Hakutulokset

  1. S

    tämä nykyään 1v neuvolassa annettava kolmen rokotuksen sumppu.. miten rajuja oireita teille on tullut?

    Miten tuon ryhmän löytää ja miten siihen voi liittyä? Ehkä olen vain huono FBn käyttäjä kun en keksi kuinka sen löydän.
  2. S

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hei, Minäkin olen silloin tällöin käynyt lukemassa mitä palstalle kuuluu. SaimiRiikka, ihanaa että olet jo noin pitkällä! Toivottavasti loppuodotus sujuu hyvin. Sharlin, tosi mukavaa kuulla sun kuulumiset! Sinusta on tullut äiti! Minulle olisi myös sopinut tuo sijaisvanhemmuus, mies...
  3. S

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Heissan, Mua myös kiinnostaa jos saadaan FB ryhmä tai muu media missä vaihtaa kokemuksia kun pikkuiset kasvavat. Aika on hujahtanut ja melkolailla väsymyksen merkeissä; pieni (Tartossa lokakuussa 2011 alkunsa saanut) nuppu herää noin 2-3 tunnin välein edeleen vaikka 7 kk jo tuli täyteen tällä...
  4. S

    Auttakaa väsynyttä (vauva 5kk:tta)

    Meillä pieni melkein 7 kk myös on nyt alkanut heräämään jälleen 1,5 - 2 tunnin välein. Päästiin jo n. 3 tunnin uniin mutta nyt on ollut taas kohtuullisen raskaita öitä. Ollaan syöty kiinteitä jo 3,5 kk iästä alkaen. Vasta tosin (yleensä) 2 annosta per päivä, 2dl vihannessosetta ja desi...
  5. S

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Heissan, Sorry en ole ehtinyt koneelle; pikkuinen tyttö syntyi 29.6 illalla, 4 päivää ennen LA:ta. Rajua oli tuo synnytys ensikertalaiselle. Aloin jossain vaiheessa 5 tunnin ponnistussessiota kaivata kipulääkettä mutta jotenkin sitten meni ihan luomusti vaikka tuskaista oli. Pikkuinen alkoi jo...
  6. S

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Moi, Elämä meni uusille raiteille enkä ole tännekään ehtinyt kuin vasta nyt (luen ketjun viestit tarkemmin joku toinen päivä). Torstaina reilu viikko sitten alkoi lapsivesi tihkua ja perjantaina aamupäivällä menin Jorviin. Suloinen typy syntyi illalla. Rajua oli tuo synnytys ja sain aika ison...
  7. S

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Aliisa kiitos sun synnytyskertomuksesta! Melkoisen nopeasti synnytys sitten meni vaikka yksi yö on mennyt ilman unia. Hieno juttu! Peukut pystyssä Aithusalle ja Aliaanalle! Muuten tuo avocadoöljy on varmasti hyvä E-vitamiinin lähde. Ehkä se on auttanut limakalvon kasvuakin. Myös monet...
  8. S

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Aliisa, paljon onnea:flower:! Olisi kiva kuulla miten synnytys meni ja kuinka voitte. Hyvin lähelle osuit laskettua aikaa, se mullakin on toiveissa. Aithusalle peukkuja tulevaan hoitoon! Muista syödä foolihappoa ja limakalvoille tärkeitä aineita kuten e-vitamiinia. Ehkä kannattaa sekin ottaa...
  9. S

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Tepsuttelija, sure surusi negasta. Toivottavasti kesä ja sen kuviot tasoittavat mieltä. Onneksi vaikutat siltä että uusi yritys on mielessä, ja tulee sitten ajallaan. Onnea TuuttiTuulia! Ihanaa että ultra jo näyttää pikkuisen kasvavan! Kiva kuulla Annamari että olette jo sanneet...
  10. S

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Heissan, Onnittelut Minnille ja Piitulle! Onni; voimia raskaan vaiheen yli. Haave, kylläpä tuli haasteita viime metreille. Toivottavasti loppuaika menee lapsen ja sun kannalta niin hyvin kuin se voi noissa olosuhteissa. Putunen, kiva että sulla etenee hienosti! ON: Mun laskettu...
  11. S

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Heissan, Olen viime viikot remontoinut kotia kuntoon, enkä ole saanut kirjoitettua vaikka olenkin lukenut teidän kuulumisia. Onneksi olkoon Minni ja Typyliini :flower: Ihanaa että synnytys on onnistuneesti takana, haasteista huolimatta, ja lapsoset sylissä! Onnea plussasta Utopia...
  12. S

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Onni voimia asian käsittelyyn, halaus. Itse olen myös miettinyt lapsen terveyttä lähiaikoina. Ilman mitään erityisempää syytä. Kun vatsa on nyt vihdoin alkanut reippaasti kasvaa niin pohdin että mitä kaikkea uskallan tehdä etten vain omaa tyhmyyttäni aiheuta jotakin harmia pikkuiselle, kun ei...
  13. S

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Mirkku, meillä ei jäänyt mitään pakkaseen. Luovuttajalta saatiin 7 munista meidän käyttöön, 6 hedelmöittyi, mutta vain tuo yksi oli tarpeeksi laadukas ja se siirrettiin. En sitten tiedä jos olis haluttu siirtää kaksi, ehkä joku noista hitaammin kehittyneistä olisi voitu siirtää myös. Mutta...
  14. S

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Olki onnea :flower: ! Pahoittelut negoista ja voimia teille joilla sellainen tulos tällä yrityksellä tuli. Paulanna rauhallisia piinailupäiviä! Onnea kaikille joilla hoito menossa tai pian alkamassa! Tuosta Tarton klinikasta vielä sellaista että jos rahatilanne on seuraavaa hoitoa...
  15. S

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Olen ollut menossa ja pimennossa palstasta. Katheriina ja Elsama ihana kuulla että olette selvinneet tuosta urakasta ja pikkuiset pirpanat on kotona! Upeeta!:flower: Aliaana; pahoittelut ja halit. Onneksi teillä on vielä varastoa ja uusi yritys vain suunnitelmiin. SolakkaSilakka...
  16. S

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Onni aivan upeeta! Eikös tuo niskapoimukin ole aivan normaali? Kävitkö myös siinä veriseulassa? Mä ilmoitin että menen lapsivesitestiin vain jos veriseula näyttää jotain selkeää poikkeamaa. Veriseulan tulos taisi vain viedä reilun viikon, jos oikein muistan. Haave miltä näytti ultrassa...
  17. S

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Piinailen täällä teidän kanssa Aliaana ja SolakkaSilakka! Koittakaa puuhailla jotain mukavaa ja silitellä masua. Mä sorruin silloin syksyllä liian aikaisin testailemaan ja sain ensin puhtaan negan ja sitten parin päivän päästäkin vain erittäin haaleita haamuja. Joten jos mitenkään jaksatte...
  18. S

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hienoa että teidän hoitoonmenot lähestyy SolakkaSilakka, Aliina, Aliaana ja Aithusa! Peukut pystyssä mullakin että asiat osuvat kohdilleen. Elsama ja Katheriina: tsemppiä viimeisiin odotuspäiviin! Olen kovasti hengessä mukana että synnytys menee hyvin. Mä meen huomisaamuna...
  19. S

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Onni aivan upeeta että pikkunen onkin vielä kasvamassa! Kummaa tosiaan kun vuodot kuitenkin on niin yleisiä että lääkäri vain sen perusteella noin diagnosoi. Mutta, nyt siis tilanne näyttää hyvältä, iloista! Onnea Soili että olette saaneet tyttären maailmaan! Oliivittarelle hyvää vointia...
  20. S

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Putunen hienoa että kaikki näytti ultrassa hyvältä! Sun mies todellakin tykkää vauvoista ja lapsista, siltä kuulostaa. Mun mieshän (miesystävä, ei asuta yhdessä) ehdotti että kasvattaisin pikkuista vuoden ikäiseksi tuolla vatsassa niin saataisiin valmiimpi paketti maailmaan, vähemmän...

Yhteistyössä