Hakutulokset

  1. S

    painonvartijat + reductil, kokemuksia??

    OOn yrittänyt kokeilla vhh ruokavalioa 5 kertaa mutta en saa sitä jatkumaan. Joku siinä aina potkii takaisin. Voisin ihan hyvin korvata perunan, riisin ja pastan kasviksilla, mutta olen niin tapojeni orja että heti kun nää jää pois niin olen aivan ymmällä mitä mun pitäis tehdä. Mua turvottaa nää...
  2. S

    painonvartijat + reductil, kokemuksia??

    Olen nyt 2 viikkoa reduillut ja yrittänyt opetalla syömään oikein. Kalorit on kuitenki vaikea laskea ja hahmottaa ilman pistelasku systeemiä joten koitan nyt yhdistää redut ja paikkareiden pisteet. Yleensä paikkarit on ollu mulle yksi kidutus mutta nyt kun nälkä pysyy redujen ansiosta aisoissa...
  3. S

    Zumba vaatteet!

    Katsoin läpi sen mia-tuote kuvaston ja olihan siellä ihanat housut, ne carco tyyppiset. Mä oon vaan niin pätkä että mulle pitäis tosiaan teettää jotta saisin ne nauhat sinne lahkeisiin mitkä kuulu tuohon malliin. Yksi toppi kans houkutteli, se missä oli iso kaulus ja niskalenkki. Tosi kivoja...
  4. S

    Zumba vaatteet!

    Olen ketjun aloittaja. Kiitos tuosta Mia-tuote vinkistä. Täytyy tsekata ne läpi. Eniten mä tykkäsin zumba shopissa näistä http://s3.amazonaws.com/zumba/img/product/1/00000242_1256560652_1.png ja tästä http://s3.amazonaws.com/zumba/img/product/1/00000238_1256559993_1.png Noissa housuissa...
  5. S

    oon ihan rakastunu vauvaani

    Ihanaa!! :heart: :heart: Itse rakastan vauva aikaa ja olen vieläkin ihan hullaantunut meidän nuorimpaan joka täytti pari päivää sitten 1 vuotta. Älä pahastu täällä toisten tylyistä kommenteista, ihmiset ovat peruskateita. Toivotan teille suloista ja vauvantuoksuista vauvavuotta! Taapero ja...
  6. S

    APUJA kaivataan naapurisovun säilyttämisessä.

    Lisään vielä ap:n kirjoitukseen, että teidän naapurilla ei ole mitään perustetta kieltää lapsia leikkimästä nurmikolla. Mietin samaa kuin ekavekara3 että annappas olla kun lapsista lähtee hiukkasen ääntä, mitähän täti siihen sanoo.. hyvä että olit yhteydessä isännöitsijään! Kyllä se siitä ratkeaa.
  7. S

    APUJA kaivataan naapurisovun säilyttämisessä.

    Meidän naapuri taas alkoi vuoraamaan meidän autoa lumella kun halusi lisää tilaa kulkea ja tuumasi että autojen paikka on maantiellä. Sanoi olevansa jalankulkija ja tekee autoille mitä hän lystää ja lykkää lumen mihin haluaa. :kieh: Pikkasen meinaa tarvittiin itsehillintää! Sitten kun aloin...
  8. S

    Hyvä ja halpa talo on totta!

    =)
  9. S

    reductilista kysymys

    Estääkö reductil elimistöä menemästä säästöliekille? Mulla kun ei ole ollut juurikaan nälkä ja olen syönyt todella vähän. Mun kulutus on kylläkin minimaalista koska olen kotiäiti joka ei harrasta mitään liikuntaa (vielä :whistle: )
  10. S

    Imetyksen lopettamis haikeutta

    Minulla on 11,5kk ikäinen poika joka on meidän kolmas lapsemme. Olen päättänyt mieheni kanssa että lopettelen imettämisen kun poika tulee vuoden. Vauva tisuttelee aamulla herätessä ja joskus illalla ennen nukkumaan menoa, eli imetän häntä n. 2-3 kertaa päivässä. Kaikki sanoo että mitä suotta...
  11. S

    Okey, Let's ZUMBA!!

    Lisää kokemuksia kiitos!! :)
  12. S

    CLA ja imetys

    Mites on? En täysimetä enää ja kilot haittaa ihan kamalasti. Olisin halukas ottamaan painonpudotuksen tueksi CLA Strong tuotteen, mutta en ole ihan varma onko se turvallista kun imettää. Siitä on nimittäin oltu kahta mieltä. Kiitos vastanneille!
  13. S

    Alcudiaan 3,5kk vauvan kanssa

    Heippa! Ollaan pian lähdössä perheenä lomailemaan B) , ja kysyisin kokemuksia minkälainen paikka Alcudia pienen vauvan kanssa? Ollaan menossa sellaseen hotelliin kun Viva Sunrise. Siinä on kuulemma yhteydessä "supermarket". Onkohan joku sattumoisin ollu tässä hotellissa? Saako sieltä kaupasta...
  14. S

    Rotavirus rokotteen sivuvaikutukset

    Elikkä meidän vauva 2kk sai rokotteen tän viikon tiistaina. Muita sivuvaikutuksia ei oo tähän mennessä tullu kuin itkuisuutta iltaisin, sekä päiväunet nukkuu lyhyissä pätkissä. Mitäs on teidän vauvoille tullu tästä rokotteesta? Ja kauankohan nää iltaitkut kestää? Meillähän on se tehoste vielä...
  15. S

    Iltapullo

    Heippa! Kuinka monella on käytössä iltapullo ja millaisin tuloksin? Onko vaikuttanut imetykseen negatiivisesti? Meillä nyt kokeilu että imetän muutaman tunnin illalla niin tiheästi kuin vauva haluaa ja kun hän alkaa olla väsynyt(n.klo.21:30) nukutan hänet ja hän nukahtaa ihan helposti. n...
  16. S

    Vauva 1kk, miten sujuu yöt?

    Hei vauvahaaveita! Meillä samantapainen viime yö kun teillä. Mä olen henk.koht. sitä mieltä että täydet yöunet ei ihan ala keskellä yötä kahden aikaan. Ne alkaa viimestään joskus klo.23. meidän vauva nukahti viime yönä klo.02 ja heräsi aamulla 08.30 syömään. Sikäli meni loistavasti! viuvauvou...
  17. S

    Vauva 1kk, miten sujuu yöt?

    Meilläkin perhepeti oli idea aluksi mutta vauva häiriintyy kun mies kääntää aina niin reippaasti kylkeä että koko sänky heilahtaa. Siksi sänkynä vauvalla nykyään vaunut joka mun mielestä ajaa vaavisängyn asian. Vois tietysti yrittää nukuttaa vauva vaunuihin illalla ja heijata niitä yöllä.
  18. S

    Vauva 1kk, miten sujuu yöt?

    Meillä ihana poika 1kk. joka syö yöllä kahden tunnin välein. Joskus jää silmät auki ihmetteleen maailmaa ja joskus herää kitiseen, vaikka saanut jo molemmista rinnoista maitoa. Mies nukkuu samassa sängyssä ja siksipä lähdenkin yöllä vauvan kanssa olohuoneeseen yhdessä ihmettelemään. Joskus...
  19. S

    Ulkona nukuttaminen---> paremmat yöunet

    Eli vaikuttaako teidän vauvojen yöuniin parantavasti kun nukutetaan päivällä ulkona? Meillä kuukauden ikäinen vauva ja ajattelin aloittaa nukuttaan ulkona jos yöunet paranis. Ehkä tulis myös jonkulaista päivärytmiä pikkuhiljaa.

Yhteistyössä