Se olin MINÄ!

  • Viestiketjun aloittaja Äiti on vähän väsynyt
  • Ensimmäinen viesti
Äiti on vähän väsynyt
Pyydän anteeksi siltä rouvalta, joka katsoi asiakseen huomauttaa minua pysäköimisestä "lapsiperhepaikalle" marketin parkkipaikalla! Olen nyt 2 viikkoa ollut lasten kanssa täysin kolmistaan... mies tuli tänään reissusta ja pääsin vihdoin kauppaan YKSIN. Olen aivan totaalisen poikki ja tämä kauppareissu oli minulle se pieni hengähdystauko muksujen kanssa olemisesta. Anteeksi, etten jaksanut jättää autoani kauemmas. Anteeksi, etten ole varma olisinko (tässä väsymyksessäni) osannut edes ajaa pienempään ruutuun saatikka sieltä pois, olisitko halunnut minun kolhivan autoasi? En tainnut siihen ajaessani edes tajuta, että lapset eivät ole mukana. Olisinhan mä voinut tietty inva-paikallekin ajaa, se olisi varmaan tässä tilanteessa ollut minulle sopivampi ruutu... Sorry.
 
  • Tykkää
Reactions: linnea75
"vieras"
Ootko vähän idiootti?
a) mä olen ollut monta vuotta 3 lapsen yh eikä niin paljoa väsyttänyt ettei pieneen autoruutuun osuisi
b) jos oikeesti niin väsyttää niin oisko aiheellista olla ajamatta koko autoa?
c) oisko ollut viime viikolla kiva mennä niiden 3 mukulan kanssa kauopaan jos joku väsynyt aikuinen yksinään ois vienyt perhepaikan sun nenän edestä
 
Äiti on vähän väsynyt
1) En mä varmaan edes ajatellut koko asiaa =) Kunhan parkkeerasin auton.

2) Montakohan kertaa mä olen ajanut parkkiksen perimmäiseen nurkkaan, että varmasi mahdun autosta ulos ja autoon sisälle ja silti joku ääliö ajaa ihan viereen (vaikkei siinä ole edes paikkaa) niin, etten saa kaukaloa autoon! Joten soon aivan sama mihin sitä autonsa pysäköi.
 
"vieras"
Ei niitä niin aattele, mä lähdin eilen kauppaan ja jostain syystä molemmat lapset halusivat mukaan. Sit mentiin ja nuorempi takapenkiltä, äiti tossa on vapaita paikkoja - johon mä - ei me voida siihen mennä kun ne on tarkoitettu lapsiperheille - lapsi: eikö me sit olla sellainen perhe :D
 
Näköjään väärä paikka mainita asiasta, jos halusit ymmärrystä asialle. Majuri jo kaipailikin riitaketjua tälle lauantaille. Uskomatonta nämä kiukkuiset kommentit asiasta, josta ap ei välttämättä odottanut tällaista. Ehkä halusi vain purkaa mieltänsä sanallisesti. Rentoa viikonloppua ap:lle!
 
  • Tykkää
Reactions: linnea75
"zeims"
Mua kanssa vituttaa henkilöt, ketkä ajaa perheparkille vaikkei ole lapsia/lapset mukana. Joo, onhan se ihanaa, ettei tarvitse ylittää sitä ajoväylää ja paikkakin on leveämpi. Mutta kun ihan oikeasti, ne on tarkoitettu lapsiperheille.
Itselleni se olisi aivan sama, vaikka ne parkit olisi parkkihallin perimmäisessä päädyssä, muttakun ne on leveämmät! Mahdollisuus kolhia viereistä autoa on pienempi, kun on enemmän tilaa levittää niitä ovia. Tietty se on turvallisempaa lasten kannalta, kun ei tarvitse ylittää ajoväylää, mutta siltikin se leveys on itselleni se nro. 1.
 
Äiti on vähän väsynyt
Kuten sanottua, parkkeeraan joskus ihan kauimmaiseen nurkkaan saadakseni tarpeeksi tilaa =) (jota sielläkään ei sitten kuitenkaan ole...) Kyllä mulla terveet jalat on, tänään olin vain väsynyt.
 
"jep"
Voi hitto mikä ääliö ap on. Sitten jos ite menis kersojensa kanssa ja joku lapseton ois vieny paikan ni ois varmaan vetäny turpaan.

Ja todellakaan ei sais ajaa jos on noin väsyny!!!

huhhuh
 
Siis joo. Jos oikeasti on joko niin väsynyt tai taitamaton, ettei sen takia saa autoa osumaan normaaliruutuun, niin missään tapauksessa ei muutenkaan ole kykenevä auton rattiin. Perhepaikka kuuluu perheensä kanssa liikkuvalle ihmiselle, riippumatta siitä kuinka väsynyt sinä olet. Anteeksi nyt vaan, mutta näin on fakta.

Jos olet noin väsynyt muutamasta viikosta omien lapsiesi kanssa, niin suosittelen sitä, että oikeasti lepäät kun on siihen mahdollisuus. Mä olen nyt tässä ollut toukokuun lopusta asti 24/7 lasten kanssa, enkä katso sen suovan minulle mitään erityislupaa parkkeerata paikalle, johon minun autoni ei kuulu.
 
Tässä tapauksessa et kuitenkaan voi hakea oikeutusta sillä että olet ollut väsynyt. Moni muukin ihminen on väsynyt, mutta silti ei ajeta inva- tai perhepaikoille parkkiksella. Mokia toki sattuu kun on ajatuksissaan, se saat anteeksi. Väsymyshän voi vastata jossain tilanteissa jopa humalaa --> eli ehottomasti syytä pysyä poissa ratista!
 
selitys sekin
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti on vähän väsynyt;24345396:
Kuten sanottua, parkkeeraan joskus ihan kauimmaiseen nurkkaan saadakseni tarpeeksi tilaa =) (jota sielläkään ei sitten kuitenkaan ole...) Kyllä mulla terveet jalat on, tänään olin vain väsynyt.
Noita "vähän väsyneitä" näkee kyllä joka kerta kun lapsiperhepaikan koittaa itelleen saada. Useimmiten näitä väsyneitä ovat ylipainoiset keski-ikäiset miehet...
Mäkin taidan ens kerralla parkkeerata invapaikalle, eihän se mitään haittaa minne sen autonsa ajaa ;)
 
huvittunut
Voi tsiisus..
Mä en kyllä todella tajuanäitä jotka on ihan loppuun uuvutettuja jos muutaman viikon täytyy olla lasten kanssa yksin. Voe kyynel hei. Täytyykö tällä samalla kaavalla sitten joka ikisen yh:n, lesken, ja reissulesken, (kuten minä) käyttäytyä kuin euroopan omistaja kun on vähän vässä..??
 

Yhteistyössä