Hakutulokset

  1. jenni_noora

    Toukomurut 2014 ~ Lokakuussa

    Kiva kun mahtuu :) ja rakenneultra olisi 27.12 :heart:
  2. jenni_noora

    Toukomurut 2014 ~ Lokakuussa

    Pääsiskö vielä mukaan :) Olen tällä hetkellä 12+1 viikolla menossa. Laskettuaika 13.5, nimimerkki jenni_noora, ikä 29v, 1.lapsi ja K-SKS
  3. jenni_noora

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Onnea hiulu :hug:
  4. jenni_noora

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Minulla on kierrot ollut nyt parin kierron ajan kp 40-46, kesän ajan menin ilman teroja ja menkat alkoikin ihan itestään :) (olen syönyt pitkää teroja kun oma kierto ei millään alkanut e-pillereidän jälkeen) Ja nyt sitten testailin aika ajoissa :D Tälläisin tuloksin ;) kp 30 : 12637967.jpg...
  5. jenni_noora

    Muita odottajia ihan alkuvaiheessa??

    Eilen plussattu :heart: esikoista yritetty reilu 2 vuotta. E-pillereiden jälkeen ei kiertoa alaknut itsestään, joudun syömään monta kuukautta teroluteja, jotta kierto käynnistyy, kesällä tein sen päätöksen että en syö kesän aikana hormooneja, sitten kävikin niin että 2 kertaa tuli ihan itsestään...
  6. jenni_noora

    Kuvia plussatesteistä

    Paljon Onnea Matti Katikainen :heart:
  7. jenni_noora

    Kuvia plussatesteistä

    Voi miten mahtavaa kuulla lintetsa :heart: Ollaan yritetty yli 2 vuotta saada perheenlisäystä. Jätin terolutit pois ja olen nyt mennyt omalla kierolla pari kertaa ja kuinkas kävikään :) e-pillereiden jälkeen jouduin syömää teroluteja kun ei menkkoja kuulunut itsestään.
  8. jenni_noora

    Kuvia plussatesteistä

    Heippa :) Onko tämä positiivinen? en ole itse aivan varma! Kiitoksia vastuksista kaikille :heart:
  9. jenni_noora

    Clomittaret 2013

    Heippa taas :) olen pitänyt palstailusta taukoa jonkin aikaa! Tervetuloa kaikille uusille :) Onnea plussan saaneille :heart: Mulle voisi päivittää: 13.terokuuri, kierron pituus on 28 ja on menossa kp 22 (4.5.13)
  10. jenni_noora

    Clomittaret 2013

    Mulle saapi päivittää KP 2
  11. jenni_noora

    Clomittaret 2013

    Täältäkin pahoittelut Miyaka ja Hydra huonoista ultra kuulumisista :( Tervetuloa mukaan Hipsunpöpsy :) Mä täällä olen pohdiskellut että mistä ihmeesti mulla on nännit tullu kipeeksi, tuntuu kipeytyvän enemmän päivä päivältä, varsinkin toinen rinta :( aloitin terokuurin 7pv sitten, ei oo...
  12. jenni_noora

    Clomittaret 2013

    Hyvää pääsiäistä :)
  13. jenni_noora

    Clomittaret 2013

    Hyy ja Hempukkaine, onnea myös täältäkin paljon :)
  14. jenni_noora

    Clomittaret 2013

    Kiitos kaikille :heart: Luna, ei ollu sama testi kun ne pääsi loppumaan :(
  15. jenni_noora

    Clomittaret 2013

    Testi tehty ja negahan se sieltä tuli :( tätiä sitten vain odotellaan!
  16. jenni_noora

    Clomittaret 2013

    Neppu, Kiitos :heart:
  17. jenni_noora

    Clomittaret 2013

    Mimmuskainen, kiitoksia :heart:
  18. jenni_noora

    Clomittaret 2013

    luna, kiitoksia paljon :heart: Mimmuskainen, hieno ovisplussa :) Tervetuloa kaikille uusille Clomittarille :)
  19. jenni_noora

    Clomittaret 2013

    Keskiviikkona jos tekis uuden testin, tein testin lauantaina mutta en ole varma oliko se viivanpaikka vai mikä lie. Ei siis ole vielä menkat täällä alkanut!
  20. jenni_noora

    Clomittaret 2013

    Luna, Mies on ollut jo mukana ensimmäisellä kerralla ja siellä kerrottiin perusasioita. Täytyy varmaan soittaa ja varmistaa asia! :)

Yhteistyössä