää :) Kovasti tsemppiä viimemetreille! Ja tule vaan ihmeessä...
  17. H

    Talven 2011-2012 Lapsettomuushoidoista vauvautuneet!

    Mirdav minä leikkaan kynnet 2 x vko kun tyttö on puoliunessa. Kynnet on tosi terävät ja raapii muuten itseään. Meillä tuli myös rokotteesta kuumetta ja itkuiseksi, annoin Panadol suppoja vuorokauden ajan ja sillä helpottui. Otin itsekin tänä vuonna influenssarokotteen ja olo tuli tosi kurjaksi...
  18. H

    Talven 2011-2012 Lapsettomuushoidoista vauvautuneet!

    Kiva kuulla Ladybluen kuulumisia! Nukkumisesta. Tyttyö nukkuu n.13-14 tunti vrk, näistä 9-10 yöunia. Ja kaikki päiväunet nukutan vaunuissa, koska havahtuu hereille vähän väliä niin saa sitten heijattua uneen takaisin, ja kyllä, olohuoneessa... :D Yhdet unet nukkuu ulkona kun käyn lenkillä...
  19. H

    Talven 2011-2012 Lapsettomuushoidoista vauvautuneet!

    Luin mielenkiintoisen artikkelin, etenkin Parista perheeksi lapsettomuuden jälkeen kappale oli mielenkiintoinen. http://www.potilaanlaakarilehti.fi/site/assets/files/5025/sll262012-2081.pdf Näköjään linkin tekeminen ei onnistu puhelimella. Dreamer Myös täällä neuvolan oppaissa kerrotaan...
  20. H

    Talven 2011-2012 Lapsettomuushoidoista vauvautuneet!

    Miten mulla oli menny tuo Dreamerin tytön nimi ohi... Kaunis nimi teillä! Lotte kiva kun imetys alkaa helpottaa! Iltahuutelusta meillähän tuota kantamisrallia tosiaan oli kovasti, mutta itse koin että sen jaksoi jos vaan vauva tyytyi siihen. Ne illat kun pieni itki tuntikaupalla, teit...

Yhteistyössä