Hakutulokset

  1. mamilu

    Miten sinun henkilökohtaiseen elämääsi vaikuttaisi jos

    Yritän nyt pukea tätä sanoiksi mutta luultavasti en onnistu. Elikkäs jos naapurin matti ja pekka saisivat mennä naimisiin niin se vaikuttaisi minun elämääni ei millään tavalla paitsi kutsun saisin ja ihaniin juhliin pääsisin. No sitten jos Matin ja Pekan vihkii kirkko niin se vaikuttaisi...
  2. mamilu

    Joko joku voisi kertoa, miksi tämä talo on laadutonta p*skaa, kun niin väitätte?

    Ihan kiva talo ei siinä mitään mutta meillä on ainakin heti täystyrmäys jos on vuokratontti. Niissä kun saattaa tapahtua mitä vaan vaikka olis sopimukset kuinka pitkälle. Etpä sä sillä talolla mitään tee jos tontti lähtee alta.
  3. mamilu

    Päiväkodista valitettiin kun lapsen loma alkaa liian myöhään! :-O

    Meille on myös sanottu asiasta, en syyllistynyt ymmärsin asian pointin täysin.. Kesäpäivystys ei ole mukavaa lapselle. Jos on mahdollista yhtään vähentää sitä niin se kannattaa. Miehesi voi aloittaa loman heinäkuun puolestavälistä ja näin lapsi saisi jo 6viikkoa lomaa.. No ette sitten lomailisi...
  4. mamilu

    Jääkiekon MM 2013-ketju :)

    Vitsit kun ärsyttää kun meillä ei ole tv:etä niin netistä katotaan ja jos haluut maikkarilta kattoo ees ne mitkä tulee tv:eestä ilmaseksi niin joudut maksaan.. :mad: ja minähän en periaatteestakaan maksa... no nyt löyty joku joka ehkä, toivon mukaan näyttää pelin mutta selostus VENÄJÄKS |O No...
  5. mamilu

    Joko tiirun vauva on syntynyt?

    Onnea paljon :flower:
  6. mamilu

    Kenen lapsella on ollut tänään huonoimmat syömiset? ;D

    Aamupala- puuroa lautasellinen + lasi maitoa, tuorepala Lounas - riisiä, broileripyörykät kastikkeella, salaatti, maitoa, näkkileipä Välipala- karjalanpiirakka, tuorepala, lasi maitoa Päivällinen- tumma makaroni, kalkkunakasviskastike ja lasi maitoa + mämmiä vaniliakastikkeella Iltapala-...
  7. mamilu

    Ex oli tehnyt abortin enkä tiennyt että musta olisi tullut isä

    No eikös ap kirjoittanut jossain kohtaa että silloin pidettiin taukoo tai jotain sinne päin eli ei ihan erottu.. jotenkin näin ymmärsin.. mutta silti minusta kummankin oikeus/velvollisuus MIETTIÄ asiaa.. Ja minusta niin miehellä kuin naisella on myös oikeus kieltäytyä vanhemmuudesta.. Mutta mun...
  8. mamilu

    Ex oli tehnyt abortin enkä tiennyt että musta olisi tullut isä

    Niinpä no näistä sitten pitäisi keskustella siittä sen toisen osapuolen kanssa YHDESSÄ ennen kuin tekee mitään.. Ja ihan samanlailla tuon voisi kääntää toisin päin että kuka korvaa isälle tuon kaiken - menetetyn lapsen, mahdolliset pysyvät haitat ja ongelmat jne.. ? FYYSISET ongelmat on USEIN...
  9. mamilu

    Ex oli tehnyt abortin enkä tiennyt että musta olisi tullut isä

    Surullista mitä vastauksia täältä lukee :| Miksi miehellä/isällä ei olisi oikeutta lapseensa, kuinka moni teistä ei välittäisi jos toinen osapuoli tappaisi lapsenne "kertomatta" sitä teille. Joku voi oikeasti ajatella sitä sikiötä LAPSENA eikä VAIN sikiönä. Tiedän että aika raju vertaus mutta...
  10. mamilu

    Mielipiteitä tällaisista juhlista:

    Voisikko olla mun kaveri :D Eli tykkäisin kovastikin mutta joo ymmärrän et bodypumppi ei kaikkia sytytä mulle kelpais mikä tahansa aktiviteetti kuhan ei tarttis alkoholia lipitellä koko aikaa :) Ja muutenkin noista juhlista mun mielestä juhlat on järjestäjänsä näköiset ELLEI järjestetä...
  11. mamilu

    Minusta on väärin laittaa ammattikoulussa opiskeleva alaikäinen lapsi maksamaan oman bussikortti opintotuestaan

    Niin no mutta oletko varma ettei saa sitä taskurahaa muualtakin kuin sinulta? Ja totuuden kiertely ei ole kaikkien mielestä valehtelua.. Mutta jos todella niin ettei lapsi saa vanhemmiltaan rahaa ja opintotuki menee bussikorttiin ja vakuutukseen niin todella ihmettelen vanhempia.. Kyllä...
  12. mamilu

    Minusta on väärin laittaa ammattikoulussa opiskeleva alaikäinen lapsi maksamaan oman bussikortti opintotuestaan

    Mulle tulee kyllä sekin mieleen että nyt tätiä viedään kun pässiä narussa.. Ei kerrota siis koko totuutta.. Ensinnäkin miksi salata no onhan se kiva saada ilmasta rahaa ja kun äiti ei tiiä niin siltäkin voi vielä pyytää.. Itse olin tosi julma salaa teininä, kauhean uskottava ja kiltti ja...
  13. mamilu

    Mikä painon pudotuksessa mättää?

    eipä tule mieleen muuta kuin annoskoot.. syötkö ruisleipää tai muuta, rahkaa mun mielestä aika paljon eli kuinka äkkiä rupee tökkii.. Ite syön suurinpiirtein näin: aamupala: 1 ruisleipä, kaurapuuro/ 1rkl pellavasiemenrouhe/ 1tl margariinia. Lounas: Salaatti/ 1rkl salaatinkastiketta/10g...
  14. mamilu

    Lomalle vauvan kanssa?

    Okei kiitti ja tarttee lukasta :) Vinkkejä voi tänne edelleen laittaa :) Matkusteltu ollaan lasten kanssa kyllä mutta ei ikinä etelässä oltu, pää lyö itellä välillä tyhjää kun näkee ton matkalaukun :)
  15. mamilu

    Lomalle vauvan kanssa?

    Eli antakaapas vinkkejä mitä etelänmatkalle vauvalle mukaan.. :) Me lähdetään Gran Canarialle hiihtolomalla ja mukana lapset 7v, 5v ja melkein 1v. Pistäkääpäs muistilistaa mitkä on hyödyllisiä matkalle lähtiessä, kiitos :)
  16. mamilu

    Miksi miehet eivät kiinnostu minusta? En saa esim. baarissa ikinä seuraa..

    laittakaa joku sormus vasempaan nimettömään.. kummallisesti ne miehet pörrää enemmän ympärillä.. ;)
  17. mamilu

    Läskin Sulattajat, vko 4

    Eipä mulla itään suurta salaisuutta ole, syön terveelliesti en karppaa vaikka peruna,riisi ja makaroni ei kuulu ruokavalioon kuin harvoin. Kasviksia/hedelmiä, pähkinöitä, ruisleipää, kalaa, kanaa, joskus punasta lihaa.. Karkit/herkut jäänyt MELKEIN kokonaan pois. Liikuntaa ja hyvää oloa...
  18. mamilu

    Neljä vuotiaan käytös kaupassa

    Meillä oli sama ongelma joka ratkaistiin sillä että poika oli aina siä kärryissä istumassa mihin ostokset menee (ilman kenkiä) ja on jo saatu palsta haukut siitä ei tartte enää :D Mutta pointti oli se et se toimi siellä kun istua nökötti eikä päässyt niin jopas oppi. Nyt seuraa perässä hienosti...
  19. mamilu

    Läskin Sulattajat, vko 4

    Hyvää uudenvoden alkua kaikille :wave: Mulla meni ihmeen hyvin tää joulu ja uusivuosi, ei noussut paino pikemminkin lasku suuntainen.. Herkuttelin ja söin mutta sopivasti. Paino on nyt n. 73.5kg tajusin muuten tänään että mä oon tiputtanut tota painoo yhteensä 48kg :O Siis oli aika shokki...
  20. mamilu

    Jätän mieheni, koska pelkään hänen ulkonäön periytyvän lapsillemme

    No laitapa oma kuvasi tänne niin mekin näemme kauneutesi :) Eikö sinua yhtään se huoleta millainen luonne lapsille periytyy? Mielenkiinnolla jään odottamaan sitä kuvaasi :popcorn:

Yhteistyössä