Hakutulokset

  1. tryffeli89

    Syyskuun söpöliinit <3 maaliskuu

    Saako porukkaan liittyä yksi elokuinen? :) Meidän oma fb ryhmä oli näköjään suljettu tietyn ajan jälkeen ja en sinne ehtinyt liittyä.
  2. tryffeli89

    Elokuun epelit 2015 *helmikuu*

    No jopas on typerää, että ryhmä suljettu. Itse en myöskään heti alussa halunnut liittyä, ennen kuin raskaus hieman pidemmällä. Eipä täällä varmaan montaa liittyjää uuteen ryhmään olisi.
  3. tryffeli89

    *UUSI* - Elokuun epelit 2015 *joulu-tammikuu*

    Täällä ilmoittautuu varovaisesti yksi odottaja, plussattu viikko sitten. La 11.8, toinen lapsi ja mulla ikää 25. Tällä hetkellä olo hieman epävarmana, raskaus ei ollut suunniteltu ja mun pitäisi palata opintojen pariin. :D Kerran miehen kanssa erehdyttiin ilman kumia olemaan ja heti tärähti...
  4. tryffeli89

    Toukokuun toukat 2013 *toukokuussa* MEIDÄN KUU!

    Blommor: Voi kamala, osanottoni. :heart: Meillä pieni tyttönen syntyi 6.6 klo: 01.05 rv:41+2. painoa 3550g ja pituutta 50cm. Lauantaina kotiuduimme ja nyt harjoitellaan vauva-arkea. Olisin kiinnostunut jatkokerhosta, on vaan mennyt hieman ohi koko juttu. :)
  5. tryffeli89

    Toukokuun toukat 2013 *toukokuussa* MEIDÄN KUU!

    Täälläkin edelleen yhtenä kappaleena. Alkaa jo melkoisesti turhauttaa, kun mitään ei tapahdu. :D Hieman olen kärsimätön. Menkkamaisia jomotuksia tulee melkein joka päivä hetken aikaa, mutta eivät edisty siitä mihinkään. Toivotaan, että kuitenkin paikkoja laittaisivat valmiiksi. Mullahan oli...
  6. tryffeli89

    Toukokuun toukat 2013 *toukokuussa* MEIDÄN KUU!

    Tänään poksupäivä, rv 38! :) Eilen käyty neuvolassa: painoa nyt 10kg tullut yhteensä RR 102/64 Hb 119 eli noussut onneksi, 4.4 oli 112 Sf 35, noussut vielä sentillä viime viikosta, ei tahdo pikkuinen millään kiinnittyä. Yöt alkaa olemaan melkoista tuskaa, vessassa saa käydä usein...
  7. tryffeli89

    Toukokuun toukat 2013 *toukokuussa* MEIDÄN KUU!

    Täälläkin täysiaikaisuus eilen saavutettu. =) Nyt on tässä lähiaikoina alkanut koko raskaus kyllästyttää ihan kunnolla. Aikaisemmin olen jaksanut hyvin, mutta nyt kaikki kolotukset ovat ottaneet vallan. Reisiin tulee sellaisia sähköiskumaisia kramppeja ja tuntuu, että jalat lähtee alta. Näitä...
  8. tryffeli89

    Toukokuun toukat 2013 *toukokuussa* MEIDÄN KUU!

    Neuvolassa kyllä sanoi, että ei mitenkään korkealla ole, mutta päätä pystyy heiluttamaan. Ilmeisesti hyvin eri käytännöt paikasta riippuen, toki voihan olla niin, että kun sairaalaan soittelen niin sieltä tulee eri ohjeet. Neuvolan ohje oli kyllä makuulle ja lanssilla synnytykseen.
  9. tryffeli89

    Toukokuun toukat 2013 *toukokuussa* MEIDÄN KUU!

    Tänään käyty neuvolassa. Painoa tullut koko raskauden aikana yhteensä 9kg. :) Vauvan sykkeet hyvät ja liikkeitä tuntuu. Verenpaine 104/66. SF 34. Vauva raivotarjonnassa, mutta ei ole vieläkään kiinnittynyt, joten se on ambulanssilla sairaalaan mikäli vedet menee. Toivottavasti nyt kiinnittyisi...
  10. tryffeli89

    Toukokuun toukat 2013 *toukokuussa* MEIDÄN KUU!

    Eipä ole hetkeen tullut tänne kirjoitettua. Olen kuitenkin käynyt lueskelemassa. Paljon onnea kaikille nyyttinsä jo syliin saaneille. :flower: Mulla olisi hieman alle neljä viikkoa synnytykseen ja se tuntuu jotenkin vielä niin kaukaiselta. :D Vielä pitäisi tehdä hankintoja, mutta onneksi ei...
  11. tryffeli89

    Toukokuun toukat 2013 *Helmikuussa*

    Lilylle täältäkin viestiä. :)
  12. tryffeli89

    Toukokuun toukat 2013 *Helmikuussa*

    Mulle vois päivittää tyttölupauksen, kun se jostain syystä puuttuu. :)
  13. tryffeli89

    Toukokuun toukat 2013 *Tammikuu*

    Laittelin tipelle viestiä tosta fb-ryhmästä, kun jasmin12 ei ole hyväksynyt vielä. Eli jos -tipe- lisäilet mut. :) Itse olen vielä onneksi välttynyt liitoskivuilta, jos ei satunnaisia vihlaisuja lasketa. Pahin on mulle istuminen ja nukkuminen. Silloin alkaa jalat puutua ja tulee kipuja...
  14. tryffeli89

    Toukokuun toukat 2013 *Tammikuu*

    Liitympä minäkin viimein tänne ryhmään. :) Laitoin pyynnön FB:n puolelle ja varmaan sinne tulee jatkossa kirjoiteltua. Ajattelin kuitenkin tulla tänne esittäytymään. Eli 23, toukokuussa 24-vuotias esikoisen odottaja. LA 28.5 ja tyttö ilmeisesti tulossa. Sairaalana kätilöopisto. Takana mulla on...
  15. tryffeli89

    Maalismammat 2013 :)

    Moi kaikille maalismammoille! :) En tiedä muistatteko mua tuolta ketjun alkupäästä? Varhainen keskenmeno sattui kohdalleni. Ajattelin vaan tulla kuulumisia kertomaan, täällä mennään viikolla 17+2 ja LA 28.5. Keskenmenon jälkeen mulla tuli yhdet menkat ja seuraavasta kuerrosta tärppäsi. Emme...
  16. tryffeli89

    Maalismammat 2013 :)

    Kyllähän tämä tästä pikkuhiljaa varmasti helpottaa. Suunnitelmissa on heti vuodon loputtua yrittää uudestaan, eikös se km:n jälkeen pitäisi olla helpompaa? Tosin mitenhän kannattaa sitten niitä peittoja heilutella, kun ei ovista pysty tietämään. Tuleekohan se samoihin aikoihin kuin normi...
  17. tryffeli89

    Maalismammat 2013 :)

    No ei sitä nyt ihan kamalia määriä tule, mutta ihan kirkasta verta on. Lisäksi ihan kamalat krampit vatsassa. Jouduin istumaan suihkun alla ties kuinka kauan. Se ei kyllä taida raskauteen kyllä kuulua.
  18. tryffeli89

    Maalismammat 2013 :)

    No vertahan se alkoi sitten vuotamaan ja menkkamaiset kivut. :'( Onneksi tämä tuli nyt näin alussa, muuten olisi ollut kamalampaa. Ei moni varmaan olisi edes tätä raskautta huomannut, nimittäin itse testasin heti päivänä jolloin menkkojen olisi pitänyt alkaa. Mulla on vaan niin kellon tarkka tuo...
  19. tryffeli89

    Maalismammat 2013 :)

    Olen käyttänyt molemmilla kerroilla apteekin omaa. Mitähän tässä nyt pitäis tehdä? Ei ole tullut mitään vuotoa, kipuja on välillä, mutta ei kyllä menkkoihin verrattavia.
  20. tryffeli89

    Maalismammat 2013 :)

    No kävimpä hakemassa apteekista uuden testin ja testailin. Tuli taas järkytys, sillä viiva oli haaleampi, kuin keskiviikkona tekemässäni testissä. :'( Tarkoittaako tää nyt sitä, että ei taaskaan meille vauvaa tule? Miten nopsaan noiden viivojen pitäisi tummua? Keskiviikkona eka testi ja nyt...

Yhteistyössä