Hakutulokset

  1. L

    Yasmin- pillerit ja pahoinvointi

    Hei Minä rupesin tuossa vuoden pilleritauon jälkeen käyttämään taas pillereitä, aiemmin olin 7v. putkeen syönyt e-pillereitä, yasminea kanssa jossain vaiheessa, melianea ja viimesenä sitten yasminelleja ennenkuin päädyin taukoon. Aloitin siis nämä Yasminet tuossa reilu viikko sitten ja...
  2. L

    Esikoista yrittämään 2011

    MM-1 Paljon onnea plussan johdosta:) Mesikämmen tosiaan loppuaika on hirveetä kun kaikkee miettii ja kuvittelee eikä malttais olla testaamatta ja tuntuu ettei aika mene eteenpäin yhtään:P Mietin itse sitä samaa nyt kun nää menkat ollu ihan oudot että johtuisiko se kaikki siitä että kun...
  3. L

    Esikoista yrittämään 2011

    No nyt sitten alkoi viimeyönä kuukautiset joten raskaana en ole. Tosin tämä on eka kerta kun minulla on kuukautiskipuja viikko ennen kuukautisia sekä nyt kuukautisten aikana hiukan myös. Vähän huono olo että tekisikö nää hormoonit temppujaan :/ Jospa tää menee nopsaan ohi. Mietin että varmaan...
  4. L

    Esikoista yrittämään 2011

    DestelloNiinhän se pitäs yrittää olla tyyni ja stressaamatta.. ehkä pitäs oikeesti ruveta tekemään jotain meditaatioharjoituksia tämän suhteen, ne kuulemma auttaa! en sitten tiedä:) mutta sen verran ainakin tiedän että jooga rauhoittaa, kävin jossain välissä joogatunneilla ja sen jälkeen oli...
  5. L

    Esikoista yrittämään 2011

    Destello niin meinasinkin että parempi nauttia eikä stressailla mistään vielä, itse olen aikamoinen stressailija muutenkin niin jospa sitä nyt rauhottuisi. Meillä olis yhdet häät tässä tänäiltana :) Sitä kanssa stressailin että uskaltaakohan sitä viinilasillista ottaa jos sitten onkin raskaana...
  6. L

    Esikoista yrittämään 2011

    Juu niin meinasinkin odotella ja katsella mitä tässä tapahtuu:) kiitos tsempistä, se on jännä miten mieli lähtee heti vaeltamaan ja miettimään vaikka mitä mutta jospa sitä nyt keskittyy tähän päivään ja viikonloppuun ja kattelee sitten asiaa uudestaan ensiviikon lopulla.. vaikka helppoahan se ei...
  7. L

    Esikoista yrittämään 2011

    Hei:) Olen uusi tällä palstalla, olen jonkunaikaa seuraillut juttujanne ja nyt sitten päätin rekisteröityä:) Olen 25v. ja parisuhteessa ollut reilun vuoden, pillerit jätin pois viime lokakuussa koska taukoja en koskaan ole pitänyt sen 7v. aikana mitä pillereitä olen syönyt ja lääkäri sanoi...
  8. L

    Ekat raskaus oireet??

    Hei kaikille:) Olen seuraillut juttujanne, itse olen 25v. ja uusi tällä sivulla.Olen seurustellut reilun vuoden ja tällähetkellä emme vielä ole suunnitelleet milloin aloitamme varsinaisesti yrittämään vauvaa, mutta siis olen lokakuusta asti ollut ilman pillereitä tai muuta ehkäisyä, pitänyt...
  9. L

    liiat pois, mutta miten?!

    Itse kävin ravintoterapeutilla ennen pääsiäistä, tarkoituksena saada 8kg pois. Hän sitten teki minulle suunnitelman ja sitä olen noudattanut.. ekan 2vkon aikana putosi 3kg vaikka ei ollu edes mahdollisuutta liikkua. Seuraavan kahden viikon aikana 1,5kg kun lisäsin liikunnan mukaan...
  10. L

    Olen miettiny, jos lopettaisin alkoholin käytön kokonaan

    sitten jos on mahdollisuus niin miksipä ei tehdä virgin- versioita alkoholidrinkeistä? esim. joku mansikkadaiquiri on varmaan huisinhyvää:)

Yhteistyössä