Hakutulokset

  1. Jozzu85

    ***Huhtikuun Helmet 2012 ' MAALISKUUSSA ' ***

    Meille syntyi Rv 36+6 poika 21.3 klo 12.33. Mitat ukolla 3100g, 48cm, pipo 34cm :) synnytys meni loppujen lopuksi nopeasti :) tänään päästään kotiin viettämään perhe elämää. :) kirjoittelen myöhemmin sitten lisää. Jozzu ja Justus :)
  2. Jozzu85

    ***Huhtikuun Helmet 2012 ' MAALISKUUSSA ' ***

    täällä alko virallisesti äippäloma :) jeee!!! tosta nukkumisesta... mä oon nukkunut viimesen 5viikkoa niiin huonosti että huh... herään joka ikinen kerta kun käännän kylkeä, joudun toppaamaan itteni tyynyillä, peitolla ja joskus ukollakin :D onneks se ei välitä :D tosta syömisestä ja...
  3. Jozzu85

    oOoO-Huhtikuun Helmet 2012 * HELMIKUUSSA*-oOoO

    Kirjottelen pitkästä aikaa tännekkin, enemmän pyörin tuolla Fb:n puolella ja siellä jo eilen illalla kertoilinkin.... elikkäs menin eilen illalla sairaalaan äitipolille kun oli eriskummallista päänsärkyä, viiltävää kipua ylävatsassa, oksettavaa oloa ja paineet "hiukka" koholla ekan kerran kun...
  4. Jozzu85

    oOoO-Huhtikuun Helmet 2012 * HELMIKUUSSA*-oOoO

    Neuvolakuulumisia :) ja POKS POKS :heart: rv 32+0 painoa tullut +900g/vko nyt kokonaispainoa tullut yht.8,5kg turvotusta on nilkoissa ja sormissa, johtuu ihan nyt vaan siitä että en viikkoon ole voinut syödä kunnolla ja olen juonut senkin edestä RR 103/70 pissa puhdas hB 106 eikä...
  5. Jozzu85

    oOoO-Huhtikuun Helmet 2012 * HELMIKUUSSA*-oOoO

    Tänään käyty taas kontrollilääkärissä ja kaikki oli hyvin :) kohdunkaulaa jäljellä reilusti ja ei ole lähtenyt paikat aukeamaan :) seuraavan kerran sitten synnyttämään :) vihdoin ja viimein saimme tietää kumpi tulee ja poikahan siellä köllöttelee :heart: mutta nyt sohvalle pötköttää neidin...
  6. Jozzu85

    ¤¤¤ Huhtikuun Helmet 2012 * TAMMIKUUSSA* ¤¤¤

    Pomppuli mullekkin on tarjottu panacodia, mutta en voi syödä sitä kun olen allerginen :( se on ainut kolmiolääke mikä sopii raskaana oleville. näin mulle on ainakin sanottu lääkärissä.
  7. Jozzu85

    ¤¤¤ Huhtikuun Helmet 2012 * TAMMIKUUSSA* ¤¤¤

    kummeista meillä on jo valittu kummit ja kysyttykkin :) kummeiks tulee vauvan vanhin serkku, mun eno+sen vaimo ovat meille todella läheisiä muutenkin ja sitten vielä mun hyvä ystävä tulee lisäksi. eli kaikkiaan 4kummia. muillakin sisaruksilla on se 4kummia niin reilua mun mielestä on että...
  8. Jozzu85

    ¤¤¤ Huhtikuun Helmet 2012 * TAMMIKUUSSA* ¤¤¤

    Seksistä täälläkin suht hiljaista ollut taas muutaman viikon. 1-2krt/vko. puolessa välissä raskautta oli vähän aktiivisempaa, mutta nyt jäänyt vähän vähemmälle ihan senkin takia että alkaa supistelee kipeesti :( tosta maidontulosta.... mulla kastuu paita ihan koko ajan.. ja on ollut...
  9. Jozzu85

    ¤¤¤ Huhtikuun Helmet 2012 * TAMMIKUUSSA* ¤¤¤

    onpas tullut tekstiä paljon. käyn kyllä lukemassa, mutta oon niin huono kirjottelemaan :ashamed: ja meillä on tää viikko mennyt sairastaessa, kun esikoisella kuumetta ollu jo kolme päivää 38astetta ja kauhea köhä. joutuu sen takia olee yöllä vähän varuillaan, kun pelkää että toiselta loppuu...
  10. Jozzu85

    ¤¤¤ Huhtikuun Helmet 2012 * TAMMIKUUSSA* ¤¤¤

    vauvahaaveita meillä tyty täyttää 14.1 3vee :) kietaisubodyt saavat täältäkin äänen! kestoilua en ole kokeillut enkä kokeile. veroprosentti 17,5% mut täytyy varmaan hiukka muuttaa sitä tässä..... Imetysliivit oli ainakin jkl:n lindex:llä aikas hyvin esillä. ja taidan sieltä hakea...
  11. Jozzu85

    ¤¤¤ Huhtikuun Helmet 2012 * TAMMIKUUSSA* ¤¤¤

    Pitkästä aikaa kirjotellen taas :) Hankinnoistatuttipulloja en viitsi edes hankkia vielä ennen kun vauva on syntynyt, koska mulla tulee maitoa kuin lehmästä niin toivon imetyksen sopivan vauvalle :) ja sen takia joudun ennen sairaalasta lähtöä käydä äidinmaitokeskuksesta hakee kunnon pumpun...
  12. Jozzu85

    Lasten nimiä

    Juuso Adam kohta 5v Jasmin Alica kohta 3v
  13. Jozzu85

    ** Huhtikuun Helmet 2012 ~~JOULUKUUSSA~~ **

    Katrin79 no sitä minäkin hiukka ihmettelin että miks ei suositeltu alottamaan, mutta täytyy sanoa että se mun neukkatäti ei kyl ole mun mielestä ihan pätevä :whistle: mut ajattelin kyl alottaa lisäraudan, kun on niin väsynyt olo. ja on mulla ollut muissakin raskauksissa tosi alhaalla hB. tyttöä...
  14. Jozzu85

    ** Huhtikuun Helmet 2012 ~~JOULUKUUSSA~~ **

    pitkästä aikaa kirjottelen taas, on ollut kaikkea niin ei koneelle ole ehtinyt. Viidalle onnea hyvistä uutisista!! ja sitten omaa napaa hiukan :) ensinnäkin tänään poksuu 24+0 :) sit tiistaina käyty neuvolassa: rv 23+5 paino: 75,5 muutosta +350g/vko rr: 107/64 pissa: puhdas hB: 110...
  15. Jozzu85

    ** Huhtikuun Helmet 2012 ~~JOULUKUUSSA~~ **

    Lapsiluvusta meille tämä on kolmas ja ehkä ei kuitenkaan viimeinen :) vaikka nämä raskaudet on aina hiukka vaikeita.... mutta kun mulle ei tunnu löytyvän mitään sopivaa ehkäisyäkään niin saattaa niitä lapsia siis siunautua meille enemmänkin :)
  16. Jozzu85

    ** Huhtikuun Helmet 2012 ~~JOULUKUUSSA~~ **

    Pomppuli täällä samaa poteva kohtalokaveri... älä stressaa ja syytä itseäsi. tiedän nimittäin että stressi aiheuttaa lisää noita suppareita. en pysty edes kotona imuroimaan kunnolla kun alkaa supistelee todella kipeästi ja sitten makaan 5tuntia sohvalla/sängyssä. ja noista jouluruuista niitä...
  17. Jozzu85

    ** Huhtikuun Helmet 2012 ~~JOULUKUUSSA~~ **

    täällä edelleen niitä suppareita :( ja huomenna pitäs mennä käymään työterveydessä, kun on korvakin ollut kipeenä muutaman päivän ja samalla pyydän saikkua lisää kun ei nämä supparit ole vähentynyt vaikka kotona olenkin levossa. ja sitten on vielä alkanut ihan kunnolla vihotella tuo iskias :/...
  18. Jozzu85

    *~~ * Huhtikuun Helmet 2012 * Marraskuussa * ~~*

    Viida: täällä kans niitä supistuksia ja juurikin niitä kipeitä :( nyt saikulla alustavasti pari viikkoa.... Pomppuli: Mulla kans todettiin neidin raskaudessa että mulla supistusherkkä kohtu. nyt sitten kanssa ollut saikulla tämän viikon ja ensi viikko vielä olisi. sitten pitäisi taas kokeilla...
  19. Jozzu85

    *~~ * Huhtikuun Helmet 2012 * Marraskuussa * ~~*

    Nyyttiselle: ISO :hug:! Meiltä löytyy 14wee collie rouva ja on aina rakastanut lapsiamme ihan älyttömästi, nytkin vahtii minua ja mahaa oikein urakalla :laugh: Noihin suonenvetoihin auttaa tosiaan se magnesium, itse olen syönyt edellesissäkin raskauksissa yhdistettyä kalkki-magnesium...
  20. Jozzu85

    *~~ * Huhtikuun Helmet 2012 * Marraskuussa * ~~*

    Poksun ensinnäkin 20+0 :) sit käytiin rakenneultrassa aamulla ja kaikki oli hyvin. virkeä pikku kaverihan siellä oli :) ainut että sukupuolta oli ihan turha edes yrittää selvittää ku jalat ristissä ja selkä käänty koko ajan kuvaajaan päin :D eli samanlainen kuin sisaruksensakkin olleet :D...

Yhteistyössä