Hakutulokset

  1. N

    ** Huhtikuun Helmet 2012 ~~JOULUKUUSSA~~ **

    Avantasia: mä mittasin äsken. 94cm!!! herran jestas.. eihän tuos voi edes vyötäröstä puhua enää.. :laugh: sehän on 200cm loppuajasta :D neiti80 ja nykeröT 21 ja risat :)
  2. N

    Alkuvaiheessa olevia kaksosten odottajia?

    Rakenneultra takana ja kaikki on hyvin :) toinen on varmasti poika ja toisesta tyttöveikkaus. poika esitteli oikien mielellään jalkojen välien aarteita, mutta tää toinen oli vaan käsiposkella ja esitteli mielummin jalanpohjiansa :heart: Neiti80 ja nykeröT 21+0
  3. N

    ** Huhtikuun Helmet 2012 ~~JOULUKUUSSA~~ **

    Tänään oli rakenneultra :) Vauvat asuu molemmat omissa pusseissa, toinen etuseinään kiinnittyneenä ja toinen takaseinään ja lapsivettä on kummallakin oikein hyvin :) ja Toinen lapsi on varmasti poika ja toiselle tyttöveikkaus ja vauvoilla ainakin tällä tietoa on kaikki niinkuin pitää...
  4. N

    ** Huhtikuun Helmet 2012 ~~JOULUKUUSSA~~ **

    Heissa :) Neuvolassa käyty ja kaikki oli hyvin, toinen kaveri ei vain olisi halunnu, että sen sykettä tutkitaan, kaveri huito ja potki ja yritti ahkerasti paeta moista toimenpidettä :heart: rr: 138/75 B-hb 131 ( viimeksi 104) painoa tullu lisää 70g/kk, eli enemmänki sais syödä...
  5. N

    ** Huhtikuun Helmet 2012 ~~JOULUKUUSSA~~ **

    Voi Fanttomi.... :hug: Voimia.. ihan kauheeta..
  6. N

    *~~ * Huhtikuun Helmet 2012 * Marraskuussa * ~~*

    Jouskari-80: kiitos tiedosta. Itteasias koko välilihan voitelu oli mulle ihan uutta :O Tästä nää keskustelupalstat on kivoja :) toinen jousimies, vielä samalta vuosikymmeneltä kiittää :)
  7. N

    *~~ * Huhtikuun Helmet 2012 * Marraskuussa * ~~*

    Jozzu85: lohduttavaa kuulla, että jonku muunki on pillerit pettäny.. Mä tosin en unohtanu yhtäkään.. : / Mitä te käytätte alapään rasvaamiseen, sitä ryppyvoidettako mitä joku tuolla ehdotti? :laugh: Lemmikkejä: meiltä löytyy 6-v leikattu kollikissa, 5v leikattu kultainennoutaja poitsu ja...
  8. N

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.8 **

    Amanda77: mulla meni onneksi ohi tuolla vesikuurilla.. :) Hansman: tervetuloa joukkoon! Voi olis nyt jo joulukuu... Pääsis sinne rakenneultraan ja ehkä sitten sais tietää, onko omat tuntemukset oikeassa, mä uskon vauvojen olevan tyttöjä :heart:
  9. N

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.8 **

    Amanda77: mulla on ollu tuota samaa.. En tiedä johtuuko siitä, että viikonloppuna tuli juotua vähemmän vettä ku yleensä, mutta tänään, varsinki aamulla, kirveli ihan järkyttävästi :( Aamunavetas sai vartin välein juosta veskiin kärsimään. Täytyy huomenna viedä kans pissanäyte. oon vaan yrittäny...
  10. N

    *~~ * Huhtikuun Helmet 2012 * Marraskuussa * ~~*

    poksumaan tulin, 18 :) ja sitte, onko normaalia ulkosynnyttimien (eikö ookki hienosti sanottu :D ) turpoaminen raskausaikana? Mitä varten kaikki vähänki "normaalista" poikeevat asiat pelottaa.... :confused: kun ei tunnu miltään, pelottaa, kun sattuu johonki, pelottaa, omat ajatukset...
  11. N

    Alkuvaiheessa olevia kaksosten odottajia?

    Diiselikissa: :hug: voi.. otan osaa Omaa napaa: Mä olin tänään neuvolassa, vauvat voi hyvin, sykkeet 140. Mun paino nousee 400-500g viikossa, järkyttävää, en oo koskaan painanu yli 70kg :laugh: ja tuskin vielä tähän loppuu (71,5kg) On se niin uskomattoman ihanaa katseltavaa, pikkuiset...
  12. N

    *~~ * Huhtikuun Helmet 2012 * Marraskuussa * ~~*

    Neuvolassa käyty :) vauvat voi hyvin, mä vielä jonain päivänä muistelen tätä lämmöllä, kun hymyillen onnellisena katson kun mun lapset tappelee :laugh: Vilkkaampi kaveri potki toista päähän ja toinen yritti kovasti väistellä, rauhallisempaa kaveria kun ultrattiin, vilahti kerran jos toisenkin...
  13. N

    *~~ * Huhtikuun Helmet 2012 * Marraskuussa * ~~*

    17+0 :) Mä kävin tänään jouluostoksilla, koska vielä jaksan kiertää kaupoissa :) jalat kyllä väsy ihan totaalisetsi, mutta suurin osa on nyt hankittuna, muutamalla aikuiselle pitää hakea ---> elikkä Alko ja Pentik kutsuu :) Punaviiniä muutama puteli.. neiti80 ja nykeröT
  14. N

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.8 **

    Heissan! Mäkin kuulun teihin :) täytän 31v tällä kuulla ja esikoisia odotan. Laskettu aika on 23.4 ja Seinäjoelta mut sitte niihin aikoihin löytää. Odotusaika on menny hyvin ja helposti, tupla-uutinen oli todellinen järkytys. Liikunta on siirtyny rauhalliseen kävelyyn, hölkän ja...
  15. N

    Alkuvaiheessa olevia kaksosten odottajia?

    Saas nähdä milloin mua aletaan hätyytteleen sairasloman suunnalle.. Mulla on omia lypsylehmiä 53kpl ja nuorisoa 40 kipaletta. Elikka työ on aika fyysistä ja "vaarallista" kun on elävien isojen eläinten kans tekemisis ja aamuin illoin kyykkii niiden alla lypsyllä. Mä kyllä itte haluaisin pysyä...
  16. N

    *~~ * Huhtikuun Helmet 2012 * Marraskuussa * ~~*

    Huooh.. mä voisin nukkua kellon ympäri, ihan järkyttävä väsy koko ajan.. Mutta mä oon saanu käyttää hoivaviettiäni kissanpentuun, löysin postia hakiessani hylätyn kissanpennun, kyselin naapurit ja kyläläiset, mutta pikkukisu ei ole kenenkään ilmeisesti se on näitä, ihanaa! otetaan...
  17. N

    *~~ * Huhtikuun Helmet 2012 * Marraskuussa * ~~*

    Nyyti84: niinpä.. ei niistä edes puhuttu (siis susista) ku oltiin kakaroita, tää sitä kuljettiin pyörällä, kävellen, hiihtäen kavereiden luona iltapimeällä.. kuljettiin leikkimäs, pelaamas yms iltaisin. Mullaki oli 4km yhteen suuntaan parhaan kaverin luo. Nyt niitä eläimiä, jotka silloin oli...
  18. N

    ~Toukokuun toivotut 2012 *MARRASKUU*~

    Erakoituminen.. :) olo on vähäsen höperö, kun saattaa mennä päivä pari, niin etten juttele ku elukoille ja mahalle. Kissa tykkää, kun on sylkkypaikka koko ajan tarjolla :)
  19. N

    Alkuvaiheessa olevia kaksosten odottajia?

    Soja: :heart:

Yhteistyössä