Hakutulokset

  1. waavi

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** HELMIKUUSSA

    Heissan vaan, pikaisesti kommentoin, susse83 mulla myös arkuutta vatsan alueella, jota nyt en muista, että olisiko ollut esikoisesta. Ultrassa sekä neuvolassa tuntui jotenkin ilkeältä ja meinasin kans sanoa, mut purin vaan hammasta. Mistä lie johtuu...? Ja päivittelijällle...meille...
  2. waavi

    !! **** kesäkuun kullanmurut 2011 - tammikuussa <3**** !!

    Heipsan piiiitkästä aikaa! Aktiivisesti olen kyllä seurannut keskusteluja, mutten vaan ole saanut aikaiseksi kirjoitella:ashamed: Rakenneultrassa käyty keskiviikkona ja kaikki oli kunnossa, oli vielä ihana kätilö, joka kertoili paljon ja oli muutenkin jotenkin symppis. Pikkuinen oli...
  3. waavi

    **** kesäkuun kullanmurut 2011 - marraskuussa****

    Heippa! Pahoittelut kaikille menetyksen kokeneille:'( Ei mitään ihmeitä kuulu, olen lueskellut viestejä päivittäin, mutten oo saanut aikaiseksi kirjoitella....koiragalluppiin vastailen, että meiltä löytyy pari kappaletta kultaisianoutajia ja asumisgalluppiin vastailen, että asustellaan...
  4. waavi

    **** kesäkuun kullanmurut 2011 - marraskuussa****

    Nt-ultrassa käyty eilen ja kaikki OK =) Niskaturvotus oli 0,6 mm ja 3,0 mm kuulemma yläraja. Eli ei hätiä mitiä. Pikkuinen liikuskeli kovasti, kaikki raajat löytyivät ja toimivat hienosti...näin ainakin kätilö sanoi :) Helpotti oloa, kun vaikka on ollut pahoinvointia ym. niin saipahan...
  5. waavi

    **** kesäkuun kullanmurut 2011 - marraskuussa****

    Heipä hei:wave: en ole sitten lokakuun kirjoitellut...:ashamed: mutta päivittäin kyllä lueskellut teidän muiden ahkerien kirjoituksia. On ollut järkyttävää väsymystä ja pahoinvointia, etten ole yksinkertaisesti jaksanut laittaa ajatuksia kirjoitettavaan muotoon. Olen vaan koittanut selviytyä...
  6. waavi

    ****Kesäkuun Kullanmurut 2011 - Lokakuussa***

    Heipsan :wave: Tekstiä on tosiaan syntynyt tänne sivustolle...itse en ole ehtinyt koneelle. Täällä edelleen jatkuvaa pahaa oloa. Toivottavasti ei kestä enää kauan. Ihan kuin olisi "kestokrapula" ihan karseeta. Syöminen auttaa muutamaksi minuutiksi ja sitten alkaa taas yökötys:x Esikoista...
  7. waavi

    ****Kesäkuun Kullanmurut 2011 - Lokakuussa***

    Heissan kaikille ja uudet tervetuloa:wave: Eilen oli sitten neuvola ja LA muuttui 2.6. Mun neuvolantäti on kyllä ihanan positiivinen ihminen, tulee hyvä mieli, kun siellä käy=) Ei marmattanut painosta, vaikka sitä onkin ihan liikaa jo valmiiksi. Esikoista odottaessa ei kyllä tullut kuin 7 kg...
  8. waavi

    ****Kesäkuun Kullanmurut 2011 - syyskuussa***

    Argh...mikä ilma:kieh: vettä ja räntää taivaan täydeltä...onneksi ei sentään sisään sada. Sukupuolen pohdintaan...mulla on vahva poikafiilis...ja tiedä onko tällä mitään merkitystä, mutta jotkut sanovat, että kun suolaista tekee mieli, niin voisi olla poika tulossa. Ja minä yleensä olen...
  9. waavi

    ****Kesäkuun Kullanmurut 2011 - syyskuussa***

    Heipsan, tänne on tosiaan tullut paljon tekstiä ja uutta väkeä, kiva juttu=) Tervetuloa uudet! Itsellä on ollut aika rankka ja vauhdikas viikko, joten en oo ehtinyt kirjoitella. Oireita ei ole kuin aamu-,päivä- ja iltapahointia...syöminen helpottaa hetkeksi. Ei kyllä viittis koko ajan...
  10. waavi

    ****Kesäkuun Kullanmurut 2011 - syyskuussa***

    Huomenia ja mukavaa viikon alkua kaikille ja Tervetuloa uusille plussanneille=) Tänne onkin tullut jo mahtavan paljon viestejä, itse en ole koneelle ehtinyt, kun on ollut paljon ohjelmaa viikonloppuna ja iltaisin sitten jo ihan ventti. Vitamiineista on ollut puhetta, itse olen toistaiseksi...
  11. waavi

    ****Kesäkuun Kullanmurut 2011 - syyskuussa***

    V ä s y t t ä ä....ja töissä pitää vaan olla, antaisin melkein mitä vaan, että pääsisin nyt nukkumaan. Eilen illalla tuli huono olo ja aamullakin oli muutamaan otteeseen huono olo. Työmotivaatio on ihan nollilla...mites muut, oletteko työelämässä ja miten sujuu teidän työnteko? emily81...
  12. waavi

    ****Kesäkuun Kullanmurut 2011 - syyskuussa***

    Huomenia kaikille! Tervetuloa misiwi =) ei vieläkään oireita...mulla muuten ihan samat fiilikset kuin misiwillä eli nyt jännittää jotenkin eri tavalla tän kakkosen kanssa. Esikoisesta oli niin onnellisen tietämätön kaikesta, nyt jotenkin on enemmän huolissaan, että kaikki menisi varmasti...
  13. waavi

    ****Kesäkuun Kullanmurut 2011 - syyskuussa***

    Kiitokset Halinapille myös minun puolesta! Ihanaa, kun viitsit tekaista meille oman ketjun:heart: Täällä ei kauheasti oireita, ehkä hyvä niin. Ehtiihän niitä vielä tulla. Mulle voisi päivittää sairaalaksi KOKS.
  14. waavi

    Kesämasuja 2011?

    Kiva kun tänne tulee porukkaa, Tervetuloa vaan uusille:) Itse en varmaan raaski tuohon varhaisultraan mennä, en kyllä mennyt esikoisestakaan. Olishan se kyllä kiva nähdä, mitä tuolla masussa tapahtuu. MyrskyMaija hyvältä näyttää nuo sinun testit...täytyy varmaan tuo digitesti itsekin...
  15. waavi

    Kesämasuja 2011?

    Hyvää alkanutta viikkoa kaikille:) Täällä ei ihmeitä...kahvi maistuu edelleen. Mitään tuntemuksia ei ole ollut nyt pariin päivään, paitsi, että menkat on ja pysyy poissa. Kokeilin tuota laskuria uudelleen ja sainkin la 2.6. se nyt riippuu vähän, kun kierto on ollu 27 ja 28 päivää. Josko...
  16. waavi

    Kesämasuja 2011?

    Heipsan! Joskos sitten minäkin uskaltautuisin mukaan...eli kolmenkympin jo ylittänyt, parivuotiaan tytöntyllerön äiti. Haamuja testattu jo 20.9. alkaen ja selvä plussa tuli eilen. Laskettu aika olisi kaiketi 3.6. Nyt vaan toivon kädet ristissä, että pikkuinen pysyy matkassa mukana.=)
  17. waavi

    'kuvitellut' raskausoireet, tuliko + ?

    Kiitos Helmarille onnitteluista:wave: En nyt vielä raaskinutkaan sitä digitestiä hakea, vaan nappasin marketista pari liuskaa ja tulikin sitten jo melkein yhtä vahva viiva kuin on kontrollikin. Nyt vaan toivotaan, että pikkuinen kestää matkassa mukana=) Oireita ei siis ole pahemmin...
  18. waavi

    'kuvitellut' raskausoireet, tuliko + ?

    Sain aamulla liuskatestiin haalean haamun ja päivällä sitten en malttanut mieltäni, vaan hain apteekin testin ja siihen tulikin selvempi viiva...ei nyt ihan yhtä vahva kuin kontrolli, mutta selvä kuitenkin. Perjantaina testaan sitten jo ehkä digitestillä. Nyt kp 27/27-28. Kai tässä uskaltaa...
  19. waavi

    'kuvitellut' raskausoireet, tuliko + ?

    Heippa! Täällä ilmoittautuu yksi uusi piinailija, parivuotiaan tytöntyllerön äiti, jolla ikää 34v...eli toisesta haaveillaan. Olen tehnyt jo muutaman haamutestin...nyt menossa kp26/27-28. Oireita ei muita ole kuin rusehtava lima ja kohdunnapukka ylempänä ja kovempi kuin normaalisti...

Yhteistyössä