Hakutulokset

  1. S

    *Huhtikuun Helmet 2012 * HUHTIKUUSSA* MEIDÄN KUU!!*

    Hei kaikki. Olen aika huonosti seurannut ketjua, enkä juuri kommentoinut ollenkaan.. :/ Meille syntyi poika 7.4. rv 39+2. Laskettu aika siirtyi jo alussa, mutta en tainnut sitä muistaa ilmoitella täällä. Tänään olisi ollut se virallinen laskettu päivä. Mitat oli 3790g, 50cm. Synnytys oli...
  2. S

    *** huhtikuun helmet 2012 '' lokakuussa'' ***

    Hei pitkästä aikaa.. aika vierii (vaikka joka päivä tuntuu et aika menee liian hitaasti).. Mulla NP ultra keskiviikkona edessä :) Neuvolassa on ultrattu jo moneen kertaan joten en stressaa ja kotona laina doppleri rauhoittaa todella mieltä. Ilman sitä en olisi pärjännyt. Pahoinvointi jatkuu...
  3. S

    ~~ HUHTIKUUN HELMET 2012 *syyskuussa* ~~

    Onnea ja voimia niitä tarvitseville! Erityisesti Tiinaww olet mielessä.. saman läpikäyneenä tiedän miten kamalaa se on. Puhuminen auttaa, vaikka alkuun voi olla vaikeaa. Mulla huimaus ja pahoinvointi on antaneet vähän periksi. On hyviä ja huonoja päiviä. Alkuun huolestuin aina hyvistä...
  4. S

    ~~ HUHTIKUUN HELMET 2012 *syyskuussa* ~~

    Hei vaan. Oon ollut "kiireisellä" päällä, joten täällä käynnit on jääneet vähiin. Eilen viimeksi oli neuvolakäynti ja kaikki näytti olevan hyvin. Viikot tuntuu matelevan :( Aamuisin ja iltaisin pahoinvointi vie voiton ja olo on surkea. Päivisin menettelee. Paino oli noussut 1,5kg. Johtuu...
  5. S

    Keskenmenon jälkeen plussanneet - kevät 2011-> *päivittäkää tietonne!*

    Imoenille onnea! Tömpsis: Olin niin hajalla silloin neuvolassa etten saanut sanottua mitään. Aion kyllä mainita asiasta henkilölle kun hänet näen seuraavan kerran. Oireet vähentyneet. Helpottavaa ja pelottavaa. Huomenna ultrassa selviää tilanne. 8+0
  6. S

    Keskenmenon jälkeen plussanneet - kevät 2011-> *päivittäkää tietonne!*

    Voi ihanuus teitä :) Heti tuli hyvä mieli kun luki teidän tarinoita. Kai se on se, kun huomaa ettei ole ainut pelkojen ja kokemuksiensa kanssa. Kyllä neuvolassa meilläkin on ollut erikoista suhtautumista. Viime raskaudessa olin todella hysteerinen alusta asti. En saanut ittelleni mitään...
  7. S

    ****OoOoO HUTIKUUN HELMET 2012 ELOKUUSSA OoOoO*****

    Kiitos sale linkistä. Ehkä tuota ranneketta voisi kokeilla. Töissä vain sen pito on mahdotonta, koska käsissä ei voi olla mitään... Nyt oon ollut viikon lomalla ja toinen edessä. Asteen olo parempi, kun ei päivän aikana tee mitään. Mittailin verenpainettani tuossa yks päivä.. yläpaine 89...
  8. S

    Keskenmenon jälkeen plussanneet - kevät 2011-> *päivittäkää tietonne!*

    Jospa sitä tästä keskustelusta saisi enemmän tukea/ toivoa.. Tuola odottajien puolella tunne välillä ettei kuulu joukkoon. Eli sm, 27v, KKM 8/10, KKM 1/11, ekaa odotetaan Edelliset raskaudet on menneet hyvin 14vkolle asti. Niskapoimussakin käytiin. Sitten sykettä ei vain löytynyt...
  9. S

    ****OoOoO HUTIKUUN HELMET 2012 ELOKUUSSA OoOoO*****

    Pelottava olo. Oireet vähentyneet eilisen jälkeen puolella ainakin. Viime yönä näin outoa untakin; olin menossa ultraan mutta pelkäsin ihan hulluna tulosta enkä antanut ultrata ollenkaan. Huusin vaan että tätä lasta multa ei pois oteta.. Itkin niin kauheesti että lopulta heräsin siihen...
  10. S

    ****OoOoO HUTIKUUN HELMET 2012 ELOKUUSSA OoOoO*****

    Tervetuloa uudet. En oo jaksanut kovin notkua koneella, joten kirjoittelukin jäänyt vähemmälle. Kävin viime viikolla ultrassa; syke löytyi ja vauva oli kohdussa :cool: Jes! Viikot vähän pieneni, mikä olikin odotettavissa epäsäännöllisen kiertoni takia. Samoihin aikoihin mulla alkoi järkky...
  11. S

    ****OoOoO HUTIKUUN HELMET 2012 ELOKUUSSA OoOoO*****

    Kiva näitä tietokoneita. Kirjoitin aamulla jo piiitkän tarinan, mutta nettiyhteys katkes ja viesti hävis : / Oon ollu tässä lomalla ja huomenna olis taas töihin paluu.. joudun heti kertomaan työmaalla raskaudestani, koska töissä tiettyjä juttuja mitkä sikiölle vaarallisia.. Harmi kun joutuu...
  12. S

    ****OoOoO HUTIKUUN HELMET 2012 ELOKUUSSA OoOoO*****

    Kiitos Tanya ja Löllöttelijä vastauksista. Piditkö Tanya raskauden aikana jotain sykerajaa liikkuessasi? Olen pohtinut tietysti edellisten huonosti päättyneiden raskauksieni takia tätä liikunta asiaakin... voisiko siinä olla syy, lähinnä korkeasykkeisessä lajissa.. Tosin tiedän että monet...
  13. S

    ****OoOoO HUTIKUUN HELMET 2012 ELOKUUSSA OoOoO*****

    LS: Älä vielä luovuta. Itse olen onnellinen tästä raskaudesta, mutta torstaina tuleva ultra pelottaa, koska 2 edellistä raskautta on ultrassa (vkolla 14 ja 10) todettu keskeytyneen. Ei sykettä enää. Molemmilla kerroilla eka ultrassa kaikki on ollut hyvin ja syke näkynyt. Viime päivinä on...
  14. S

    Mistä ihmeestä uskallusta uuteen yritykseen toistuvien keskenmenojen jälkeen?

    Anazu ja Vaavimasu: Mulla myös samoja ajatuksia ja kokemuksia. 2 keskenmenoa yllättäen - neuvolassa sykettä ei näy. Oma kroppa sekaisin näistä ja pelko on kova. Kuitenkin jotenkin olen saanut itseni koottua taas ja pakkohan se on, jos lasta haluaa. Nyt taas alkuraskaus menossa, mutta vielä ei...
  15. S

    ****OoOoO HUTIKUUN HELMET 2012 ELOKUUSSA OoOoO*****

    Hei. Minäkin haluan liittyä ja pysyä tässä ketjussa huhtikuuhun asti. Eli sm, 5.4.2012, 27v, eka lapsi. Takana on 2 km:a, joten neutraalilla, toiveikkaalla mielellä matkassa. Tsemppiä ja voimia meille kaikille tähän alkuun.
  16. S

    Klexanea tai Fragminia pistävät odottajat, pari kysymystä :)

    Mielenkiintoinen keskustelu. Itse aloitan seur positiivisesta testistä Klexanen pistämisen kerran päivässä. 20mg /annos. Painan 55kg. Millaisilla annoksilla teitä on ohjeistettu pistämään? Painoon varmaan suhteutetaan tuo annos.
  17. S

    Sairasloma keskenmenon / kohtukuoleman jälkeen??

    Mulla 2 km takana eikä eläviä lapsia. Palasin työhön heti kun kivut antoivat periksi...noin viikko synnytyksen jälkeen. Ensimmäisen km:n jälkeen töihin paluu tuntui kamalalta. En kaivannut ympärilleni yhtään "surkuttelijoita", vaan oli pakko jatkaa eteenpäin. Toisen km kohdalla jo odotin että...
  18. S

    Keskenmenosta..

    Maaria89: Käy vaan lääkärillä varmuudeksi.. jatkoa ajatellen oleellista jos joskus joudut saman kokemaan. Itsellä keskenmeno rv:lla 14 ja lääkkeillä tyhjennys. Kaksi normaalia kiertoa piti odottaa ennen ku sai uudelleen yrittää. Ja kyllä oman korvienvälin takia myös tuo aika oli paikallaan...
  19. S

    onkos ratsastajia paikalla?

    Mielenkiintoinen palsta :) Olen ratsastanut ikäni ja oma heppa on. Olen kilpaillut sillä säännöllisesti, paitsi en raskaana ollessani. Ratsastanut olen kyllä ja valmennuksissa käynyt. Ensimmäinen raskauteni päättyi keskenmenoon 4:llä kuulla. Keskenmenon jälkeen olin viikon ratsastamatta kipujen...

Yhteistyössä