Hakutulokset

  1. momx3

    mitä mieltä limsa koneista, suosittele

    Meillä kotona sellainen soda stream..=) ihan hyvä vehje, ei tarvitse lähteä kauppaan asti ostamaan niitä suuria limsapulloja.. Mutta sen takia varmaan meillä lapset (ja vanhemmat ;) ) juo enemmän limsaa kuin ennen.. ja mies ei tykkää, että lapsi (5v) juo limsoja, koska on itse hammaslääkäri...
  2. momx3

    Lastesi nimet ja kommentoi samalla edellisiä..

    Kaikilla tosi kauniita nimiä lapsillaan! =) Pinja ja Heta varsinkin ihania nimiä :hug:
  3. momx3

    Lastesi nimet ja kommentoi samalla edellisiä..

    saanko kysyä, että miten niin Reea on karmea alennus? Mielestäni Reea on ihana ja kaunis nimi! :hug: ja veljen poika on Tuukka.. ;) Ada-Sofia ihan semi nätti nimi, ja Alindakin kaunis, mutta en ole ennen Alindaa kuullut..
  4. momx3

    Kuristaisitko mieheni tässä tilanteessa

    Kyllä se on omasta mielestänikin aikuisteni tehtävä huolehtia lapsista.. Ei lasten tarvitse itsestään huolehtia, mutta kyllä lapsi jotain pikku askareita voi tehdä.. Mutta päävastuu lapsista on aina vanhemmilla!
  5. momx3

    Milloin mahdollista?

    Paljon onnea tulevasta vauvasta!! :hug: Meillä näkyi tämän asukin sukupuoli viikolla 18.. ;)
  6. momx3

    Lastesi nimet ja kommentoi samalla edellisiä..

    Moii.. Meillä kotona kolme prinsessaa: Aino Rita Alexandra 5v Ilta Jade Melissa 3v Lila Taika Loviisa 7kk ja neljäs tyttölupaus tulossa helmikuussa, hänestä tulee Emma Suvi/Sini Maria =)
  7. momx3

    lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

    Minka on tosi nätti nimi ! :heart: Meilläkin kulkee suvussa tuo Frans.. Nyt vasta viikolla 23, ja kolmosia odottelen, tulossa kaks tyttöä & poika.. ;) Nimet on jo aika varmat. Tytöistä tulee Lyydia Jade Isabella & Emmi Hilma Katarina ja pojasta Joel Eetu Juhani ;) :heart:
  8. momx3

    Muita jouluaattona syntyneitä?

    Onne sinulle etukäteen! :) Siskoni on syntyny myös jouluaattona ja muistan, kuinka häntäkin lapsena harmitti tuo, että saa kaikki lahjat samana päivänä. Oma syntymäpäiväni on 15.joulukuuta ja sekin aika lähellä joulua.. ;)
  9. momx3

    Kuinka teillä: painon nousu raskauden aikana. Ja terkkarin asenne.

    ja ennen raskautta mulla oli painoindeksi n.21.. :)
  10. momx3

    Kuinka teillä: painon nousu raskauden aikana. Ja terkkarin asenne.

    Mulle ei ole neuvolassa sanottu painosta mitään negatiivista.. : ) Nyt viikolla 23 ja kiloja on tullut + 12,5 ;) Mutta kolmosia odottelen.. :)
  11. momx3

    Kolmosraskaus (:

    Moikka. Olen 22 vuotias nainen, kihloissa & asun Turun seudulla. Ja odotan kolmosia viikolla 23+6 :) Tämä on ensimmäinen raskauteni, ja ajatus kolmesta vauvasta pelotta vähän.. Mutta olen todella onnellinen, ja vauvoja täällä odotellaan jo kovasti :p Tulossa kaksi tyttöä & poika.. :heart...

Yhteistyössä