Hakutulokset

  1. P

    Muita SLE-äitejä?

    Minä myös sle-äiti.Lääkityksenä metotreksaatti piikki muotona ja prednisolon.sekä särkylääkkeitä tarvittaessa.Ilman metotreksaattia ei kyllä tulisi mitään.Ennen lääkitystä olin 9kk todella kipeä.Rintakehä ja ranka niin kipeä ettei kävelemään kunnolla pystynyt sitten oli lisäksi koko sen ajan...
  2. P

    Kysymys automaattivaihteisesta autosta????

    No kyllä toi uus meillä vaan lähtee samanlailla taaksepäin kun manuaalissakin jos ei heti nopeesti vaihda jarrusta kaasulle.Että mua ketuttaa :kieh: Se on -09 auto ja ajettu vasta 18km, pitäiskö/onko tyhmää kysästä tästä asiasta autoliikkeestä?
  3. P

    Kysymys automaattivaihteisesta autosta????

    Ahaaa! Täytyypi vähän tänään kokeilla tuota ajoa kun eilen ei niin kauhesti ennättänyt, et jospa siihen tottuis.
  4. P

    Tänne kaikki äidit ja isät, jotka vietätte raittiin vapun lastenne kanssa!!!

    Meillä vietetään lähes tipaton elämä =)
  5. P

    Kysymys automaattivaihteisesta autosta????

    Väärällä jalalla noussut ylös?
  6. P

    Kysymys automaattivaihteisesta autosta????

    Just eilen ostettiin ihan uus auto ja oon kyllä pettynyt siihen edellämainittuun "mäki" lähtöön.Tosiaan toi vuoden -95 auto on siinä mielessä paljon parempi.
  7. P

    Kysymys automaattivaihteisesta autosta????

    Mä oon ymmärtänyt, että automaatti vaihteisessa autossa auton ei pitäisi lähteä (esim liikennevaloissa jossa on ihan loiva kallistus) alaspäin valumaan, kun jarrusta irrottaa ja lähtee liikkeelle.Tai ei meidän vanhemmassa autossa ainakaan oo hirvee hätä painaa kaasua et muuten lähtis taapäin...
  8. P

    Onko kellään opel astra farmaria?

    Mitä mieltä ootte sen ajettavuudesta? Niin automaatti kuin tavallisestakin vaihteistosta?
  9. P

    10v oksenta lattialle kuka siivoaa?

    Mä tarkoitin just tätä kun kerroin tossa et pienenä oksensin ja äiti siivos.Mulle jäi hyvä muisto,Äiti hoiti ja huolehti kun olin sairas.Tätä mä haluan omillekin lapsille,että ne aikuisena muistaa tän.Lapsille jää tälläiset asiat hyvin mieleen on ne sit positiivisia tai negatiivisia niinkuin...
  10. P

    10v oksenta lattialle kuka siivoaa?

    se tassä niin surulliseksi vetää kun mies on muuten niin kunnollinen perheen isä.Rakastaa lapsiaan ja vaimoaan ylikaiken,on yksityisyrittäjä ilman työntekijöitä ja työ on aika raskasta vielä.nyt sanoo että suuttui kun o niin kova paine miten selvitään rahallisesti tästä tulevasta.siis tarkoitti...
  11. P

    10v oksenta lattialle kuka siivoaa?

    Emmä miestä siihen ottais siivoamaan kun joutuu aamulla viideltä lähteen toihin mut olisin toivonut kyllä vähän aikuisempaa käytöstä.musta se on äiti joka silloin siivoaa ja ei tulis muu mieleenkään.voi kun mies olis ollu samaa mieltä niin olis tääkin mielipaha pois :(
  12. P

    10v oksenta lattialle kuka siivoaa?

    Se juo kyllä tooooosi harvoin! Harmittaa lapsen puolesta kun kuuli tuon yöllisen väliköhtauksen.Aamulla ensimmäiseksi kuiskas mun korvaan et anteeksi äiti kun musta oli vaivaa yöllä.Yritin sanoa ettei kuule vahingolle mitään voi ja et niin on mullekin pienenä käynyt ja äitini siivosi.
  13. P

    10v oksenta lattialle kuka siivoaa?

    Minustakin se on äidin tai siis muun aikuisen tehtävä ja siksi kysyin kun yöllä kävi näin ja mies suuttui että itte pitäis siivota kun oksentaakin.Tahallaan kuulemma oksentaa lattialle kun tietää ettei ite tarvi pestä :kieh: :(
  14. P

    10v oksenta lattialle kuka siivoaa?

    lisää vastauksia.
  15. P

    10v oksenta lattialle kuka siivoaa?

    Jos 10v. yrittäessä juosta vessaan oksentamaan ,oksentaakin lattialle niin kenen se kuuluu teidän mielestä siivota,lapsen vai äitin?
  16. P

    mitä tehdä vanhoille kattotiileille?

    Mies oli nopea ja sai jo lahjoitetuksi ne jollekkin tienpohjaksi :hug:
  17. P

    mitä tehdä vanhoille kattotiileille?

    Pistin tonne lahjoitetaan osastolle.Mulla olis aika kova maalaileminen kun niit on lavallinen tossa :)
  18. P

    mitä tehdä vanhoille kattotiileille?

    No voi kakki :| Ollaan täällä rauman lähistöllä. T:ap
  19. P

    Ostakaa kissallenne sitä kalliimpaa ruokaa eläinkaupasta!

    Tuo erityiskuivamuona maksoi n.17e siis 1,5kg.Kyllä sen maksaa mielellään jos helpottaa näin eläintä.

Yhteistyössä