Hakutulokset

  1. mmilia08

    ehdotelkaa meidän minille nimeä.. :)

    sanotaan että kaikki näyttää joltain nimeltä, mutta meillä ajatus lyö tyhjää.. :0 joten tässä kuva ministä, kertokaa keltä hän näyttää :) p.s isosisko on Emilia!
  2. mmilia08

    Kesäkuun kullanmurut , se on meidän kuukausi <3

    Kesäkuun 2011 kullanmurut Masua kasvattavat: Nimim. synnäri, ja monesko 29.5 mama-84................SatKS..........3.lapsi 30.5 Minsku82...................POS.......... 2.lapsi tyttölupaus 31.5 emily81...................KOS........... .2.lapsi...
  3. mmilia08

    Puiden kaataminen kaupungin "metsästä" ?

    .. onkohan "rikos" ? Tuossa naapurin nainen harvensi kaupungin metsän puolelta (eli tonttiloppuu, metsä on jo kaupungin.) puita reippaasti pois kun aurinko ei paistanut takapihalle kunnolla.. Mietimpä vaan näin kyylä kun olen että olikohan se ihan laillista :O ? Ärsyttää kun veteli...
  4. mmilia08

    Kokemuksia "pomppu salvasta" keittiön kaappeihin?

    Keittiö remontti suunnitteilla, ja olen ihastunut sellaiseen ovimalliin johon saa valittua pomppaus salvan, perinteisen vetimen sijasta. Onko kokemuksia? plussia ja miinuksia pomppusalvasta kaivataan.
  5. mmilia08

    **** kesäkuun kullanmurut toukokuussa ****

    Kesäkuun 2011 kullanmurut Masua kasvattavat: Nimim. synnäri, ja monesko 29.5 mama-84................SatKS..........3.lapsi 30.5 Minsku82...................POS.......... 2.lapsi tyttölupaus 31.5 emily81...................KOS........... .2.lapsi...
  6. mmilia08

    Onko lapsesi syntynyt 1.1.2010 tai myöhemmin ?

    sain sähköpostiini infoa että uusia buzzadoreja tarvitaan testaamaan vauvojen tuotteita, mm. natusanin rasvoja & baby oilia on luvassa! Hei! Olen rekisteröitynyt buzzadoriksi sivulla buzzador.com ja ehdotan, että sinäkin teet samoin! Buzzadorina saat ilmaiseksi kokeilla uusia tuotteita...
  7. mmilia08

    Onko lapsesi syntynyt 1.1.2010 tai myöhemmin ?

    sain sähköpostiini infoa että uusia buzzadoreja tarvitaan testaamaan vauvojen tuotteita, mm. natusanin rasvoja & baby oilia on luvassa! Hei! Olen rekisteröitynyt buzzadoriksi sivulla buzzador.com ja ehdotan, että sinäkin teet samoin! Buzzadorina saat ilmaiseksi kokeilla uusia tuotteita...
  8. mmilia08

    ilmajoki-seinäjoki

    Löytyisikö Ilmajoki-Seinäjoki akselilta puistoilu seuraa heinäkuussa 3v tytölle ja 22 vuotiaalle äidille?:) pikkukakkonen syntyy kesäkuussa! tällä hetkellä asumme seinäjoella, heinäkuussa muutto ilmajoelle :) pistä yv:tä!
  9. mmilia08

    Kellään kokemusta Svan of Sweden sitteristä?

    Svan of Sweden - Svan of Sweden - Svan Bouncer kokemuksia kaipailisin, plussia ja miinuksia :)
  10. mmilia08

    sikiö tärisee kohdussa?

    Odotan toista ja eileen aloin miettimään että mitä tämä oli? Eileen illalla vauva tärisi pätkissä 2-3 kertaa illan aikana mahassa niin lujaa että sen tunsi kädelle jopa mies. Se oli sellanen jännä kutkuttava tunne mutta mitähän se oli? Esikoiselta en muista tälläisä, mutta samaa sukupuolta...
  11. mmilia08

    Iso sf-mitta ; kohtalo tovereita?

    Hei, osaisko joku auttaa minua? olin eileen keskiraskauden lääkärineuvolassa rv 26+5 (eilen) , sf mitaksi saatiin 29cm. lääkäri meinasi että kohtu sijaitsee korkealla lantiossa ja vauva on tosi ylhäällä että tuossa on muutama ylimääräinen sentti kun alamahassa on aivan tyhjää melkein käden...
  12. mmilia08

    Koon 42/L ODOTTAJAT!

    MYYN: MAMALICIOUS, harmaat farkut koossa 31/32 (tuuma koko.) ja kaupanpäälle myrkynvihreä odotustoppi, myös mamalicious. ovh reilu 60€, mutta nyt lähtisi 35€ sisältäen postikulut. kun tosiaan roikkuu turhaa mun kaapissa, ostettu linuslotta.comista. En muistanut palauttaa sen rajan...
  13. mmilia08

    Ilmajoki!

    Hei meillä tulee huhti-toukokuussa muutto ilmajoelle, olen 22v tyttö 2,6v(heinäkuu-08 täyttää 3.) kaipaa leikki toveria. Itse jään huhtikuunlopulla äitiyslomalle, eli toinen vauva on tulossa kesäkuunpuolen välin tienoilla! Jos ilmajoelta löytyis uusia tuttavuuksia niin pistäppäs yv:tä! ;)
  14. mmilia08

    !! **** kesäkuun kullanmurut 2011 - tammikuussa <3**** !!

    Masua kasvattavat: Nimim. synnäri, ja monesko 29.5 mama-84................SatKS..........3.lapsi 30.5 Minsku82...................POS.......... 2.lapsi 31.5 emily81...................KOS........... .2.lapsi Sida82......................SeKS........ .1.lapsi 2.6...
  15. mmilia08

    *!!!!! Kesäkuun kullan murut 2011 joulukuussa !!!!*

    Masua kasvattavat: Nimim. synnäri, ja monesko 29.5 mama-84................SatKS..........3.lapsi 30.5 Minsku82...................POS.......... 2.lapsi 31.5 emily81...................KOS........... .2.lapsi Sida82......................SeKS........ .1.lapsi 2.6...
  16. mmilia08

    Pikavilppi, apua luottotiedottomille:

    Pikavilppi.fi - Velkavankeuteen, loppuelämäksi! Herran jumala, kaikkea ne ihmiset keksii :,O Siis eikai kukaan hullu tuolta oikeesti lainaa rahaa? :confused: Jäin ihan huulet auki kun tämän bongasin täältä yhdestä ketjusta.
  17. mmilia08

    **** kesäkuun kullanmurut 2011 - marraskuussa****

    Masua kasvattavat: Nimim. synnäri, ja monesko 29.5 mama-84................SatKS..........3.lapsi 30.5 Minsku82...................POS.......... 2.lapsi 31.5 emily81...................KOS........... .2.lapsi Sida82......................SeKS........ .1.lapsi 2.6...
  18. mmilia08

    Mitä eroja on: Muumitalo & Ensimmäinen Muumitalo - taloilla ?

    Tässä pähkäillään että kumpi olisi parempi ostos 2½v tytölle joululahjaksi =) Järki sanoo että Ensimmäinen, mutta sitten mietityttää että kumpi on kivempi sitten esim. myöhemmin :)
  19. mmilia08

    Puoli kattilaa eilistä riisiä-

    mitähän niistä keksisi. Ja kun meillä ei oo noille tänään syöjiä (mies ja lapsi anopilla), itse en syö riisiä. Saiskohan noista väännettyä karjalanpiirakoita? :o onko pakko olla aina puuroa?
  20. mmilia08

    Nyt suututtaa :D *turhis*

    Kävin hakemassa itselleni kaupasta karkkipussin täynnä mun herkku karkkeja eli vanilja fudgeja ja niitä suklaavanilja fudgeja, candy king:n. Oikea 2,5€ pussi vain niitä. Söin kolme ja totesin että hyi helkkari, ne ei oo enää hyviä. maistuu vaan lisäaineelle ja kovalle.. ihan kuin olis pilalla...

Yhteistyössä