Hakutulokset

  1. Vinku85

    En meinaa jaksaa, kun vauva ei nuku kunnon päiväunia

    Tulin kanssa toivottamaan voimia ja jaksamista ap:lle :flower: Älä välitä, aina näillä vauvapalstoilla saa kuraa niskaansa, kysyi sitten mitä tahansa. Ja kyllä sitä omaakin aikaa saa kaivata, vaikka sitkeästi ylläpidetyn äitimyytin mukaanhan meillä äideillä ei enää kuulu olla mitään omia...
  2. Vinku85

    The ketju

    Mmm, no tuo on totta. Mutta jos se kuolee, se ei ollut rakkautta... right?
  3. Vinku85

    The ketju

    En ymmärrä tätä. Luen rivien välistä (mahdollisesti virheellisesti, myönnän), että haluat pitää Eemelin hengissä. Miten hänen surmaamisensa sitten muka onnistuu? Ja kipu ei siihen ainakaan lopu. Tylppä jomotus ei ehkä särje, mutta tekee pahaa yhtä kaikki.
  4. Vinku85

    6kk vauva nukkuu tosi tosi levottomasti. Kauanko liikkeelle lähtö häiritsee unia??

    Mun vastaus ei varmaan lohduta, mutta kirjoitanpa silti. Unet voi rauhoittua nopeastikin, tai sitten ei. Meillä asuu 1v 3kk taapero, joka aina nukkunut levottomasti. Unia on häirinnyt aikanaan yösyötöt, sitten liikkeellelähtö, sitten hampaat, sitten eroahdistus, sitten ties mikä... Onhan näitä...
  5. Vinku85

    Ootteko huomannu, että miesgynekologit ovat paljon hellempiä kuin naiset?

    Kerran vain on miesgyne osunut kohdalle, ja oli kyllä kovakouraisin tapaus. Kaikki naisgynet ovat olleet, tai ainakin yrittäneet olla hyvin varovaisia ja muutenkin selittäneet paremmin koko ajan, mitä tekevät. Näin omalla kohdalla...
  6. Vinku85

    ??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

    Uus kierto, uudet kujeet! Yk 3. KP 1-4: Menkat. KP 5: Enää pientä tuhrua, greippimehu aloitettu. KP 6-12: Eipä kummempia. KP 13: Heti aamulla herätessä huomasin eron olotiloissa. Alavatsan seutu kipeä, alaselkää lievästi särkee, nännejä kihelmöi. KP 14: Nännit tavallista herkemmät. KP...
  7. Vinku85

    ??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

    Toista lasta yritellään (esikoinen 13 kk), ensimmäinen kierto menossa ilman ehkäisyä. Piti ottaa rennosti, mutta täällä sitä taas ollaan oireita kyttäämässä :D Kierto on ollut n. 30-35 pv, en tikuta ovista, limojen ja muiden tuntemusten perusteella oon arvioinut oviksen ajankohdaksi kp 16-17...
  8. Vinku85

    Tekisittekö toisen lapsen jos esikko on vasta 1v9kk ?

    Juu. Esikoinen on vasta 8 kk ja mietin jo nyt, että aloiteltaisiinko kohta yrittelyt.
  9. Vinku85

    Pikkujoulujen vietto?

    Meen työporukan kanssa pikkujouluilemaan illalla. Ravintolaan syömään hyvin ja sen jälkeen katsomaan yhtä esitystä, kotiin ennen puoltayötä. Äippälomalaisena on ihana nähdä työkavereita, onkin ollut jo vähän ikävä. :)
  10. Vinku85

    Mitä toivot joululahjaksi?

    Oon toivonut joululahjaksi yhtä Stephen Kingin kirjaa. ...Hmm uusi autokin olisi kiva, tai miksei saman tien lottokuponki, jossa 7 oikein. Ylipäänsä toivon (enkä vain jouluksi), että vauvani pysyy terveenä ja kasvaisi hyvin, ja että hän lähivuosina saisi pikkusisaruksenkin.
  11. Vinku85

    minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta?

    Minä oon 28, mies 31. Yhdessä ollaan oltu 10 vuotta ja nyt "juhlavuoden kunniaksi" saatiin esikoisemme.
  12. Vinku85

    G:Kuinka nopeasti muutit miehesi kanssa yhteen?

    Vuoden seurustelun jälkeen.
  13. Vinku85

    Jovi Air vs Ora Taiga

    Heissan, Meiltä löytyy kotoa Jovi Air 2012, enkä keksi mitään huonoa sanottavaa. Käyttökokemusta on 3 kk verran ja vaunuina ollaan vasta käytetty, ei vielä rattaina. Olosuhteet samat kuin teillä, eli pääasiassa hiekkateillä käytössä, pari kertaa myös tosi haasteellisella metsäpolulla käyty...
  14. Vinku85

    Loppuraskaus

    Rv 36 menossa ja vointi on hyvä kunhan en rasita itseäni liikaa. Pääasiassa vain nautin tästä ajasta, muhkeasta vatsasta ja pesänrakennuksesta. Kärsimättömyys alkaa kuitenkin pikkuhiljaa nostaa päätään, vielä pari viikkoa lääkärintarkastukseen, missä saan kuulla painoarvion ja muutenkin...
  15. Vinku85

    Te joilla ollut riitaisa suhde äitiin nuorena, tuliko suhde koskaan paremmaksi?

    Mulla ja äidilläni ainakin välit tasaantuivat kun muutin pois 19-vuotiaana, teini-ikä meni riidellessä ja haukkuja sateli puolin ja toisin. Pikkuhiljaa aikuistumisen myötä mielipiteet ja arvomaailma on lähentyneet toisiaan ja samalla ollaan tultu läheisemmiksi. Edelleen äiti kuitenkin osaa olla...
  16. Vinku85

    Milloin olet käynyt varhaisultrassa ja mitä näkyi =D

    Mä kävin julkisella puolella varhaisultrassa ylipitkien kiertojen takia, eli ei ollut tietoa hedelmöitymishetkestä. Ekassa ultrassa ei näkynyt vielä kuin raskaus- ja ruskuaispussi, keltarauhanen ja "mahdollinen sydämensyke". Nyt taaksepäin laskettuna tuo tehtiin rv 5+0. Seuraavalla kerralla...
  17. Vinku85

    Lohduttakaa mua ja listatkaa teidänkin raskausoireita? :D

    NÄRÄSTYS! Onneksi ei joka päivä vaivaa, mutta ristus sitä korvennusta... Saa olla tarkkana mitä syö ja juo. Maitotuotteita kun vetää niin pysyy poissa, mutta kun alhaisen hb:n vuoksi pitäisi rautaakin saada, ja maitohan sitten taas hidastaa sen imeytymistä... Huoh. : / Rv 33+1
  18. Vinku85

    Mitä herkkua söit viimeksi?

    Tänään söin itse tehtyä pizzaa, oli se aika herkkua. :) Makeista herkkuherkuista söin vanilja-suklaajätskipuikon sunnuntaina, nam.
  19. Vinku85

    G: Mitä löytyy naisten käsilaukuista?

    Vaihdoin pienempään laukkuun, kun jäin töistä lomille. Nyt laukusta löytyy: - lompakko - avaimet - puhelin - nenäliinoja - pari kynää - huulirasva - käsirasva - hammastikkuja - hiuslenksu - sateenvarjo - pari muovikassia kauppareissuja varten
  20. Vinku85

    alkuraskaus ja lihoominen :(

    Tuttua... Mulla menossa nyt rv 32, painoa on tullut 5 kg ja siitä suurin osa tuli ekalla kolmanneksella ja tuntui menevän suoraan vaan reisiin ja takapuoleen! Farkkuja ei voinut pitää enää kauaa plussaamisen jälkeen. Nyt loppuvaiheessa ei varmaan painoa oo niin tullut sen takia, että mahalaukku...

Yhteistyössä