Hakutulokset

  1. Tryffe

    <3 <3 MARRASKUUN massukat TOUKOKUUSSA 2011 <3 <3

    Vatsa näkyy jo, ei sitä paljoa enään edes peitellä löysillä paidoilla. Ilmiselvä kohouma tulee eteen. Sivuprofiili viimeistään paljastaa tilaneteen :) Mulla tämä kasvaminen on ulottunut ihan sivulle saakka.Pelastusrengas vyötäröllä :D Odottelen, että tulee lämpimät ilmat ja pääsee pitämään...
  2. Tryffe

    <3 <3 MARRASKUUN massukat TOUKOKUUSSA 2011 <3 <3

    papu82 :heart: Onnea, onnea ihanista uutisista :heart: Ja vielä tyttökin on tiedossa tulevaksi. Vautsi vau!! Älyttömän iso onnittelu hali, kun kaikki on kunnossa :hug: Hankintoja mitään meillä ei ole valmiina, kun kyseessä esikoinen. Olen ostettut jonkin verran bodyja sen jälkeen kun tuli...
  3. Tryffe

    <3 <3 MARRASKUUN massukat TOUKOKUUSSA 2011 <3 <3

    Ensimmäinen lääkärikäynti suoritettu täällä suunnalla tänään :) Kuuli ensimmäisen kerran sydänäänet :heart: *tum, tum, tum* Oli se aika jänskä kokemus ne kuulla. Löivät niinkuin pitikin, sanoi lääkäri. Myös muuten oli hommat kohdallaan. Veri- eikä pissakokeista ollut löytynyt mitään mitä...
  4. Tryffe

    <3 <3 MARRASKUUN massukat TOUKOKUUSSA 2011 <3 <3

    Asumisesta asutaan yhden tason rivarissa. Neliöitä 103 m2. Meillä on nyt kolme makkaria, joista yhdestä tulee vauvalle oma huone. Auto meillä on parkissa aina ihan oven edessä. Omalla takapihalla on valokatteinen terassi johon voi laittaa vaunut ja koisaamaan sinne rauhassa. Kaksi vuotta...
  5. Tryffe

    Odottajia Järvenpää, Kerava suunnalla?

    millis1981 :wave: Samaan porukkaan kuulutan Kerava, Järvenpää ja Tuusula :) Oletkos minne ajatellut synnyttämään mennä?
  6. Tryffe

    <3 <3 MARRASKUUN massukat TOUKOKUUSSA 2011 <3 <3

    reveria Hienoja uutisia :heart: Mahtavaa, että sait noin hyvän lääkärin ja vaavikin voi hyvin. Todella hienoa :) Smaria :hug: Paljon jaksamisia. Toivotaan, että mummosi kuuli vielä sinun ihanan uutisen. :) Diinu :heart: Hienoja uutisia, vaikka pelästyttikin. Kokeilitko kotosalla vielä...
  7. Tryffe

    Odottajia Järvenpää, Kerava suunnalla?

    Me kysästiin silloin ekalla neuvola kerralla onnistuisiko niiden käynti myös muualla ja sanoi, että voivat laittaa lähetteen myös muualle, jos on hyvät perusteet sille miksi pitäisi päästä muualle. :) Niin ollaan siis Järvenpään puolella. Itse päädyin kättäriin jo ihan alussa. Meiltä ajaa...
  8. Tryffe

    <3 <3 MARRASKUUN massukat TOUKOKUUSSA 2011 <3 <3

    papu82 Neulakammoisena sanon Hui! :O Selvisit kuitenkin hienosti, mahtavaa ettei jäänyt isoja kammotuksia asiaa kohtaan. Jatketaan toivomista, että tulee vain kirje joka kertoo hyviä uutisia :hug: Nojanda itsellä ei ole mitenkään positiivinen kuva kunnallisista palveluista ja tämä taas...
  9. Tryffe

    Esikoista yrittämään-pinosta plussanneet keväällä ja kesällä 2011

    Vakuutuksesta olen ajatellut, että otetaan kyllä. Olen miehellekkin siitä jo jutellut, että varmaan kannattaisi. Täytyy niitä alkaa vertaaman ja katsomaan vähän myöhemmin, kun alkavat olemaan ajankohtaisia. Om kohtaisia kokemuksia omasta lapsuudesta, että vakuutus kannattaa ottaa. Siksi sen...
  10. Tryffe

    <3 <3 MARRASKUUN massukat TOUKOKUUSSA 2011 <3 <3

    Tiukutus ja Diinu aika on loppujen lopuksi mennyt todella äkkiä. En oikein edes tajua vielä, että ollaan jo ylitetty ensimmäinen kolmannes :) Tuomenkukka lukasin sun kirjoittelun. Onneksi mies on sun tukena. Paljon, paljon jaksamisia. :hug: en aina pysty ymmärtämään ihmisiä, jotka...
  11. Tryffe

    Esikoista yrittämään-pinosta plussanneet keväällä ja kesällä 2011

    :wave: Tryffe ilmoittautuisi taas vähän innokkaammaksi kirjoittajaksi :) Hirveätä väsymystä oli ensimmmäinen puoltoista kuukautta, mut alkaa onneksi helpottamaan. Siitepölyallergia vaivaa kylläkin vähäsen. Ilman lääkkeitä ollaan, ja olenkin ihmetellyt kuinka helposti olen selvinnyt. Olen...
  12. Tryffe

    Odottajia Järvenpää, Kerava suunnalla?

    Heippa eltsu81.Tuttuja löytyy :) Mahtavaa. Kättärille olen suunnistamassa.Käyn siellä myös ultrat.Menee meillä käytännöllisemmin töitten kannalta.Meillä mies on kanssa aikoinaan asunut Keravala.Tuttua seutua :) Tryffe 13+5
  13. Tryffe

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 HUHTIKUUSSA <3 <3

    Nojanda Mä olisin sen kannalla, että suuntaa päivystykseen kuulemaan, että kaikki on varmasti kunnossa. Toivotaan, että löytyy joku harmiton selitys tuolla vuodolle :hug: Tuomenkukka :hug: Ei me sinua lytätä ajatuksiesi perusteella. Onnea hyviä ultrauutisia saaneille ja iso hali niille...
  14. Tryffe

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 HUHTIKUUSSA <3 <3

    Paljon jaksamisia reveria. Ollaan molemmat samoilla viikoilla ja päivillä. Ei voi kun ihmetellä, miten voi olla raskaudet niin erinlaisia. Itsellä tuntuu tilanne olevan sun kanssa täysin päinvastainen. Ainoastaan iltaisin ollut pahoinvointia ja väsymys painoi kuukauden. Yritä huilailla...
  15. Tryffe

    Odottajia Järvenpää, Kerava suunnalla?

    Moi, löytyisikö täältä odottajia Järvenpää, Kerava suunnalta? =) Olisi kiva pitää meilläkin oma ketju.
  16. Tryffe

    Tammikuu 2012, onko vielä muita?!?

    Pakko oli munkin kurkata pinoon ja tulla ihmettelemään ajan kulumista. Itse tuntuu olevan vielä ihan alkutekijöissä, mutta tammikuun pinokin on jo avattu. Vautsi! :) Paljon onnea, tsempppiä ja tarrasukkia kaikille tammimammoille. :heart: Tryffe 13+3 marrasmammoista
  17. Tryffe

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 HUHTIKUUSSA <3 <3

    Kävin eilen ostoksilla. Helsingin keskustassa on erillinen H&M Kids-myymälä. En ole koskaan siellä sisällä käynyt ja eilen kun jäin ratikasta pois oli ovi suoraan edessä. Sinne sitten päätin mennä kurkkimaan. Puoli tuntia mulla oli aikaa ennenkuin piti olla toisaalla ja siellähän se aika kului...
  18. Tryffe

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 HUHTIKUUSSA <3 <3

    Alice81 mulla tehtyyn myös vatsan päältä. Ultraaja sanoi, että kokeillaan ensin näkyisikö se vatsan päältä vai pitääkö tehdä sisäkautta. Jos päästäisiin helpommalla ja kaveri suostuisi näyttäytymään vatsan päältä. Ja hetihän se näkyi kun laite vattan päälle laitettiin. Eli on varmaan...
  19. Tryffe

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 HUHTIKUUSSA <3 <3

    Verikokeesta mulla pisti lähetteen ekalla neuvola käynnillä verikokeeseen. Katsovat siitä juurin HIV:n ja muut mistä joku mainitsikin. Eka neuvola mulla tosiaan oli viikolla 9. Eka ultra oli viikolla 12 ja eka lääkäri on nyt sitten viikolla 14. Itse olen tykännyt tästä käytännöstä paljon...
  20. Tryffe

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 HUHTIKUUSSA <3 <3

    Samaha Siis mies lähti?? Ei voi olla totta...!! Voimia hurjasti sinulle ja vaaville :hug::hug:

Yhteistyössä