Hakutulokset

  1. T

    Edullisia joululahjoja :)

    lämpimät sukat, kynttilä, tuoksuöljyt, suitsukkeet, konvehdit, itseneulottu myssy, tumput, sukat, itse tehdyt korut esim helminauhat korvakorut riipukset, itse leivottuja pikkuleipiä kauniissa rasiassa, tuoksusuihkusaippua jne :) isovanhemmille lapsen lapsen hauska valokuva kauniissa kehyksissä :)
  2. T

    rattaat yhdistelmien tilalle?

    meillä sama juttu, muin valtavat yhdistelmät juuri sentakia että ratasosaa en käyttänyt ollenkaan koska runko oli niin valtava ja painava (emmaljunga edge duo) ja ostin emmaljungan scooterit tilalle. Ovat olleet sinänsä ihan hyvät mutta mielestäni hinta-laatu suhde ei ole kohdillaan, alkoivat...
  3. T

    Vauvamahan näkymine toista odottaessa ja painon nousu

    voi kyllä vain näkyi maha :) toinen raskaus alkoi todella kovalla turvotuksella ja rv 9 oli kun äitini kysyi että ootko raskaana ku on vatsa pyöristyny (olen todella hoikka) ja muutkin sukulaiset sanoivat huomanneen jo aikaa sitten kun ilmoitin vasta jossai rv 13 olevani raskaana. hui jos...
  4. T

    *~~ * Huhtikuun Helmet 2012 * Marraskuussa * ~~*

    rakenneultra 15.12 :)
  5. T

    vaunut ja seisomalauta vai tuplamatkarattaat?

    elikkäs olen miettinyt nyt pitkään ja hartaasti kun huhtikuussa meille syntyy toinen lapsi jolloin esikoinen on 1v11kk että meneekö tuonikäinen vielä seisomalaudalla? vai ostanko sitten lisäksi tuplamatkarattaat että päästään varmasti kulkemaan kun mies on töissä päivisin. vähän epäilyttää ettei...
  6. T

    Suosittele hevoslehteä 1-luokkalaiselle

    itselleni tuli tuon ikäisenä villivarsa lehti ja polluxkerhoon kuuluin, kerho oli ehdottomasti parempi, tuli kuukausittan pari kirjaa, ja nyt aikuisenakin tykkään lukea niitä kirjoja uudelleen ja kaikki on edelleen tallessa,hyviä hevostarvikkeita tuli ja milloin mitäkin , sitä pakettia aina...
  7. T

    *~~ * Huhtikuun Helmet 2012 * Marraskuussa * ~~*

    en tiedä kumpi on tulossa, toivon että selviäisi rakenneultrassa jotta olisi sitten pojalle vaatteita, esikoinen on tyttö. tyttöolo mulla enemmän on. toisaalta toivoisin poikaa mieheni takia kun tyttö nyt jo on mutta omalta osaltani ehkä enemmän toivon tyttöä kun on sitten ehkä paremmin...
  8. T

    *~~ * Huhtikuun Helmet 2012 * Marraskuussa * ~~*

    kiitoksia vauvahaaveita :D rakenneultra olis 15.12. sillon ois rv21. apua en ole muistanut/ ehtiny ottaa vielä yhtään masukuvaa. masu on jo iso viikkoihin nähden, ainakin isompi kuin ekassa raskaudessa. yhdeksännellä viikolla mun äiti jo kyseli että ootko raskaana kun oli niin kova turvotus jo...
  9. T

    *~~ * Huhtikuun Helmet 2012 * Marraskuussa * ~~*

    Hei! mä tuun kans tänne huhtikuisiin :) The äiti, 26.4.2012, 23v, PHKS, toinen lapsi
  10. T

    onko 8 joululahjaa per lapsi, hyvä määrä?

    Meillä tytär vasta 1,5 v enkä tiedä ostanko hänelle enempää kuin yhden lahjan, olemme onnekkaita pääsemme helpolla koska vanhempani ostavat yleensä todella paljon lahjoja. Hoitovapaan rahoilla ei paljon lahjoja muutenkaan osteltaisi. mutta sitten kun lapset isompia (toinen tulossa) riippuu...
  11. T

    puuro ei maistu, mikä ois yhtä täyttävää iltapalaksi?

    meillä sama ongelma, tyttö kyllä söisi mutta itse olen itse lopen kyllästynyt jatkuvaan puuron keittelyyn aamuin illoin ja sen hajukin tulee jo korvista ulos(olen raskaana :), sekä jugurtti tökkii myös koska sitä on usein välipalalla.. tuo meidän 1,5v syö leivästä yleensä vain päälliset joten ei...
  12. T

    1,5v todelliset uniongelmat (kaikki neuvot tarpeen)

    Meillä tytär on nyt 1v5kk, kuulostaa tutulta, meillä ei kans meinannu millään käydä nukkumaan omaan sänkyyn (pelkkää huutoa) ja on nukkunu aina todella vaihtelevasti, toisinaan heräillyt jatkuvasti koko yön. Myös nukahtaminen kesti usein yli tunnin sekä päikkäreille että yöunille. Yöunet...
  13. T

    Raskaus Blogeja?

    Baby bump: Fisher Price Precious Planet
  14. T

    Masuasukin nimi

    peruna :D tulee siitä et mul ultrattiin rv 8 ku eivät osanneet muuten sanoa laskettua aikaa ja vauva oli tosiaan sillon viel niin pieni siinä kuvassa että mulle tuli mieleen peruna ja kotona näytin kuvan miehelle ja sanoin että tässä meidän peruna :D
  15. T

    Auttakaa, kissa pissi lastenvaunuihin :/

    kannattaa estää kissan pääsy vaunuihin esim hyttysverkolla
  16. T

    Auttakaa, kissa pissi lastenvaunuihin :/

    kannattaa liottaa ennen pesua etikassa koska haju ei lähde yleensä pelkällä konepesulla, vaikkei ihminen haistaisi, vähintäänki kissa voi haistaa sen pesun jälkeenkin joka houkuttelee sitä kusasemaan uudelleen samaan paikkaan. (pesin kolme vuotta kissan kusta lähes päivittäin, sitten väsyin kun...
  17. T

    NORMAALIPAINOISET ja HOIKAT hoi! Viittittekö listata hiukan normaalia päivän aikana syömäänne :)!

    liikuntaa on olemattoman vähän, ainoastaan ns.hyötyliikuntaa eli tuo meidän 1,5 v touhutiina pitää huolen siitä etten ehdi päivän aikana pahemmin istuskella paitsi päiväunien ajan. haaveissa on ostaa kuntosalikortti nyt lähiaikoina jotta tulisi lisättyä liikuntaa ja pysyisi kunnossa
  18. T

    NORMAALIPAINOISET ja HOIKAT hoi! Viittittekö listata hiukan normaalia päivän aikana syömäänne :)!

    pituus 159 paino noin 45-48 aamupala: 1 kuppi kahvia, fitnessmuroja tai kauraruispuuroa lounas:aina jokin lämmin ruoka + puolilautasta salaattia (pyrin omatekoiseen ja vältän valmisruokia) yleisimmät ruuat mitä syödään: tomaattinen papupata, tomaattinen linssipata, kasvissosekeitto...
  19. T

    NORMAALIPAINOISET ja HOIKAT hoi! Viittittekö listata hiukan normaalia päivän aikana syömäänne :)!

    totta, jos tarkoitat vihreällä salaatilla perus lehtisalaattia niin se onkin mautonta mutta itse olen aina pitänyt kasviksista ja voin jopa sanoa himoitsevani tuoretta kurkkua tomaattia ja paprikaa ja niiden kanssa sopii lehtisalaatti tai vielä paremmin ihanan rapea jääsalaatti ja makua saa esim...

Yhteistyössä