Hakutulokset

  1. Henrietta-80

    Käykö täällä enään ketään joka muistaa nimimerkkini sekä pyöräilykypärävitsit?:)

    Jostain eksyin tänne ja aloin lukemaan vuosia vanhoja viestejäni:)2000 vuonna aloin käymään täällä ja näköjään 2008 olen viimeksi kirjoittanut jotain.
  2. Henrietta-80

    Xyzal käytössä jonkun muun lapsella?Meille tänään määrättiin,koska poika 6v.on ollut ihme yskässä jo 5vkoa!

    Hymiöt näkyy kysymysmerkkinä näköjään ,ainakin mulle:)en osaa edes käyttää sivua enään!
  3. Henrietta-80

    Xyzal käytössä jonkun muun lapsella?Meille tänään määrättiin,koska poika 6v.on ollut ihme yskässä jo 5vkoa!

    7 vuotta aikaa kun olen tämän kirjoittanut,viimeisin viesti jonka löysin haulla,aloin käymään täällä muistaakseni v.2000????tämäkin 6v on jo 14v??
  4. Henrietta-80

    5 vuotiaiden tyttöjen vanhemmat!Mitä lahjaksi 5 vuotta täyttävälle kunnitytölle?:)

    Mikä on nyt in? :D itsellä 11 ja 13 vuotiaat pojat niin tuntuu hiukka vaikealta miettiä lahjaa...onko ne hamsterijutut vielä suosiossa?:)
  5. Henrietta-80

    En uskalla mennä jumppaan/salille enään....:(

    Olin siis viime viikolla sairaalassa ja sitä ennen viikon reissussa ulkiomailla.Sain tulehduksen munuaisiini ja kroppani ja kehkoni keräsivät nestettä jne.Viime liikuntakerrasta on nyt aikalailla tasan kolme viikkoa. Miksi ihmeessä mua pelottaa ihan hirveästi mennä tunneille?Lääkäriltä sain...
  6. Henrietta-80

    Kerkiänkö vielä siirtämään kuukautisia?

    Olen lähdössä 13pv.Brasiliaan ja kk ovat alkamassa juurikin lähtöpäivänä:( Jouluaika oltiin Kanarialla jossa samanlailla koko loman menkat...ja EI ollut kivaa. Nyt mietin kerkiänkö vielä siirtämään seuraavia kuukautisia?En käytä tällä heetkellä mitään ehkäisyvalmisteita. Kiitos jos...
  7. Henrietta-80

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    Heippa!!! Sunnuntaina sitten oli se 10kilometrin juoksu,oma aikani oli 1t2minuuttia :))Hyvin meni kyllä mielestäni.Nyt sitten vaan ens kesäkuussa puolimaratonille!! Toi november health challenge kuulostaa hyvältä,joten ajattelin pitää herkuttoman marraskuun sekä syödä suht...
  8. Henrietta-80

    Ilman mitään ihme dieettejäkin onnistuu pääsemään timmiin kuntoon!

    Olisin mukana haasteessasi mutten saa jätettyä jostain syystä kommenttia sivuillesi?:(
  9. Henrietta-80

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    Moikka kristiina,hienosti menee sulla :) Mulla on kanssa varattuna kuntosaliohjelman teko 25pv.Lähden ensi viikolla viikoksi kanadaan niin otin ajan sen jälkeen.Kahvakuulaa kävin viime viikolla kokeilemassa ja tällä viikolla menen uudestaan,kannattaa kokeilla ,on rankkaa!!:) Eilen miehen...
  10. Henrietta-80

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    Kristiina: Hyvää hääpäivää vähän myöhässä:) Täällä kaikki jatkuu hyvin,juoksuharrastus etenee ja lokakuun lopussa on tarkoitus lähteä ahvenanmaalle peugeotjuoksuun,jossa juostaan 10km.kuutisen kilsaa menee jo hyvin. Paino on 72kiloa eilisen punnituksen jälkeen.Laskeskelin että 2,5kk on...
  11. Henrietta-80

    Auttaisiko joku?Pitäisi saada seuraava lyhyt teksti englanniksi :)

    nobody? :D Ehkä mä koitan ihan itse sitten:)
  12. Henrietta-80

    Auttaisiko joku?Pitäisi saada seuraava lyhyt teksti englanniksi :)

    Hei taas! Laitoin sinulle jo aiemmin sähköpostia koskien tatuointiani.Lauantai 17pv sopisi minulle paremmin,tulenko liikkeeseenne kuvan kanssa ,vai sovimme aikaa etukäteen?Olen Los Angelesissa 16-17pv :) Ystävällisin terveisin. *****
  13. Henrietta-80

    Ilman mitään ihme dieettejäkin onnistuu pääsemään timmiin kuntoon!

    Heippa!!Olen täysin samoilla linjoilla kanssasi!Haluaisinkin kysyä missä kunnossa olit ja kuinka kauan meni että kroppa oli ok? Itse lopetin reilu kuukausi sitten 10vuoden paikkari,nutrilett,karppilaiharit ja aloin liikkuumaan.Syön juurikin noin miten itsekkin kirjoitit ja liikun vähintään...
  14. Henrietta-80

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    heippa kaikki! Minä edelleen luen ketjua usein,tuntuu vaan että en sovi otsikon alle enään koska en keskity laihduttamiseen vaan kunnonkohottamiseen :)paino on siinä 73kilon paikkeilla,jonkun verta siis tippunut,mutta kunto on nousuut kohisten !Jaksan hölkätä jo neljä kilometriä ihan...
  15. Henrietta-80

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    Niin ja hienoa Aries 78!!!!Sulla on todella hyvä asenne hommaan,tule kertomaan tänne matkastasi laihduttaessa:)!! Miiuliini85 : mulla kanssa menkat alkamassa...ja turvottaa:mad: tosin ei niin paljoa ehkä kun ennen,auttasko toi liikunta ,mene ja tiedä sitten=)
  16. Henrietta-80

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    pituus: 169cm lähtöpaino: 77kg (2.7.2011) paino nyt: 73,8kg painonmuutos kahdessa viikossa: -1kg pudotusta yhteensä: -3,2kg tavoite: 70kg,aluksi,katson miltä tuntuu tuossa painossa. Näissä mennään tänäpäivänä!Mä olen alkanut liikkumaan lähes joka päivä,tuntuu...
  17. Henrietta-80

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    Hyvää tiistaita kaikki!!! Muhun on iskenyt nyt kuntoilukärpänen!olen rullaluistellut ja lenkkeillyt:)Pisteet jätin ohjelmastani pois,syön kevyesti,normaalisti viikot ja vkl vähän herkuttelen.Olen toipumassa alkoholismista (raittiutta takana jokunen kuukausi jo)tässä niin ajattelin että samaan...
  18. Henrietta-80

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    pituus: 169cm lähtöpaino: 77kg (2.7.2011) paino nyt: 74,5kg painonmuutos viikossa: -0,2kg pudotusta yhteensä: -2,5kg tavoite: 70kg,aluksi,katson miltä tuntuu tuossa painossa. Ihmeen vähän oli lähtenyt vaikka olen pysynyt prikulleen pisteissä...No jospa tän päivän...
  19. Henrietta-80

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    Jaahas,sitä oltiin eilen sitten vuoden tauon jälkeen miehen kanssa rullaluistelemassa ja arvatkaa vaan kuka kaatui....Mää:)Käsi on aika kipeä,onneks ei pää kolahtanu. Ollaan miehen kans lähössä kuukauden päästä ahvenanmaalle niin päätettiin eiln kun meillä oli niin kivaa että treenataan...

Yhteistyössä