Maaliskuun Muruset 2012 *Lokakuussa*

Onnea taas ihanista ultrakuulumisista cherrye, katjuska-80,Kellukka, Keiju83 ja ItäHki! :flower: Aivan mahtava kuva Katjuskalla! Voi kun itsekin oisin saanut noin selkeän sivuprofiilin, mutta minkäs teet kun tytär ei ollu kuvauksellisella tuulella. :)

Tervetuloa Bla-bla ja RIG!

Jadeza Ihan itku tuli kuin luin juttusi! Voimia tosi paljon suruusi! :hug: Mullekin eläimet on niin rakkaita, että ymmärrän tuskasi. Meilläkin on äidin luona kissavanhus, joka alkaa olla aika huonossa kunnossa. Nukkuu vain paljon. Kauheeta ajatella, että se kohta luultavasti kuolee. Kuitenkin on ollut mulle tosi tärkeä lapsesta asti.

Täällä sairastellaan edelleen ja ärsyttää kun ei jaksa siksi tehdä mitään muuta kuin makoilla sohvalla. Huomenna pitäis yhtä esseetä alkaa vääntään. Plaah.
Mutta nyt saunaan kun ei onneksi lämpöä ole!
 
Jadeza Voi ei, voimia suruun :hug: Se on kauheeta kun rakas lemmikki kuolee, multakin 2 vuotta sitten kuoli koira, ja se oli iha hirveetä. :(

Pööppis Hyvä että sait äitisi kanssa sovittua! Hormoonit tekee kyllä ihmeitä välillä.. Pikku jutusta tulee hetkessä iso juttu ;)
Se on kyllä hankalaa kun asuu "korvessa", mekin asutaan nyt ja tää on ollu välillä aika haastavaa.. Tulee vähän erakoitunu olo välillä. Nyt muutetaan taas "kaiken keskelle", saas nähä millaseen kulttuurishokkiin mä joudun :D
Mutta tsemppiä nyt :hug:

Valmennuksen tarpeellisuus En käyny esikoisen aikaan. En kokenu sellasta tarvitsevani.. Ihan hyvin pärjäsin ilmankin! Netistä luin tietoo enimmäkseen, ja sit tietty neuvolasta ja synnytyssairaalasta sai tietoa ihan muutenkin.

Istukka A-vauvelin istukka takaseinässä, B:n etuseinässä. Eli tuossa korkealla ja (tietääkseni) vasemmalla puolella on se edessä oleva. B:n liikkeet tuntuu vähän huonommin kuin A:n, juuri ton istukan takia.

Onnea hyvistä ultra-uutisista (ties monennenko kerran tänään :D) Ihana kun tulee niin paljon hyviä uutisia! :flower: Taitaa olla tyttövalta meillä täällä, ainakin vielä? Kauheesti tuntuu tyttölupauksia tulevan :)

Pitäis pakata loputkin tavarat, kun lauantaina on muutto! Alkaa kyllä olla jo melkeen koko asunto paketissa, pari pikku juttuja enää.. Mutta eipä enää inspaa toi homma ollenkaa. Huominen vielä aikaa, ja sitte perjantaina lähen tytön kanssa äitin luokse evakkoon täältä muuton keskeltä, aika kätevää ;) Lauantaina sitten uuteen kotiin.

Hirvee meno mahassa taas, nyt on todistetusti vilkkaita poikia tulossa kun 2 lääkäriä jo kommentoinu niiden menoa :D Ja joo huomaan kyllä itekkin.. Mutta kiva vaan kun on menoa ja elämää, ainaki kaikki on hyvin mun murusilla :heart:
 
Huh huh, täällä on paljon surua ihmisillä. Anteeksi että mä valitin omia kipuja ym. Täällä on monilla niin paljon rankempaa :'( :hug: Noh, onneks on kivut helpottaneet ja uskoa parempaan taas on. :)

Miks ei mun mies kosi? :( Oon vihjaillu ja vihjaillu ja häitä jo suunnitellu. Äsh.

18+4
 
ONNITTELUT KAIKILLE HYVIÄ ULTRA-KUULUMISIA SAANEILLE!!! :flower: Ihanaa, että kaikki vauvat ovat olleet terveitä ja hyvinvoivia :heart: Ja pahoittelut nuivan ultraajan kohtaamille :hug: Itsekin pelkään kovasti sellaisen kohtaavani perjantaina...


jadeza: Tuli mullekin kyyneleet silmiin, kun luin kissastasi :'( Voimia sinulle suruusi :hug: Mulla on ollut kissoja kanssa ja tiedän liiankin hyvin miltä tuntuu menettää kissa... Enää en vaan voi uutta ottaa kun mies on allerginen. Rakastan kissoja :heart:


Bla-bla: Tervetuloa :wave: Ihana juttu :kiss: Ja on suuret onnittelut hyvistä ultra-kuulumisista! :heart:


SiSa & Pikkupulla 20+0 POKS POKS!!! :heart:
 
Huomenia!

Ekana :hug: sitä tarvitseville. Ja hurjasti onnea hyvistä ultrakuulumisista! Ihanaa et tähän meijän ketjuun ei oo tullu huonoja uutisia.. Tosin oma ultra on vasta ens viikon pe, eli eihän sitä tiiä. Tuntuu että kaikilla on raskaus niin paljon pidemmällä kuin mulla, tosin aina mulla on ollu la loppukuusta niin et oon aina jälessä :D

Kuka mainitsi piparisuklaan??!! mitä se on, miten mulla menny ohi?! kuola valuu pelkästä ajatuksesta :ashamed:

Mieliteoista sen verran et tällä hetkellä on yksi ylitse muiden ja se on sweet chili kastike, jota siis työnnän joka paikkaan :O

Vauva liikkuu hyvin ja potkii tosi kovasti, on jo pari viikkoa tuntunu selvästi myös vatsan päältä. Maha ei oikeestaan oo kasvanu. Ainoastaan kun kohtu kasvaa niin työntää tuota muuta mahaa ylöspäin ja näyttää kuin olis kasvanu. Eli ei se kaikilla kasva niin nopeesti. Ei kannata huolestua :) Mulla on kaikki sanonu et jos ei tietäis et ootan ni ei huomais mitään. Sf mitta katottiin viime neuvola käynnillä ja tasi olla 12 cm. Ja painoa tullu about 1-2kg, mut eipä tolla väliä. Painaahan se vauvakin ja lapsivesi ja istukka ym. jo melkeen ton verran, ja jos viel painosta rupeis juolehtii ni olispa siinä jo huolehtimista. Se tulee mikä tulee einkä sitä mieti sen kummemmin..

Supistellu edelleen paljo, ja nyt pari päivää poltellu alaselkää ja alavatsaa.. eli neuvolaan soitto ja lääkärissä käynti ilmeisesti edessä.. Siinäpä kuulumiset tällä erää.

maruli rv 19+2
 
Pööppis: ei kai se valmennus nyt niin tarpeellinen ole,ainakin mä synnytin ihan hyvin ilmankin sitä :) netistä lueskelin vaan muiden synnytyskertomuksia ja otin selvää mm. hengitystekniikoista ja asennoista. synnytuslaulua kannattaa kokeilla,se autto mulla ainakin kipuun tosi hyvin !! =)

-bambi- kosi itse ;) eihän se nykyään niin outoa ole jos nainen kosii? mut ehkä toisaalta sun mies odottaa oikeaa hetkeä kosimiselle,ehkä se on jo suunnitellu jonkun tietyn päivän koska haluis kosia? :)

voi hitsi,mulla on huomenna synttärit ja taas tulee lisää vuosi,toki vieläkin oon NUORI :DD joten päivittäjä voi mulla jo laittaa että ikää mulla on 23 :) kiiitooosh!

nonii,nyt pitää mennä aamupalaa jatkaan :D

sunniee ja vv 21+2
 
pööppis: okei, voi olla et on sit vika, viime kesänä oli viel se loppuraskaudenkin mut onhan ne voinu päivittyy sen jälkeen. Mun mielestä noissakin pitäs olla yhtenäinen linja, joko sukupuoli kerrotaan tai sit ei (siis jos näkyy, mut onhan laitteet sen verran hyvät et jos rakenteet näkyy ni kyllä pitäis alapääkin näkyä jos vaan sitä kateltais...)

yök ku tuli pitkästä aikaa huono-olo :/ kai se tästä ku pääsee töihin..
 
Laretzki
pööppis Meilläkin on täällä periaatteessa se kolmeultraa, koska synnytystapa arvio tehään äippäpolilla ja silloin ultraillaan vielä kunnolla, että aika hassua että sulle pitänyt sitten oikein varata sellainen. Mulle ultraaja sanoi, kun lähettiin, että tää oli tässä synnytystapa arviointiin, jollei sokerirasituksessa narahda, että ymmärsin vähän siihen malliin, että jos sokerirasituksessa tulee jotain niin sit ne ultrailee sen vauvan koko arvion takia...

ja synnytysvalmennus ei oo mitään käryä, koska se täällä oikein on. Perhevalmennuksiin (kelan etuisuudet, parisuhde, laspsen hampaiden hoito yms) saatiin ajat tossa aikoja sit, mutta siinä on se, että ne on arkiviikkoisin, niin millä helvetillä mä muka jaksaisin aina revetä 160 km Kokkolaan niiden takia. En millään, varsinkin kun bensakin maksaa niin helvetin paljon.

bambi Kosi itse :) Niin mullakin oli tarkotus tehdä, mutta sitten se menikin niin, että mies kosi, pitkällisen keskustelun päätteeksi. Tosin, se luulee edelleen tänä päivänäkin että se oli ihan sen oma idea! :LOL:


Alkaa selkeesti rauta pikkuhiljaa puremaan, kun tuntuu jo paljon tarmokkaammalta mitä vielä viime viikonloppuna. Aamusin kyllä väsyttää, mutta mulla se johtuu ihan täysin tästä pimeydestä, odotan lunta jo niin kovasti, tulisi vähän valoisampaa...
Tänään taas tosi kiva koulupäivä, ensin tehtävien pakertamista ja sit ohjelmoinnin opettelua ilta yhdeksään asti.. : / Et ei mun olo vielä niin tarmokas oo että siitä tykkäisin. :D

Lare ja Spyro 22+5
 
jadezalle :hug:. sama onko ihminen vai eläin, jos on rakas niin on rakas. itekkin edelleen muistelee viime jouluna lopetettua koiraani

tervetuloa uudet!!

pikkumökö samaistuin niinsun kirjotukseen 9v raivareista. meillä aivan sama homma, jos likka pimahtaa niin turha mennä väliin säätään parasta antaa raivota ja purkaa itteensä ja sit kun hiljenee niin alkaakin jo naureskeleen ja kainaloon hivuttaa ja sit sen kanssa voi jutella et mitä äsken tapahtukaan. nykyään jo noita aiak vähän mut 5-7v oli aika uhmaa ja raivarieta
 
Jadeza :hug: Oman lemmikin poismeno on kamalaa. Mun kani lähti ihan yllättäen kun olin teini, nyt meillä (mulla) on kissa, joka on mun kotoa muuttamisen jälkeen kestänyt mun kanssa kaikki ilot ja surut ja se on ainoa, joka on pysynyt sellaisenaan <3 Kyllä se suru hellittää!

Arvatkaa muuten miten ihana päivittää poika,-tyttöoloja lupauksiksi, kun varmaan 90% tarvitsee päivittää vaan se olo lupaukseksi ;)

Tervetuloa uusille, ihana miten vieläkin tulee lisää rupattelijoita!

Mariaja & Tyyppi 18+3
 
Tervetuloa bla-bla!

Synnytysvalmennuksen eka osassa käytiin mut toinen jätettiin jo väliin. Vaikka esikoinen kyseessä niin ei tullut mitään uutta tietoa ym.

Vaatteiden hankinta Musta on tullu huuto-netti -HULLU! :LOL: Huomenna ois myös tarkotus lähteä shoppaan jouluostoksia ja muita. Jotenki vaan tuntuu etten oikein uskalla ostella kovin pinkkejä juttuja siltikään..

Olemassa olevat vaatteet on pesty, silitetty ja ne on sievästi viikattuna tyynen vaatekaapissa. Kohta vaan alkaa jo vaatekaappi käymään pieneksi :whistle: Oon itelle sanonu et älä hamstraa noita 56cm mut ku ne on niin vastustomattomia! :) Nyt täytyy alkaa ostella jo yli 60 senttisiä.

pikkumökö ONNEA! :)

jadeza pahoittelut.. :hug:

TYTTÖJÄ tulee ihan kauheena!! Katotaan vaan ni osa onki näistä poikia :D

milla3 voin kuvitella.. :( meillä 4v sakemanniuros josta en kyllä haluais luopua millään!! Saa nähä miten käy kun ei tule oikein lapsien kanssa toimeen.. :(

istukka etuseinässä, 1.3cm päässä kohdunsuulta. Kohta pääsee ultraan!! :)

kn&tyyne 21+6 POKSUU!!
 
Valmennuksen tarpeellisuus Käytiin yhdessä valmennustilaisuudessa esikoista kun odotin. Siinä käsiteltiin synnytystä. Oli kyllä ihan yhtä tyhjän kanssa. Se oli selvästi kaunisteltu versio, vähän sellainen "ähinää-ponnistus-lapsi rinnalla"-tyylinen. Katselin koko raskausajan telkan vauvaohjelmia ja niistä oppi paljon, paljon enemmän! Kätilö kysyikin synnytyksen lomassa, että mistä tiesin ponnistaa leuka rinnassa ym. Olin nähnyt näistä ohjelmista ;) Toisaalta synnytyksessä kyllä osa asioista tulee jostakin ihan itsestään. Muistan supistelutuskissani äännelleeni matalalla nuotilla. Se vaan tuli jostakin, koska se tuntui helpottavan. Jälkeenpäin olen lukenut, että sellaista suositellaan. Uskon, että nainen ja naisen kroppa osaa synnyttää ilamn ohjeitakin tosi paikan tullen.

Istukka Mulla istukka takana, ylhäällä. Tunnen aika hyvin liikkeitä. Ekassa raskaudessa istukka oli edessä ja silloin en ehkä ihan näin paljon tuntenut liikkeitä. Ultrassa näin, kun vauva nyrkkeili ja tunsin ne pienen nyrkin iskut. Eli aika pienetkin liikkeet tuntuu.

Jadeza Osanotto suruusi. :(

Sukupuolen selvittäminen ultrassa Tästähän on olemassa suositus, ettei sukupuolta kerrottaisi. Suositus: Siki En kuitenkaan usko, että Suomessa tämä olisi joku ongelma, että sikiö abortoitaisiin tiedon jälkeen. Eihän se ole edes normaalioloissa mahdollista. Mutta esim. Ruotsissa on jotakin tämän suuntaista "uusruotsalaisten" keskuudessa ollut havaittavissa. Me ei esikoisesta tiedetty kumpi tulee, mutta nyt haluttiin tietää, ihan käytännön syistä.

ruska Hanki vaan ihan reilusti niitä 56cm vaatteita. Meillä ensimmäinen hankinta laitokselta päästyämme oli pienet vaatteet! Kaikki kun oli toitottamut, että niitä ei paljon tarvitse, niin oli hankittu niitä hyvin maltillisesti. Lapsi oli sitten 47cm pitkä syntyessä, joten mentiin hankkimaan 50cm vaatteita alkuun. Varsinkin yöpukuja kului hurjasti. Pulauttelua kun oli...
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: -ruska-
Hei!


Uusi ilmottautuisi tännekkin. Olen Huhtikuisissakin mutta La on 29.3 ja nää mun kaks aikasempaakin on syntyny etuajassa. Ensimmäinen rv 39+1 ja toinen 36+4 eli kirjoittelisin mielelläni myös tänne. Eli ikää 22 ja kolmatta odotellaan. Tänään poksui taas viikkoja eli nyt rv 18+0 ja rakennu UÄ ois 16.11. Muutamassa ultrassa jo käyty ja kovasti tyttöä veikkaavat mutta rakenne uässä sitten paremmin. Tyttöolo kyllä on ollu koko raskauden ajan. Synnäri ois sitten K-HKS

tiukuliina ja papunen rv 18+0
 
Pööppis, mä olen tässä kotiäitivuosien aikana ottanut projektiksi opetella kaikenlaisia "naistentaitoja", ja ihan nollasta olen lähtenyt noita tekemään. Mulla tuli mieleen jos sulla ei hermo riitä puikkoihin, niin sulle vois sopia neulahuovutus! Siinä alkaa heti näkemään valmista, eikä tarvitse osata mitään tiettyjä silmukoita ja muita. Senkun vaan tökkii neulalla. Samalla saa vähän purettua kireetä hermoakin :LOL: Alkuun tarvii hommata sellainen huovutusneula, niitä on kahdenlaisia, sellaisia missä on vaan yksi neula, tai sitten sellainen paksumpi pötikkä missä on monta neulaa samassa. Sillä monen neulan kahvalla saa nopeemmin valmista, mutta tarkkuus ei oo ihan niin hyvä. Sit sä tarviit palan vaahtomuovia jonka päällä sitä työtä tökitään, ettei mee neula pöytään, ja lisäks niitä villoja. Kaikkia saa ainakin mielläpäin ihan prismastakin, eli ei tarvii olla ees mitään käsityöliikettä, eikä noi ole mitään kamalan kalliita juttuja. Yksi sellanen villapussi makso muistaakseni kolmisen euroo, ja siitä tekee vaikka kuinka paljon. Tietty ihan kiva varmaan olla muutamaa väriä ainakin. Mä tein yhtenä vuonna melkein kaikki joululahjat huovuttamalla, kun vähän innostuin!
 
  • Tykkää
Reactions: jadeza
Huomenta päivää naiset! pitkästä aikaa :wave:

Vesivahingon kuivatus on alkanut ja kovasti odotan sen muuton toteutuvan ennen joulua.
Vaunuhankinnat on nyt tehty, eli emmaljungan edget tuli ulkoiluvaunuiksi ja brion kombit ostin parvekkeelle.
Muutoinkin alkaa olemaan suurin osa tarpeellisesta hankittu ja ehkä myös sitä ei niin tarpeellistakin tullut hamstrattua.
Ikeasta haluan vielä sen tumman värisen, mielestäni ihanan hoitopöydän.
Istukka oli edellisessä ultrassa takaseinässä ja uskon olevan edelleen, liikkeet tuntuu tosi selvästi.
Kohtu mitattiin 17+0 ja oli silloin 17cm.
En enää jaksaisi yhtään odottaa omaa ultraa, niin moni on jo päässyt omaansa ja saaneet tietää kumpi siellä on :heart:, kumpa tää aika nyt menisi äkkiä!!
Meillä on pojalle nimi valmiina, tavallaan myös tytölle, mutta mielesssäni on tytölle toinenkin nimi johon yritän nyt miestäni saada myöntymään ;):ashamed:siis manipuloin häntä..

ilja ja pikkuinen 19+3
 
Viimeksi muokattu:
Valmennuksen tarpeellisuudesta: Käytiin esikoisesta siinä ekassa jossa käytiin synnytystä läpi, mutta ei koettu saavamme siitä mitään uutta tietoa. Eli ilmankin olisi pärjätty. Käytiin myös siinä jossa puhuttiin parisuhteesta, mutta se oli ihan yhtä tyhjän kanssa. Siellä vaan puhutiin siitä kunka riidellä oikein. Ne kerrat kun olisi ollut vauvan hoidosta juttua jäi väliin kun oltiin reissussa. Hyvin ollaan pärjätty ilman niitäkin.

Bambi: Tiedän tunteen. Odotin miehen kosintaa vuoden päivät ja päätin jo, että jos mies ei kosi syksyyn mennessä niin suutun. Mitään en siis ollut sanonut asiasta, mitänyt ehkä vähän vihjaillut. Hänpäs sitten yllätti ja kosi kesällä. Oli kuulemma sitä suunnitellut jo pitkään, mutta halusi ehdottomasti tuon ajankohdan. Oli vaan mielessään myhäillyt mun vihjailuille ja kiemurtelulle :D Tämä siis tapahtui jo vuosia sitten.

Sipsunen & pikkusisko 19+6:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa uusille :flower:
Ja onnea ultrassa kävijöille :)
Jadezalle paljon :hug: menetyksen vuoksi

Pööppikselle kans lisää :hug: Ja usko pois kyllä se vielä iloksi muuttuu!! Hormonit ne sua nyt höykyttää ja kaikki tuntuu monta kertaa pahemmalta kuin on mutta ei montaa kuukautta enää kun saat pikkunyytin syliis ja olo tasottuu :heart:

Istukka takaseinässä ja aika alhaalla, täti meinas kuiten ettei ulotu kohdunsuulle. Miehän ite luulin että on edessä kun en ole niin selvästi tuntenu liikkeitä mutta tää on vissiin vaan niin rauhallinen poitsu ettei turhia hötkyile :)

Mie olen eilisen illan sulatellu poikauutista ja miehen kans jutellu joka muuten on aivan onnensa kukkuloilla! Ja nyt tuntuu että pakahdun tähän onnentunteeseen :heart::heart: Jotenki tuntuu että vauvasta tuli paljon läheisempi sukupuolen selviämisen myötä. Mie en koskaan aiemmin ole tienny kumpi tulee joten tää on jotenki ihan uus ja ihana tunne!
Mummi soitti aamulla ja haluaa ens viikolla lähteä ostaan vauvalle jotain kivaa, oli ihan täpinöissään :)

Päivänjatkoja mammat:wave:

Katjuska ja Onnimanni 21+5:heart: (Lehdestä luin ton nimen ja musta se oli niin hauska että meän vaavi on nyt onnimanni :D)
 
  • Tykkää
Reactions: Hayley82
Rakenneultra takana! :heart:

Poika tulossa!
Arvioitu paino tällä hetkellä 503g.

On se vaan kummaa tuo nykyajan tekniikka! Vilautti välillä 4D kuvaa ja näytti olevan samanlainen nyppynenä kuin veljensä. Voih, on se niin hassua kurkistaa salaisuuksien kammioon... :)

Tervetuloa uudet!


Pikkumökölle onnea työn vakinaistamiseen! :)

Pööppis
! Saat valittaa! Kylläpä tyhmää, kun sait niin huonosti kuvia!
Ja Cherryelle samat sanat! Höh! Me saatiin yhdeksän kuvaa. Kolme niistä on 4D kuvaa kasvoista. :) Normaalikuvaa sivuprofiilista ja muutama niitä rakenteita, joista en ymmärrä tuon taivaallista. Ja nämä siis ihan kunnalliselta puolelta. :)

Jadezalle!
Voimia! Kissaihmisenä voin kuvitella tunteesi. Silmät on itketty päästä, kun aika on jättänyt rakkaista. Ikävä on kova pitkään. Ja varsinkin, kun näit pienen vahingoittuneena. :hug: Jaksuja!

Istukka edessä. Ja ei kohdunsuulla. Se oli kiva kuulla, sillä edellisessä raskaudessa se oli. Nyt mennään jännityksellä kohti ensimmäistä alatiesynnytystä. Tai siis synnytystapa arvio vielä tehdään ensimmäisen sektion tähden.

Napa
ei pullahtanut viimeksi, eikä vielä ainakaan näytä siltä, että pullahtaisi...

Paino noussut raskauden alusta 9,7kg, huh!

Te, joilla seksin jälkeen ollut pissa- ja hiivatulehduksia. Vaikka käyttekin itse pesulla, niin onhan miehenkin hygieniasta huolehdittu ennen seksiä? Itse en suostu "likaiseen" seksiin ikinä, mieskin sen tietää ja mukisematta peseytyy ensin. :)

Soraya 21+6
 
katjuska-80 Onnimanni tulee vanhasta lorusta, tuossa linkki :) Oli ennen onnimanni – Wikipedia
Mun isällä oli tapana toistella tuota kun olin lapsi, mutta hieman omaa versiota :)

tervetuloa tiukuliina

Aamulla oli kipeitä supistuksia, niin en uskaltanut lähteä reissuun. Nyt oon sitten vaan maannut ja toivonut ettei niitä tule enää.
Käpy on tainnut vaan tykätä supistuksista, ei oo aikaisemmin näin vilkasta päivää mahassa ollut. Koko ajan kuplii ja aina vähän eri kohdassa :heart:
Ihanaa tuntea ekaa kertaa kunnolla rakkaan liikkeitä. Oon ihan yhtä hymyä täällä :D

hepuhi:heart:käpy 20+5
 
  • Tykkää
Reactions: katjuska-80
Meilläkin lähenee tuo rakenneultra kovaa vauhtia ja kovasti jännittää, että suostuuko pikkunen näyttämään sukupuoltaan :)

En tiedä ootteko tuolla aikasemmin puhunu tästä aiheestä, mutta kysympä nyt uudestaa silti; ENSISYNNYTTÄJÄT millä viikoilla olette itse alkanu tuntemaan liikkeet entä milloin muut on saanu nauttia pikkuisen liikkeistä? :)

nittta ja masunvaltaaja 18+2 :heart:
 
Nittta! Mä en tunne vieläkään kunnon liikkeitä! Olen jo sentään 21+6 ja toisodottaja jo... Mutta mulla onkin istukka etuseinässä, johtuisko siitä? Edellisessä raskaudessa oli myös, mutta en muista, koska potkut alkoi. Täytyy luntata jostain, jos löydän jotain muistiinpanoa noista ajoista.

Kunnon potkaisua odotellen:
Soraya
 
Hei vaan naiset :D Sunnuntaina sain piiitkän kirjotuksen melkeen valmiiksi tänne kun miehen siskon pölähti yhtäkkiä paikalle ja säikähtäneenä blokkasin äkkiä itteni pihalle ja koko teksti hävis :stick: Toivottavasti se ei kerinny näkeen edes että millä sivuilla olin,se nimittäin tonkis heti koko palstan läpi ja sais selville mun nimimerkin mitä en halua :kieh: Varmaan itteksensä mietti että millähän pahoilla teillä oikeen surffailin ku menin ihan paniikkiin ku se änkes paikalle:D En saanu sitte aikaseksi kirjottaa samoja asioita tänne uudestaan...
Ihan ensiksi tervetuloa Bla bla ja Rig :wave:
Pikkumökölle PALJON onnea vakkari paikasta!Toi on varmaan niinku pieni lottovoitto,varsinki nykypäivänä :flower:
Jadezalle osanotot...Mä niin tiedän miltä susta tuntuu,oon itte menettänyt kaks koiraa jotka oli mulle perheenjäseniä ja rakkauden ja ikävän määrää niitä kohtaan on vaikea kuvailla :'( Toisen koiran poismenosta tulee joulukuussa vuosi.Se oli mulle ja miehelle meidän lapsi enkä vieläkään pysty ajatella sitä karvanaamaa ilman itkua :( Monesti on mieles käyny uuden koiran hankinta mutta en oo pystynyt siihen justiin ton menettämisen pelon takia...En voi muuta kun lähettää sulle voimia täältä...
Pööppishän vois askarrella ja nikkaroida kaikkia kivoja sisustus juttuja vauvalle :) Olisko teillä esim jotain vanhoja pieniä huonekaluja mitä voisit entisöidä?Googlettamallaki varmaan löytyy kivoja ideoita tai vauva lehdistä :)
Ultrauutisiaki oli tullu taas ihan roppakaupalla!Onnea tytöistä ja pojista :flower: Omaan ultraan on vielä reilu viikko ja mitä lähemmäs sitä mennään sitä enemmän jännittää :p Nyt on ruvennu hirveesti stressaamaan sitä että vauvalla on varmasti kaikki hyvin...Aiemmin oon tuudittanu itteäni että kaikki on hyvin ku huomasin että kätilö np-ultras jo tarkasteli vähä niitä rakenteita vaikka ei mitään muuta sanonutkaan ku että kaikki on hyvin.Mutta eihän se nyt sillon voinu millään kaikkea nähdä.Toivottavasti kaikki nyt olis hyvin ens perjantaina : /
Supistuksia kivuttomia sellasia on taas tällä viikolla ollu vähä useemmin,viime viikolla ne oli useemman päivän pois.Varmaan tulee tästä stressaamisesta.Ihan menee hermot itteensä ku pitää kaikkia mahdollisia pieniäki asioita käännellä ja väännellä pääs,ikinä en voi olla huoleton rento ja onnellinen :'(
Lisäksi jouduin sitte kuitenki antibioottikuurille : / Sunnuntaina oli jo melkeen normaali olo ja kerkesinki jo liputtaa että kerranki mä selvisin flunssasta paris päiväs, kunnes maanantaina kurkku ja keuhkot oli niinku olisin huutanu kurkku suorana vuorokauden putkeen.Tiistaina sainki sitte labrasta tulokset ja se streptokokki c:hän sielä taas jylläs! :kieh: Onneksi kuuri on ruvennu nopeesti puremaan ja olo alkaa olla paljo parempi,mitä nyt sitten stressiä aiheuttaa TÄMÄKIN asia :attn:
Mietityttää että kärsikö rääpäle sairastelusta ja miten se kestää ton antibiootin jne. :attn: Täälä oli moni muuki mamma ja mamman lapsi taudin kouris,joten pikaisia paranemisia kaikille!Ei oo kivaa sairastaa :(
Kerttu&Rääpäle POKS 21+0! :heart:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: mesisa

Yhteistyössä