Hakutulokset

  1. L

    Veget on hölmöjä

    Se on ite hölmö, joka toista haukkuu. ;)
  2. L

    Niin onko siinä jotain pahaa jos 4v ulkoilee yksin?

    Joo. On. Kaduilta pois, mutta hiekkikselle voi mennä. Äiti kurkkii ja huutelee syömään. Eikö vaan? Maalaisjärjellä mennään. Katulapset on asia erikseen. Heidän puolestaan ottaa pattiin.
  3. L

    Sijaisperheeksi? Mitä se vaatii? Vai onko tämä vain lapsellista unelmaa?

    Usein se on erittäin vaativaa. Se täällä jo mainittiin, mutta korostaisin vielä. En pitäisi suoranaisena "unelma" vaikka toki halun auttaa ymmärränkin. Auttaa voi monin tavoin. Nostan hattua suuresti kaikille, jotka sijaisäiteinä- ja isinä toimivat. Samoin hyville perhekodelle. Varmaan...
  4. L

    Se olin MINÄ!

    Sellaista sattuu. Elämä jatkuu. Ei haittaa mitään. Miusta tuo oli vaan hassua. Kivaa iltaa.:hug:
  5. L

    Pitääkö kaverisuhteissa auttaa vai antaa vain itse hoitaa?

    Joo, kyllähän se harmittaa, jos on yhteydenpito yksipuolista. Vähän samanlaisia kokemuksia osittain täälläkin... Ei kannata huolia, kannusta vaan tytärtäsi hankkimaan paljon ystäviä, ettei ole yhden varassa. Kyllähän se on hyväksi myöhemminkin, jos on useitä ystäviä. Jossain on joku viisas...
  6. L

    SOKERIKLUBI II

    :popcorn: hei tää on hieno hymiö!
  7. L

    SOKERIKLUBI II

    Hei kaikki! Champpis, osanottoni! :heart: Nyyh... Kaikille tasapuolisesti :hug: Kuulumiset täältä susirajalta: paino yrittää karata ja niinpä minua sitten siunattiin peräpukamalla, mistä seuraa taas se, että ei oikein huvita syödä, kun se pitäisi u... no, tiiätte. Voi jeah. Pientä...
  8. L

    SOKERIKLUBI II

    Jaha, jaha... ja taas lähtee. :D ONNEA!!! :hug: Lokakuuhun on vielä aikaa, joten pidetään tätä pinoa hengissä. Ja hengaahan Dara täällä onenksi. :) Täällä ei ole vauva lisätystä tulossa enää, mutta kilot, ne kyllä yrittää pyrkiä omaan ominaispainoon (nähtävästi raskaudenaikaseen)...
  9. L

    Lainasin kaverin perheelle rahaa jotta saisivat ruokaa-mutta mitä tää keksiikään

    Ylipainoa tulee niistä kaloreista, eli ei sikäli se ruuan määrä, vaan laatu. Lihapiirakat ja sipsit jne. ovat rasvaisia, joten ylimääräistä energiaa tulee. Ja joo, voi ylipainoiseksi päätyä syömällä ihan kunnon ruokaakin, jos sitä syö liian suuria määriä. Lautaselle puolet kasviksia ja...
  10. L

    Miten parantaa haavauma tissistä äkkiä!?

    Lisään vielä, että rintakumi voi olla esiapuna sen voiteen lisäksi.
  11. L

    BAHIA FELIZ JA MAITOALLERGIA

    Ap täällä kiittelee. Alkoi justiinsa tuo länkkärikylä kiinnostaa. Jee. Ja nyt tiedän, miten miehellä tuo puolihoito myydään tarvittaessa. Pakkohan sitä on illallakin jotain kuitenkin haukata ja lapsille menisi sanaan hintaan. Vaan pääasia, että pääsee reissuun. =)
  12. L

    Tyhmä kysymys supistuksista...

    Miulla meni "turpa valkoseksi" myös. Eli semmoinen kalpea kolmio nenästä alaspäin lähtien otsalohkosta. Saikohan tuosta mitään tolkkua? Ja sitten ihan tulessa koko kroppa, justiinsa kuten tuossa oli jo ansiokkaasti lueteltu. Ja vatsa oli sekaisin koko raskauksien ajan. Paljonko viikkoja...
  13. L

    Äidiksi 52 vuotiaana?

    Pidetään peukkuja, että pysyy äiti terveenä. Suloisia muksuja.
  14. L

    mua pelottaa äidin reaktio kun kerron raskaudestani:(

    Ei kannata välittää. Ei ole sun vika. Nauti vaan raskaudesta ja elämästäsi ilman turhia painolasteja! :hug:
  15. L

    Olisiko miehesi

    Minä itse olen hupsahtanut aikoinaan semmoisiin mittoihin (ja onneksi myös sieltä takas), että en voisi alkaa hyljeksiä moisen muodokkuuden takia. Toki huolestuisin kyllä, koska ei semmoinen hyvin suuri rantapallo kuitenkaan kellu kovin hyvin. Siis on epäterveellinen. Vaan jos miehessä ei...
  16. L

    Kuuluvatko hyvät käytöstavat sivistyneisyyteen?

    Joo, kyllä koulussa on syötävä mitä tarjotaan. Vaikka sitten pinaattikeittoa kananmunalla. :x Mutta kukapa sitä olisi täydellinen. :D
  17. L

    SOKERIKLUBI II

    :hug: Hauskaa vauvaelämää! Täällä painorintamalla arki rullaa, mutta jouluna ja joulun jälkeen mies, tietysti vain mies pystyy tähän, on kantanut a) karkkia b) suklaata c) muita nimeltä mainitsemattomia herkkuja ensin siis jouluksi ja sitten alennusmyyntien nimessä. Ja minä...
  18. L

    hox kaloreiden laskijat!!

    Niin, kyllä sillä nälkä lähtee. :D

Yhteistyössä