Hakutulokset

  1. St. Brigitten

    Kuivaihoiset! Mikä on mielestänne paras meikkivoide?

    Uusi meikkivoide hakusessa, kun Clinique lopetti suosikkini tuottamisen :(
  2. St. Brigitten

    Äitiysneuleen silmukkamäärä?

    Aloittelen tässä juuri neulomaan neuletta raskausajalle. Mun aivot ei riitä miettimään, että miten lisäilen sit silmukoita mahan kohdalle. Mittaanko vaan mahan ympäryksen ja lisään siihen hiukan, et menis vielä loppuvaiheessakin ja sen perusteella sitten silmukkamäärä? Mut jos sillä...
  3. St. Brigitten

    Kuinka kauan menee, että koira tottuu olemaan yksin?

    Meidän seinänaapuri on hankkinut koiran(pennun) ja se räksyttää tuntitolkulla isännän ja emännän ollessa poissa. Se kai ihan normaalia?...Mutta kauankohan menee, että tottuu olemaan yksin eikä enää hauku koko päivää? En tiedä koirista mitään, mutta ärsyttävän kimakka räksytys käy kyllä välillä...
  4. St. Brigitten

    Hei kakkuekspertit!

    Tein kaksi 6 munan pohjaa uunipellille, jaan kumpaisenkin kahtia, eli kakkuun tulee siis neljä levyä. Minkä verran laitan kostuketta, että tulee sopivaa? Kiitoksia :)
  5. St. Brigitten

    Te, jotka käytätte helokkiöljyä atooppisen ihon hoitoon...

    kertokaa mulle vastaus näihin kysymyksiin :D -Käytätkö sisäisesti vai ulkoisesti? Kuinka usein? -Kuinka pian alkoi auttamaan? (Vai auttoiko?) -Mistä ostit ja paljonko maksoi? Kiitos :)
  6. St. Brigitten

    Oslo Gardermoen!

    Voiko siellä nostaa Visa Electronilla ja missä siellä tuo automaatti sijaitsee? En löytäny millään vastausta googlen kautta, josko täällä ois joku joka tietää.
  7. St. Brigitten

    Onko täällä paikalla muita atoopikko/ihottumaäitejä?

    Vertaistukea vailla :) Allergialiittojen keskustelupalstat on jo aika kuolleita paikkoja. Mulla itselläni on pian kolme vuotta ollut tosi paha ihottuma, välillä "parempi" ja välillä taas räjähtää käsiin. Pahimmillaan peittävyys ollu 93%, tuntuu sillon jo että kuolema on lähellä :D Nyt...
  8. St. Brigitten

    Voisitteko rakkaat palstalaiset antaa kaksi minuuttia ajastanne ja lukea tämän...

    St. Brigitten: Anteeksianto ja anteeksipyyntö sekä kertoa mitä ajatuksia se herättää, vai herättääkö mitään. En ole koskaan ennen kirjottanut tai puhunut mitään näin syvällistä tai tärkeää julkisesti ja haluaisin tietää onko tuossa kirjoituksessa teidän mielestänne päätä taikka häntää...
  9. St. Brigitten

    Tutti vessanpöntössä

    Sanokaa nyt rakkaat palstalaiset miten saan tutin vessanpöntöstä pois. On sen verran syvällä putkistossa, etten kädellä (kumihanskat toki kädessä :D) sinne yllä, enkä vessaharjan varrella tms. Eihän tuota voi vetää, kun seuraavan kerran kun sinne laittaa paperia tai sitä itseään, ei se vedä...
  10. St. Brigitten

    Mille ilmottautuis? (liikunta)

    Tanssiin, circuitiin vaiko kuntonyrkkeilyyn? Kertokaa omia kokemuksia, mikä olis mukavinta :)
  11. St. Brigitten

    No nyt se pauke sitte alako...

    Taianpa laittaa tulpat korville ja kuunnella musiikkia :D Onkohan täällä ketään muuta aikuista, joka pelkää raketteja ihan hysteerisesti? *pissii alleen*
  12. St. Brigitten

    Hei Booty...

    Oon ihan pöyristyny kun luin blogistasi paljonko sulla tuli vuosia täyteen. Oon luullu sua alta kolmpikymppiseksi kokoajan :D
  13. St. Brigitten

    Onko kukaan käyny Terveystalon vastaanotolla?

    Mites ne maksut, tuleeko kaikki laskulle? Vai tarviiko paikan päällä maksaa jotain? En tajunnu äsken puhelimessa kysyä. Tack :)
  14. St. Brigitten

    Saa nähdä kuinka pitkä yö on tulossa...

    Meillä 11kk tyttö flunssassa. Heräilee viiden minuutin välein. Suppo ollaan laitettu ja nenäimuria ahkerasti käytetty. Eipä tässä muuta taida olla tehtävissä. Huoh, pitäkää mua hereillä. :D
  15. St. Brigitten

    Zumbailijat ja jumppailijat!

    Tyttö heräsi tunti sitten, söi puuron ja nyt nukahtikin sitten heti aamupäivätorkuille. Mulla olis hyvä sauma joko zumbailla tai jumpata jumppapallon avulla. Ei osaa päättää, päättäkää te. Ja muut zumbailijat, miten nopeaa olette oppineet alkeet? Itse vasta aloitin ja tuntuu, etten ikinä muista!
  16. St. Brigitten

    G: Kaikkien aikojen paras euroviisukappale?

    Kuuntelin tässä vanhoja euroviisukipaleita youtubesta ja tuli mieleen kysyä palstalaisilta, että mikäs on teidän mielestä parhain kipale?:)

Yhteistyössä