Hakutulokset

  1. Merlina

    Huhtikuun Hurmurit 2014 ~Tammikuussa 2014~

    Minäki voisin tänne jo jotain raapustella :) Eli oon 22-vuotias ja esikoinen 2,5v. Tämä koko odotusaika on ollu ihan hirveetä myrskyä ja myllerrystä elämässä, enkä ole tännekään jaksanut kirjotella vaikka listoille alussa liityinkin. Oksensin päivittäin jonnekkin rv 16 asti ja kun se...
  2. Merlina

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Heinä- ja elokuussa~

    Heipähei, Minäkin voisin vihdoin uskaltaa tulla mukaan, rv7+2 :) Testiä tehty 3 viikkoa sitten (yks ainoa testi ja hailakka viiva ;)), ja la on 1.4. Ensimmäinen neuvolakin on jo takanapäin. Oksettava olo on ihan koko ajan ja oksentaakin on kyllä saanut.. Tänään kävinkin hakemassa aamusta...
  3. Merlina

    Rv 6+4, tänään käyty neuvolassa, lääkärillä ja vielä keskussairaalassa. Apuja ja tsemppiä vailla :(

    Mulla oli myös alkuraskaudesta 4 peräkkäistä päivää alamaha todella kipeä. En voinut kävellä tai tehdä mitään muuta kuin maata kippurassa. Terveydenhoitaja vain sanoi, että jos ei vuoda niin ei ole hätää. Eikä ollutkaan, sillä poika tällä hetkellä päälle vuoden :)
  4. Merlina

    Heinäkuun Onnenhiput 2011

    Anu, siellä se on kerhojen toisella sivulla :)
  5. Merlina

    Heinäkuun Onnenhiput 2011

    Jopas tänne oli tullut asiaa! Talvipukua oon minäki miettinyt, niin paljon niin ihania.. Noh mun äiti on sen onneksi luvannu ostaa :) Joku päivä lähdetään niitä kattelemaan. Imetys on muuttunu jotenki helpommaks. Kerrat on vähentyny ja imetyksestä on muutenki tullut paljon luontevampaa...
  6. Merlina

    Heinäkuun Onnenhiput 2011

    Eilen käytiin neuvolassa ja painoa tullu päälle kilo 3 viikossa ja pituutta 4 senttiä, nyt siis 5360g ja 57,3cm. Ei ihme, että vaatteet on yhtäkkiä jääny pieneksi. Rotarokotekkin laitettiin eikä onneksi tullut mitään oireita! Nimi on päätetty, muuten ristiäiset on vielä ihan vaiheessa.. Eikä...
  7. Merlina

    Heinäkuun Onnenhiput 2011

    Minäkään en tajua miten imetys on kaikkien asia. Melkein kaikki kysyy heti ensimmäisenä "imetäthän" eihän se kenellekkään kuulu imettääkö vai ei? Ja sitä, että kyllähän se pitää puolivuotta/ vuosi vähintään imettää. Ei tuo mulle oo niin "tärkeää" onhan se kiva, että maitoa riittää eikä tarvi...
  8. Merlina

    Heinäkuun Onnenhiput 2011

    Jos nyt taas kerkeäis... Minä myös mietin välillä iltaisin riittääkö maito. Vauva asustelee vähän väliä tissillä vaikka ne tuntuu ihan tyhjiltä. Oon sitten antanu korviketta, ja sitä meneeki sit 100-120ml kerralla. Sitten vauva jo nukahtaaki, eli nälkä on.. Onneks tätä ei ole joka ilta...
  9. Merlina

    Heinäkuun Onnenhiput 2011

    Mulla on paino tippunu nyt 17kg, vielä olis 8kiloa lähtöpainoon... Ja lähtöpainosta jos saisin vielä 5-10 kiloa tiputettua niin olis tosi hyvä. Ensimmäiset 15kiloa lähti ekan 2 viikon aikana, että turvotusta löyty. Ja nyt ku oon kattonu itestä kuvia loppu raskaudesta niin itku meinaa tulla. Oon...
  10. Merlina

    Heinäkuun Onnenhiput 2011

    Minä oon miettiny tuota kierukkaa, tosin jos parin vuoden päästä viim. aletaan toista yrittämään niin meneekö vähän hukkaan :/ toisaalta, mun ei siitä tarvi maksaa mitään niin sinänsä ihan sama. Toinen vaihtoehto on minipillerit, mutta mua vähän hirvittää se unohtelu ja eikö ne pidä ottaa jonku...
  11. Merlina

    Heinäkuun Onnenhiput 2011

    Käytiinki aamulla neuvolassa, paino jo 4350g (2vko sitten 3520), että maito maistuu kyllä meidän pojalle. Pituutta oli 53,3cm (syntyessä 51cm). Meinasi, että olis sammasta kielessä, mutta kyllä se mun mielestä oli vaan maitoa... Mutta katotaan. Seuraava neuvola onki lääkärinla 3 viikon päästä...
  12. Merlina

    Heinäkuun Onnenhiput 2011

    Te kenelle on jouduttu tikkejä laittamaan, niin millon ne on sulanut? Mies just kurkkas eikä ne oo vieläkään sulanu!!! ÄÄÄÄÄÄ!!!!!! Kolme viikkoa siis synnytyksestä. Ei sisältä eikä epparista -.-
  13. Merlina

    Heinäkuun Onnenhiput 2011

    Jos nyt kerkeäisin jatkamaan :) Rytmiä meillä löytyy jonku verran. Yöunille menee n. 22-00 ja eka syöttö klo 2-4 seuraava 6-7, siitä sitten 9-10 aikaan. Sen jälkeen onki nyt ollu muutaman päivän n. kolme tuntia hereillä ja posottanu sitten unia taas kolme-neljä tuntia. Ja sen jälkeen onki...
  14. Merlina

    Heinäkuun Onnenhiput 2011

    Minä voisin vähän valittaa tuosta miehestä... Alkanu taas valvomaan sinne 3-4 ja näin ollen se sitten myös nukkuu 1-2 päivällä -.- Eikä auta vaikka kuinka sitä yritän herätellä, lopulta sieltä tulee aina paskaa niskaan niin annan sitten vaan olla. Meidän pitäis käydä kyselemässä vauvalle...
  15. Merlina

    Synnytys ja peräruiske

    Minulta kyllä kysyttiin isän kuullen, ja isä oli myös paikalla kun se ruiske laitettiin. Taisipa tuo kurkkia vessaankin kun siellä sitten istuskelin ;)
  16. Merlina

    Heinäkuun Onnenhiput 2011

    Just ku aloin kuvittelemaan, että pääsisin tuon isännä kanssa kohta hommiin niin tulee jotain -.- Oltiin kavereilla kylässä, ku yhtäkkiä alko tuntumaan että housut kastuu, ja kas ku menin vessaan niin hyvän kokonen hyytymä ja verta tulee ihan valumalla. No eikun soittoa synnärille ja sinne...
  17. Merlina

    Heinäkuun Onnenhiput 2011

    Täällä oli viimeyö aika kitinää (mahavaivoja), samoten aamupäivä. Mun äiti ja sisko tuli sitten, kattomaan vauvaa kun käytiin miehelle ostamassa puku. Teki kyllä hyvää käydä hetki pois kotoa kahdestaan. Mutta kyllä sitä vaan tuli vauvaa kamala ikävä. Mietin, että oliskohan nuo mahavaivat...
  18. Merlina

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Heinäkuussa <3 MEIDÄN KUU!!!***

    Hjannah Kyllä mulla ainaki oli limatulppa semmosta kellertävää ja venyvää, ilman mitään veriviiruja. Ja sitä alko sitten tulemaan _tosi_ paljon just ennen synnytystä. Tältä vauva-arjelta ei oikeen kerkeä kirjotella/päivitellä tänne, aina kun ehin kirjautua sisään vauva kutsuu :)
  19. Merlina

    Heinäkuun Onnenhiput 2011

    Me ei olla käyty vasta kun kummassakin mummolassa vauvan kanssa. Lauantaina onki sitten kavereiden häät ja sinne otetaan vauvakin mukaan, kauppoihin ei olla vielä lähetty. Täällä nukahetaan joko syliin tai sänkyyn. Tosi hyvin nukahtaa itekseen, mutta en taho vaan raskia laittaa monestikkaan...
  20. Merlina

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Heinäkuussa <3 MEIDÄN KUU!!!***

    Tiinu Jere siis tuli nimeksi... Ja tulee meidänki pojalle jos ei keksitä muuta, olkoot samannimiset serkukset tässä vaiheessa ei kiinnosta, ärsyttää vaan. Ja ärsyttää mitä enemmän asiaa mietin. On se kumma ku en saa edes semmosta nimeä omalle lapselle laittaa minkä haluan -.- Ehkä mulla...

Yhteistyössä