Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2



Tollasta anto sofi one step kasetti, näissä kaikissa muissakin (5kpl tilasin) oli muttei noin vahvaa, tämä iltapäiväpisusta, en pidätelly, kierrosta ei ole hajua loppujenlopuksi.. Toi on jo kuiva testi. Eli uutta testiä huomenna?
 
Viimeksi muokattu:
Ja taas piinailuvaihe kuusta alkakoon.
DPO 3. ei oikein ole fiiliksiä suuntaan tai toiseen. Lähinnä vaan tuntuu loputtomalta ajalta odottaa ainakin viikko ennekuin voi testailla.
oon niiiiin kärsimätön ja huono odottamaan.
Toki hätähousuna ensimmäinen testi tod näköisesti avautuu jo viikolla.
 
Ja vielä RFSU:n testeista..

ainakin mulla on antanut TODELLA selkeitä viivanpaikkoja/haamuja/tms.
Ei niissä punaväriä ole ollut, mutta sellainen viiva että kamerallekin saa helposti tallennettua. Väriltään ehkä harmaa, tumman harmaa.
Edellisessä kierrossa juuri sellaisen sain ja tännekin kuvan postasin.
Enää en kyllä sellaisella testaa, korkeintaan niin myöhäsessä vaiheessa ettö voi van antaa selkeen plussan :)
 
  • Tykkää
Reactions: apsu
Näettekö te näissä jotain?? Kamera on typerä eikä suostu kunnolla kuvailemaan näitä mun tikkujani, livenä näkyy ainakin viivanpaikka, mut muusta en tiedä..nyt on dpo 8-10 vasta että ei vielä kovinkaan paljoo pitäiskään näkyä vissiin.

12646284.jpg - Image - Aijaa.com
12646294.jpg - Image - Aijaa.com

Ja onko kellään kokemusta noista proMatris one step 10miu:n testeistä, että kuin herkästi ne noita viivanpaikkoja lyö?

Muoks: Kuinka vahva muuten ovulaatiotestin plussan pitää olla että meinaa raskautta? Sain ovulaatiotikkuun tämmäsen viivan: 12646623.jpg - Image - Aijaa.com

Mutta en tiedä onko noi ovistestit htäänkään luotettavia, viime raskaudessa kyllä bongasin ekat raskausplussat ovistikuilla kun ei ollut siihen hätään kaapissa muutakaan :D
 
Viimeksi muokattu:
Ruska: käypä hakemassa CB digin, se kertoo totuuden ;) Mä plussasin viime viikolla ovistestillä (suurinpiirtein samanlainen viiva kuin sulla) ja seuraavana aamuna sain sitten Sofi ja David testeillä haamuja. Sitä seuraavana päivänä tuli CB digiin "Raskaana 2-3" :) Mulle nuo liuskatestit antavat haaleita plussia vaikka menkat ovatkin myöhässä, tällä kertaa sain vahvan viivan Sofi testiin vasta vko digi-plussan jälkeen.
 
MiNalo hyvä tietää etten ole ainut jolle Pregcheck antaa viivanpaikkaa. Tänään lupasin itselleni, etten osta kyseistä testiä enää ikinä...

Myös sellainen hassu tilanne taas että lauantaina tein Yo:n apteekin oman testin. Ensin luulin että testiin tuli kaksi viivaa, mutta ajattelin että viiva johtuu siitä kun koko alue oli vielä punainen. Katsoin testiä seuraavan kerran tunteja myöhemmin. Haalean punainen viivanenhan siellä oli (ja on vieläkin), mutta nyt alkoi taas kuukautiset. Ja tänään digillä nega. Sen kyllä tosin tein todella laimeasta iltapäiväpissasta. Harmittaa kun olin niin hätäinen...

To be or not to be?

Varmaan nyt sitten km tai jotain mutta hermothan tässä menee!!:mad:
 
Tässä näitä mun hailuroita.. oli se sitä itteään tai ei, ni ahdistaa edelliskierron kemiallinen.. oisko sulla minalo ollu kemiallisia aina kun haamuilet? Voi kun olis kaikilla nyt ihan oikeita viivaisia ja pysyviä sellaisia <3

 
En oikein usko et joka kerta ois ollu kemiallinen..välillä kyllä kun on vuotokin alkanut pari päivää myöhässä. Tosi tympeetä kun tulee näitä turhia viivanpaikkoja. Nyt äsken testasin ja taas samanlainen epämääräinen viiva. Ei siinä joka tapauksessa väriä ole, joten toivoo ei kyllä enään ole. :(

12648426.jpg - Image - Aijaa.com
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä