Hakutulokset

  1. ammis

    Se on sit tuola 9vpojallakin migreeni, ei kivaa

    Jos kyseessä on ensimmäinen kerta kun tuollaista päänsärkyä on niin kyllä kannattaisi käyttää lääkärissä, tuo ohjehan pätee myös aikuisiin. Tänä päivänä migreeniin on paljon tehokkaampiakin lääkkeitä kuin Burana, hyvä juttu jos niillä pärjää kunhan muistaa ottaa tarpeeksi ison annoksen kerralla.
  2. ammis

    Voisin harjoitella muutamille korttipovausta

    Minä myös jos vaan vielä jaksat, herttarouvan valitsen minä
  3. ammis

    onko muilla kokemusta

    nosto
  4. ammis

    onko muilla kokemusta

    Tuhmahauva :attn:
  5. ammis

    onko muilla kokemusta

    Tuhmahauva, osaatko sanoa voiko tuo tunne siitä että nähdään siellä kauppakeskuksessa tapahtua oikeasti? Tietäisin vain välttää menemästä ko. kauppakeskukseen, tiedän vaan sen että siitä tulee tappelu jos vaimonsa saa tietää tapahtuneesta. Tuskin kertoi kesäkuussa "terapiaan" lähtiessään...
  6. ammis

    onko muilla kokemusta

    Poistuukohan noi etiäiset koskaan vai jääkö nää tuntemukset loppu iäks? Ei oikeesti oo kivaa tuntea kun toinen hommailee vaimonsa kanssa. Myönnän olevani herkkä ihminen ja varsinkin tällä hetkellä koska tästä on vaan muutama päivä aikaa kun saatiin asiat selvitettyä. Myönsin itselleni jo...
  7. ammis

    onko muilla kokemusta

    En nyt kuitenkaan kun ei kuulemma halua enää olla missään yhteydessä. Tajusi kuulemma kesällä perheensä merkityksen eikä halua leikkiä ja riskeerata sitä. Mut hittoako se sit mua ajattelee jos kerran on näin. Mieli tekisi soittaa mutta ehkä parempi ettei oikeesti olla missään yhteydessä vaikka...
  8. ammis

    onko muilla kokemusta

    En tiedä itsekään miksi tai miten tunnen noi jutut. Kyseinen kaveri on puolituntia tapellut itsensä kanssa tänä aamuna siitä soittaako mulle sen jälkeen kun luki mun toissa päivänä laittamat viestit.
  9. ammis

    onko muilla kokemusta

    Kui? Kumpa vaan joku osais selittää noi mulle. Oon nimittäin 3 kertaa tuntenut sen kun on vaimonsa kanssa saman peiton alla ja voin sanoa et se ei ole kivaa :/ .
  10. ammis

    onko muilla kokemusta

    Onko kenellekään käynyt niin että tuntee toisen ajattelevan, tuntee kun toinen lukee viestejä ja tulee tunne että joku pussaa? Mulla on aika usein näitä tuntoja ja vähän intiimimpiäkin tuntemuksia tullut, ois vaan kiva tietää mistä nää johtuu. Kyseessä on eräs mies johon tutustuin työni...
  11. ammis

    mitä sulle kuuluu just ny?

    Ihan hyvää, odotan et kello tulee 4 ja pääsen loman viettoon. Edessä on 3 viikkoa lomaa :D.
  12. ammis

    muita migreenistä kärsiviä?

    Kyllä hemiplegiseenkin on olemassa hyviä lääkkeitä, ne pitää vain löytää. Miranaxia oon syöny joskus itekin mutta hemiplegikoille ei sitä kai suositella mahdollisesti suurentuneen aivohalvaus riskin takia. Suosittelen että käyt toisella neurologilla kysymässä itsellesi sopivaa ja tehokasta...
  13. ammis

    muita migreenistä kärsiviä?

    Ei kuulu, Miranax on naprokseenia sisältävä lääke.
  14. ammis

    muita migreenistä kärsiviä?

    :wave: Tässä toinen hemiplegikko, mulla familiaalinen muoto. Etkö ole saanut kunnon lääkettä, tiedän kyllä että triptaanit on kiellettyjä. Mulla käytössä Voltaren injektio, Metopram ja Diapam kombinaatio kohtauksiin.
  15. ammis

    muita migreenistä kärsiviä?

    Mitä lääkettä oot yleensä saanu päivystyksessä?
  16. ammis

    muita migreenistä kärsiviä?

    Siinä vaiheessa kun en saa itse pitkittynyttä migreeniä poikki katkasulääkkeellä.
  17. ammis

    Mikas nyt stressaa elamassa?

    Mä haluun ton miehen itselleni ja kaiken mahdollisen oon kyllä valmis sen eteen tekemään että näin käy. Ensimmäinen mies vuosi kausiin jonka lähellä on ollu hyvä ja turvallinen olla.
  18. ammis

    muita migreenistä kärsiviä?

    Mikä lääke sulla on käytössä? Oon kokeillu estoon Topimaxia ja ei hyvä, pää tuntu samalta ku lautasellinen kaurapuuroa näyttää. Aivot ei toiminu ollenkaan, musta tuli jotenki niin hidas toiminen et oli pakko lopettaa sen syöminen. Nyt estolääkkeenä Atacand plus joka toimii, lisäksi on Lamictal...
  19. ammis

    Mikas nyt stressaa elamassa?

    Periksi en anna se on varmaa, nyt vaan odotan mitä hän päättää. Kiitos kannustuksesta :flower:
  20. ammis

    Mikas nyt stressaa elamassa?

    En oikeesti tiedä mitä siellä on tekeillä, mut kun on mulle puhunu lapsistaan niin silmät on loistanu ja vaimostaan puhuessaan ei. Vaimoaan kutsui välillä myös rakkaaksi vaimoksi mut nyt on puhunu vaan emännästä ja täällä käydessä käytti hänen nimeään. Sen tiedän että jotain tunteita hänellä on...

Yhteistyössä