!! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

heippa kaikki!

Minä edelleen luen ketjua usein,tuntuu vaan että en sovi otsikon alle enään koska en keskity laihduttamiseen vaan kunnonkohottamiseen :)paino on siinä 73kilon paikkeilla,jonkun verta siis tippunut,mutta kunto on nousuut kohisten !Jaksan hölkätä jo neljä kilometriä ihan helposti.Mun kuntoni oli siis niin kehno ettette usko...

Sykemittarina mulla on suunto t1,aika alkeellinen mutta voi jee kuinka se tsemppaa liikkumaan :)

Aurinkoista syksyä kaikille!!
 
Jaahas, kaikki taitavat olla lenkkipoluilla, zumbassa ja jumpassa=)

Omien tietojen päivitys:
pituus: 174cm
lähtöpaino: 79kg (29.4.2011)
paino nyt: 72,5kg
painonmuutos viikossa: -1kg
pudotusta yhteensä: 6,5kg
tavoite: 68kg

Oon niin iloinen, ku olen päässyt tukevasti tuon 75kg alle! Tänään vein lapsia kahvilaan ja ilokseni huomasin, että mun ei tee yhtään mieli kakkuja ja pullia. Suolaista tekee nykyään huomattavasti enemmän mieli. Pystyin olemaan syömättä tuon kahvilareissun ja söin vasta kotona. Tuossa on varmaan tapahtunut suurin muutos, en enää käy kauppareissujen yhteydessä kahviloissa mussuttamassa pullaa.

Lenkille en ole tällä viikolla flunssan takia päässyt kuin kerran ja sen kyllä huomaa olossa. Olen siis alkanut kaivata liikuntaa:LOL: kukapa olisi vielä talvella uskonut!!!

No mutta nyt lopetan höpötyksen...seonmoro=)
 
Täällä ollaan!! :wave:

Kirjottaminen jäänyt kun on ollut niin selkärangaton fiilis pitkän aikaa, että painoa ei oo lähtenyt sitten yhtään :( tai lähti, mut sit seuraavassa punnituksessa taas plussaa.. :O
Mut ens tiistaina alkaa mun "vakizumbatunnit", joten sen uskon auttavan mua saavan painon laskusuuntaan! :)
On tämä painonhallinta vaan sellainen asia, että sitä ei saisi unohtaa hetkeksikään.. :p
 
Omien tietojen päivitys:
pituus: 174cm
lähtöpaino: 79kg (29.4.2011)
paino nyt: 71,5kg
painonmuutos viikossa: -2kg
pudotusta yhteensä: 7,5kg
tavoite: 68kg


Mahtavaa oli käydä vaa'alla, ku näki 70kg:n pykälän jo niiiiiiin lähellä:) (mulla on siis vanhanajan mittarivaaka)
Mutta melkoista vuoristorataa tämä mun painonpudotus nyt on ollut: / Meillä on rakennusprojekti käynnissä enkä ole päässyt samalla tavalla liikkumaan. Liikunta on kyllä ihan must juttu tässä hommassa, muuten se ruoka tosiaan vaan kertyy läskiks kroppaan. Viime viikko meni taas huomattavasti paremmin, hyvä niin.

Niin kauan kun pystyy pitään kuntoilun osana arkea, voi syödä huoletta normaalisti.

Mulla on enää 3,5kg tavoitteeseen=) jee!

Tänään illalla miehen kanssa juhlistamaan kaksivuotishääpäiväämme, joka oli jo maanantaina. Huippua:p

Hauskaa viikonloppua kaikille!!
 
Kristiina: Hyvää hääpäivää vähän myöhässä:)


Täällä kaikki jatkuu hyvin,juoksuharrastus etenee ja lokakuun lopussa on tarkoitus lähteä ahvenanmaalle peugeotjuoksuun,jossa juostaan 10km.kuutisen kilsaa menee jo hyvin.

Paino on 72kiloa eilisen punnituksen jälkeen.Laskeskelin että 2,5kk on lähtenyt viisi kiloa läskiä ja sen kyllä huomaa...ainakin sellaiset ihmiset jotka ei ole nähnyt mua vähään aikaan.Itse ei eroa ehkä sillain huomaa kun on niin hissukseen lähtenyt tuo paino,no,vaatteista kyllä huomaa:)Lenkkeilyä tulee harrastettua 3-4krt viikossa,nyt on ihana juosta kun ilmat vähän viilenneet,juoksu kulkee ja lenkille lähdetään vaikka sataisi !!:)


Ruokia en ole seurannut,olen huomannut että ihan normisti saa syödä kun liikkuu,eikä herkkuja sillain tee edes niin paljon mieli ja jos tekee niin sitten niitä myös syön.

Tsemppiä kaikille ja antakaahan kuulua itsestänne,edes sillointällöin :)
 
Mukava kuulla sinusta Henrietta-80! Sinulla on hyvä asenne painonpudotukseen!
Oom samaa mieltä siitä, että normaalisti saa syödä kunhan muistaa liikkua.

Viime perjantain vaakalukema:
pituus: 174cm
lähtöpaino: 79kg (29.4.2011)
paino nyt: 72,5kg
painonmuutos viikossa: +1kg
pudotusta yhteensä: 6,5kg
tavoite: 68kg

Paino noussut mutta mulla on silti hyvä mieli viime viikosta. Kävin kahdesti salilla ja kerran lenkillä. Tänään illalla pojan kanssa sulkkista pelaan=)

Hauskaa ja energistä viikkoa teille kaikille!!
 
Hiljaista on....

Viime viikon saldo:
pituus: 174cm
lähtöpaino: 79kg (29.4.2011)
paino nyt: 72kg
painonmuutos viikossa: -500g
pudotusta yhteensä: 7kg
tavoite: 68kg

Mulle tehtiin eilen kuntosaliohjelma:) Oon aivan innoissani!!! Alan käydä kahdesti viikossa salilla ja kerran lenkillä.

Olo on pirteä ja hyvä seitsemän pudotetun kilon jäljiltä. Jaksan ihan eri lailla tarttua hommiin ja olla lasteni kanssa. Vanhat vaatteet menevät päälle ja ihmiset ovat huomanneet hoikistumiseni:) Kaikki tuo tsemppaa jatkamaan tätä elämäntapaa.
 
Viimeksi muokattu:
Moikka kristiina,hienosti menee sulla :)

Mulla on kanssa varattuna kuntosaliohjelman teko 25pv.Lähden ensi viikolla viikoksi kanadaan niin otin ajan sen jälkeen.Kahvakuulaa kävin viime viikolla kokeilemassa ja tällä viikolla menen uudestaan,kannattaa kokeilla ,on rankkaa!!:)

Eilen miehen kanssa tehtiin uusi aikaennätys 4kilometrin juoksussa,24minuuttia.Koitetaan josko saataisiin juostua se 10kilsaa kuun lopussa tuntiin....saa nähdä.

Mulla on sama kun sulla kristiina,painoa on kaiken kaikkiaan neljässä kuukaudessa tippunut noin 7 kiloa ja nyt tosiaan on ihmiset alkaneet huomata sen,ihan viime viikolla kolme tuttua tuumasi että ootko sä laihtunut :D

Entisestä sohvaperunasta on tullut liikunnanrakastaja.Aina ei meinaa napata juoksulenkille lähtö mutta onneks meitä on kaksi jotka käy niin toinen raahaa toisen mukana aina ja se fiilis lenkin jälkeen on euforinen.

Mulla polvi vaan meinaa sanoa itsensä irti tässä juoksuharrastuksessa,nytkin on turvonnut ja arka.Jospa polven lihakset kehittyy tässä sen verta että tulevaisuudessa ei enään kipeytyisi vähän väliä.

Paino on n.71kiloa,kovasti haluaisin sen pysyvästi alle 70kilon mutta ei tässä ole kiirettä:)

Tsemppiä kaikille ja missä te ootte???
 
Moi Henrietta-80! Kiva kun sä käyt täällä mun kans:)
Hienosti menee sinullakin. Vau, tuo juoksuharrastuksesi kuulostaa hyvältä. Mullakin tavoitteena jaksaa joskus koko lenkki juosten. Mua kans houkuttais tuo kahvakuulailu, olen kokeillut ja tehokkaalta vaikutti.


Tämän aamun vaakalukema:
pituus: 174cm
lähtöpaino: 79kg (29.4.2011)
paino nyt: 71kg
painonmuutos viikossa: -1kg
pudotusta yhteensä: 8kg
tavoite: 68kg
Tavoitteeseen enää kolme kiloa, iiiik!

Mulla oli niin loistava viikko=) Sain kuntoiltua suunnitelmieni mukaisesti!! Suuri kiitos tästä kuuluu miehelleni, joka jaksaa hoitaa muksuja kun mä urheilen=)

Hauskaa viikonloppua kaikille!
 
pituus: 174cm
lähtöpaino: 79kg (29.4.2011)
paino nyt: 71,5kg
painonmuutos viikossa:-500g
pudotusta yhteensä: 7,5kg
tavoite: 68kg

Kuntosalilla olen saanut käytyä suunnitelman mukaan kahdesti viikossa. Lenkit ovat vähentyneet ja lyhentyneet, en vaan uskalla lähteä iltaisin pitkille lenkeille. Kerran viikossa teen kaverin kanssa n.kuuden kilsan kävelylenkin.


Yksinäni taidan täällä höpötellä, mutta onpa ainakin itselle avuksi nämä päivitykset.
 
Heippa!!!

Sunnuntaina sitten oli se 10kilometrin juoksu,oma aikani oli 1t2minuuttia :))Hyvin meni kyllä mielestäni.Nyt sitten vaan ens kesäkuussa puolimaratonille!!

Toi november health challenge kuulostaa hyvältä,joten ajattelin pitää herkuttoman marraskuun sekä syödä suht karpisti,katsotaan miten käy:)
 
Tämän perjantain lukemat:
pituus: 174cm
lähtöpaino: 79kg (29.4.2011)
paino nyt: 71,5kg
painonmuutos viikossa:+500g
pudotusta yhteensä: 7,5kg
tavoite: 68kg

Kuntosalilla olen säännöllisesti käynyt. Kroppa on muokkaantunut/kiinteytynyt. Paino pysyy aika samoissa lukemissa, ehkä kuntosaliharjoittelun vuoksi. Pitkiä kävelylenkkejä pitäisi taas saada ohjelmistoon, tulisi kestävyysharjoitusta ja rasvanpolttoa. Onneksi tänä viikonloppuna muutetaan, eiköhän siinäkin puuhassa pikkuisen energiaa saa kulutettua:)
 
Vielläkö täällä laihdutuksen seuranta jatkuu tänä vuonnakin :) Nyt lähtee taas joulukilot sulamaan, ostin vielä tehostukseksi orlistat sandoz -nimistä rasvanpolttajaa. minua kehotettiin lisäämään urheilua, muuttamaan ruokatapoja terveellisempään suuntaan, ja tämän pitäisi tuplata kaloreiden palaminen :)
 
Täällä olis yksi painonpudottaja, onkohan muut vielä hengissä??? :D

Jos mä liityn primpalicious sun kans tänne keskustelemaan :) millainen lähtöpaino sulla on? Oliko tuo rasvanpolttaja kuinka kallista, jotain sellasta tekis mieli koittaa ehkä lisäksi ottaa itekin.
 
Voisin tulla porukkaan mukaan! Olin tässä aiemmin mukana toisella nimimerkillä, mutta en muistanut enää salasanojani. Mulla kiloja tiputettavana n.13kg. Kävin eilen puntarilla ja paino oli 66.9kg. Tavoitepaino on 54kg. Käyn puntarilla vaikka aina maanantaisin, joten ensi maanantaina sitten ensimmäistä miinusta ilmoitellaan =) Toivottavasti saadaan aktiivinen ketju käyntiin!
 
Kiva kun sattsukin lähti mukaan! :) mikäs sun nimimerkki oli ennen? En mä utelias oo :p mut jos ollaan jo ennenki keskusteltu niin olis kiva tietää "kuka oot" :D

Täällä päivä on mennyt syömisten puolesta aivan hyvin, vielä kun illan sais ittensä pirettyä niin olis jo uus päivä :) illat on ehkä mulle vaikein aika nykyään, tekis mieli syödä, ihan vain huvikseen!! Päätinkin että nyt juon vettä kun tekee mieli syödä, meillä kun mies osti mulle joululahjoksi sen sodastream-koneen, joten saa kivennäisvettä ite tehtyä nopeesti :)
 
Hei!

Kirjoittelin tuonne toiseen ketjuun, mutta tässä ketjussa näyttää olevan enemmän elämää!
Ilmottaudun mukaan laihdutus prosessiin.

Raskauskiloja olisi pudotettavana 10-14 kg.
Painoa on 68kg ja tavoitteena 54-58kg.
Vauveli on 3kk ja täysimetyksellä vielä kuukauden. Olenkin siis lähinnä liikuntaa lisännyt
ja tarkkaillut herkkujen määrää.

Toista viikkoa juoksen, mutta paino ei ole liikahtanut mihinkään ja alkaa epätoivo hiipiä mieleen...paino pysyy tässä samassa, vaikka lopettaisin liikkumisenkin,
kun se ei putoamaankaan lähde.
Ei kauheasti motivoi jatkamaan lenkkeilyä.

Kovasti odottelen tuloksia ja joka aamu mittailen painoa,
sillä jo 100-200g pudotus motivoisi minua.
Mutta jospa vielä tämän viikon saisi revittyä itsensä lenkille, vaikka sisulla jos ei muulla.

manta
 
Viimeksi muokattu:
No nyt ensimmäinen virallinen punnituspäivä

Alkupaino:66,9kg
Paino nyt:65kg
Pudotusta viime viikosta:-1,9kg
Pudotusta yhteensä:1,9kg
Tavoite: 54kg

Taisi olla aika paljon "jouluturvotusta" kun noin paljon lähti. Ihan mukavasti meni kyllä viikko. Söin aika kevyesti ja säännöllisesti paria lipsahdusta lukuunottamatta. Kunnon hikiliikuntaa ei tullut harrastettua, lähinnä lenkkeilyä ulkona. Tarkoitus on nyt aloittaa käymään aamupäivisin jumpassa kunhan lapset parantuvat ja voi viedä ne sinne lapsiparkkiin.

Miuliini , olin ennen nimimerkillä mida.

Manta, kyllä se paino lähtee tippumaan ennen pitkää! Jatka vain sinnikkäästi lenkkeilyä =) Niin pieni vauva sulla, että ei varmaan hirveän tiukkaa kuuria kannata edes pitää. Itse oon pudottanut imetysaikana raskauskilot juuri sillä, että oon jättänyt herkut pois ja liikkunut. Kyllä ne siitä pikkuhiljaa lähtee :)
 

Yhteistyössä