Hakutulokset

  1. A

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    http://aijaa.com/amyoIv Tämän aamun uitto. Pakko nyt uskoa, mutta mieli on myllerryksessä. Heti alkoi stressaa monen et meneekö kesken, onkohan tuulimuna jne. Mut yk2 kierukan jälkeen tärppäs ja olen hämmästynyt miten näin nopeaa kävi tärppi. Gelee? :D oireita ei ole kuin menkkajomoa, rinnat...
  2. A

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    En ehdi kaikkia viestejä lukija tänne on tullut valtavasti sen jälkeen kun viimeksi kävin. Onnea plussanneille ja halit neganneille. :) mä ymmärrän myös tuon tunteen että tulee kateus, meillä Esikoista yritettiin 2 vuotta ja jokainen nega oli isku vasten kasvoja. Ympärillä näki vain odottajia ja...
  3. A

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Belalla ja pipulla näyttäisi haamulaiset kurkkivan. :)
  4. A

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Viljonkka. Minulla ei ole ollut kummastakaan lapsesta ihan alussa raskautta oireita. Tai välillä ollut menkkajomoa ja aatellu että menkat alkaa. Esikoista testasin varmaan rv 5 tai 6 kun valitit että kahvi haisee pahalle. Siinä ainut oire. Sitten plussan jälkeen alkoi tulemaan joskus 7 ja 8...
  5. A

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Viljonkka kyllä tuo mun silmään on ihan kunnon plussa. :) onnea ja vauvaliimaa sinullekin. :)
  6. A

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Tuo kuva on kyllä niin huono mutta kun mun puhelimella ei voi kuvata lähikuvaa. Menee heti sumeaksi eikä tarkenna. Mutta nyt oli viiva jo värillinen kuitenkin ja mieskin sen selvästi näki. :D
  7. A

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Oi, onnea Theran ja kilokaupalla vauvaliimaa. :)
  8. A

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Äkkiä omaa napaa ja katselen muiden viestejä myöhemmin. :) pidin pari päivää väliä, voi sitä tuskaa. No tämän aamun uitto. Kuva on huono mut heti alkoi haalea haamu viiva piirtymään testiin. Ensin oli harmaita va mutta 5 min sisällä sai väriä. En luota tuohon vielä, mutta vahvistunut on...
  9. A

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Erottuuko tuosta paremmin? :D Muoks: näköjään ei kun meni tästäkin laatu. No Anyway. Kokeilla maanantaina vielä uusiks mitä näyttää. :D jos maltan odottaa. :D
  10. A

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Autocorrect.. ei kurakintaita vaan kuraksi. :'D
  11. A

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Theran, Mulla tuli kanssa tuossa muutaman päivän jotain ihme välivuotoja, joka loppui tässä pari päivää sitten. :o Tuo Aijaa kyllä hunontaa aika kurakintaita tuon kuvan kun puhelimella tuo viiva näkyi selkeemmin. Vaikea saada hyvää kuvaa tällä luumulla puhelimen kameralla tuollaisista...
  12. A

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Aamun dpo 12 uitto. Taas sama kuin eilen eikä siittä ole mielestäni vahvistunut. Kuva otettu tunti uiton jälkeen kun märkänä en saanu kunnolla viivaa erottumaan kameralla. :/
  13. A

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Nyt dpo 11 omien arvioiden mukaan. :)
  14. A

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Himotestaus jatkukoon siis. :D
  15. A

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Joo siis tuo tuli heti siihen kun väri alko liikkumaan testissä. Aattelin et onpa törkeä viivanpaikka. :D
  16. A

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kokeilen osaanko laittaa sitä kuvaa tikusta. Toki jo kuivunut ja musta tuntuu et on error testi kun noin kellastunu aamupissasta. :"D
  17. A

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Aijaa. Aattelin lopettaa testaamisen mut nyt pitää käyä kotimatkalla cittarissa. :'D
  18. A

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mulla tuossa pc:ssä muodostu se viivanpaikka heti kun väri lähti liikkeelle, kuivuttua jäi vaalea/harmaa viivanpaikka joka on tummempi toisesta reunasta. Niinku haalealla terävällä lyijykynällä olisi piirretty viiva. Mut seki näkyi vasta kun purin puikon osiin ja katsoin. Kuvattua sitä en saa...
  19. A

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Tammitytön lääkärikuulumisia odotellessa. :) Allu olipa inhottava käynti. :/ Tikuttaan vaan menemään. :p Mimmi92: Onnea hoitoihin, toivottavasti aika tulee pian. :) en nyt muista oletko sanonut mutta kauanko teillä on yritystä takana? Oon nimittäin itse miettinyt että haluaisin tietää mikä on...
  20. A

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Hope, hyvältä näyttää :)

Yhteistyössä