Hakutulokset

  1. L

    käytännön juttuja synnytyksestä

    Heippa! Vastailen yhden synnytyksen kokemuksella. Meidän neiti syntyi 21.2.12. :) Ainakin minä sain sairaalasta loppuraskaudessa lapun, johon merkittiin myös synnytystä koskevia toiveita. Tietääkseni osa on saanut kyseisen lapun myös neuvolasta. Kannattaa varmaan neuvolasta tiedustella...
  2. L

    2,5kk vauva, tuttipullohygieniasta

    Ota neljä puhdasta pulloa mukaan. Pulloon jää bakteereja, joten siitä ei saa useaan kertaan syöttää. Me oltiin juuri viikonloppureissussa, jossa huonommat pesumahdollisuudet kuin kotona. Kotona aina ensin pesen ja sitten keitän pullot. En päässyt reissussa joka syötön jälkeen keittämään pulloja...
  3. L

    Maaliskuun Muruset 2012 *Lokakuussa*

    Onnea hyvistä ultrakuulumisista SiSa78 ja syysmama ja tyttölupauksista! :flower: Paljon halauksia ja jaksamisia lepäilyn kanssa sonsku ja maruli! Täällä ollut jälleen kerran kova päänsärky aamusta lähtien ja oksensinkin sen takia. :/ Nyt alkaa vähän helpottaan. Pitäis siivoilla vähän...
  4. L

    Pitkä epäsäännöllinen kierto, negaa, eikä kuukautisia!

    Heippa! Mulla oli samanlaista yli puoli vuotta e-pillereiden lopetuksen jälkeen. Söin kolme kuukautta välillä teroja, jolloin kuukautiset tulivat säännöllisemmin. Sitten pidin teroista taukoa ja jälleen kierto venyi. Teinkin positiivisen raskaustestin kp 70! Nyt rv 20+1. Eli toivoa on, että...
  5. L

    Maaliskuun Muruset 2012 *Lokakuussa*

    Onnea Kina, Imoen ja H.o.p.e hyvin menneistä ultrista ja tyttölupauksesta sekä poikalupauksista! :flower: Mulla on vaihteeksi ollut tosi tehokas päivä ja sain esseen valmiiksi! :) Nyt hyvillä mielin illaksi töihin ja viikonlopun viettoon. Hauskaa viikonloppua joka iikalle ja niitten masuille! ;)
  6. L

    Maaliskuun Muruset 2012 *Lokakuussa*

    Hopealle onnea tyttölupauksesta ja hyvin menneestä ultrasta! Ihanat ultrakuulumiset myös Vaniljarinkelillä! Hauska tuo varvasjuttu! :D Mieliteot Mulla tekee ihan hulluna mieli kaikkee makeaa: suklaata, karkkia, kakkua, pullaa...You name it! Oon ainakin ite kuullu, että tytöistä yleensä...
  7. L

    Maaliskuun Muruset 2012 *Lokakuussa*

    Tässäpäs sitä kuvaa puolivälin kunniaksi elikäs 20+0. :)
  8. L

    Maaliskuun Muruset 2012 *Lokakuussa*

    Onnea Soraya hyvistä uutisista ja poikalupauksesta! Ihana kun olette 4d-kuviakin saaneet ja noin monta kuvaa vielä! katjuska-80 Mustakin tuntuu, että vauva on paljon konkreettisempi kun sai tietää sukupuolen. :) Ja tietenkin sekin auttaa kun on alkanut liikkeitä tuntemaan. nittta Mulla...
  9. L

    Maaliskuun Muruset 2012 *Lokakuussa*

    POKS POKS POKS 20+0!! :heart: Ihanaa olla jo puolivälissä! Aika menee niin nopeeta! Ihanaista päivää naiset! :) P.S. Laitan kuvaa sitten kun mies tulee kotiin ja saa otettua sen.
  10. L

    Maaliskuun Muruset 2012 *Lokakuussa*

    Onnea taas ihanista ultrakuulumisista cherrye, katjuska-80,Kellukka, Keiju83 ja ItäHki! :flower: Aivan mahtava kuva Katjuskalla! Voi kun itsekin oisin saanut noin selkeän sivuprofiilin, mutta minkäs teet kun tytär ei ollu kuvauksellisella tuulella. :) Tervetuloa Bla-bla ja RIG! Jadeza...
  11. L

    Maaliskuun Muruset 2012 *Lokakuussa*

    Onnittelut jenikk sinullekin tyttölupauksista ja hyvistä uutisista ultrassa! :flower:
  12. L

    Maaliskuun Muruset 2012 *Lokakuussa*

    Sipsunen Onnea hienoista ultrakuulumisista ja tyttölupauksesta! :flower: Pikkumökö Onnittelut vakkaripaikasta! :flower: sunniee Tää on tosiaan ärsyttävä kun ei voi mitään lääkettä ottaa. Kaikista tarpeellisin tällä hetkellä olis nenäsumute, mutta kyllä onneksi höyryhengityskin auttaa...
  13. L

    Maaliskuun Muruset 2012 *Lokakuussa*

    Onnea hyvistä ultrakuulumisista Lyytinen ja mesisa! Mä täällä sairastelen. En päässyt illaksi töihin kun lämpö nousi. Mies on töissä ja koira on tosi rasittavalla tuulella. Se vaan itkee mun vieressä, vaikka koitan selittää, etten voi lähtee sairaana ulos. Mies on käynyt sen kanssa tänään...
  14. L

    Maaliskuun Muruset 2012 *Lokakuussa*

    Jenduka84 Onnea hyvin menneetä ultrasta! :flower: Meidänkin pikkuisen koko vastasi päivälleen laskettua aikaa. :) Kengumamma :hug: -Bambi- Mä kans välillä havahdun, että hei meille tulee oikeesti vauva! :D
  15. L

    Maaliskuun Muruset 2012 *Lokakuussa*

    Pööppis Onnea hyvistä ultrakuulumisista ja tyttölupauksesta! :flower: Hopea Täällä toinen, joka on innostunut kestoilusta! Meilläkin varmasti vain osakestoillaan. Ainakin yöksi laitetaan kertis ja tietysti kyläillessä kertis on myös helpompi. Mut kotona oleskellessa sitte kestoillaan. Mulla...
  16. L

    Maaliskuun Muruset 2012 *Lokakuussa*

    Napa Mullakin syvä napa on muuttunut paljon tasaisemmaksi. :) En usko, että pullahtaa ulos kun on tosiaan niin syvä luonnostaan. Maha näyttää ihan hassulta, enkä tunnista omakseni! :D Supistukset Melkein joka ilta tulee supistus. Maha kovettuu ja tuntuu epämukavalta, mutta ei erityisen...
  17. L

    Maaliskuun Muruset 2012 *Lokakuussa*

    Pakko tulla hehkuttaan kun eilen illalla tunsin ensimmäisen ihan oikean isomman muljahduksen. Mies laittoi heti käden masulleni ja hänkin tunsi sen. :heart: Myös tänä aamuna on tuntunut muljahteluja. Vihdoin!
  18. L

    Maaliskuun Muruset 2012 *Lokakuussa*

    Huomenta! Mulle saisi päivittää sen tyttölupauksen tuonne etusivulle niin pysytään kärryillä tyttö- ja poikalupausten määrästä. :) Nyt asioille! Haluan Lindexille ostamaan ensimmäiset tyttövaatteet. Rakastan niitä Bamse-vaatteita! :)
  19. L

    Maaliskuun Muruset 2012 *Lokakuussa*

    Onnittelut taas ihanista ultrakuulumisista! :flower: Hopea Täälläkin yksi, joka kartuttaa tietovarastoaan liittyen vauvatarvikkeisiin pikkuhiljaa. :) Oon käynyt lastentarvikeliikkeessä kyselemässä ja asiantuntevalla palvelulla osattiinkin valita meille sopivat vaunut ja kaukalo. Vaunut meillä...
  20. L

    Maaliskuun Muruset 2012 *Lokakuussa*

    Onnea marika, hayley, maalismamma, sunniee, tp 75 ja nanniga hyvistä ultrakuulumisista ja lupauksista keille oli annettu! :flower: Ihania kuvia! Me saatiin kole kuvaa, mutta ne on niin huonoja, ettei saa mitään selvää. :( Harmi! Typykkä oli väärin päin ja ei suostunu kasvoja ollenkaan näyttää...

Yhteistyössä